مغز پسته توآبی ارزان قیمت ترین مغز پسته درشت بازار کشور

مغز پسته توآبی همانطور که از اسمش پیداست مغز پسته ای است که در درون آب رفته و مدت زمانی را در آب مانده باشد را مغز توآبی می گویند. مغز توآبی یکی از ارزانترین مغز پسته های درشت بازار مغز پسته است که طرفداران بسیاری دارد که در صنعت شیرینی ، بستنی بسیار کاربرد دارد.

مغز پسته توآبی ارزان قیمت ترین مغز پسته درشت بازار کشور

امکان صادرات مغز پسته توآبی وجود دارد؟امکان صادرات مغز پسته توآبی وجود دارد؟

صادرات مغز پسته توآبی به بسیاری از کشورهای دنیا که استانداردهای اروپایی برای انان خیلی ملاک نیست ممکن است. این مغز پسته چون در درون آب قرار میگیرد میزان افلاتوکسین و قارچ و باقیمانده سموم ان تقریباً بالاست اما به دلیل خوش قیمتی این مغز پسته و درشت بودن ان در بسیاری از کشورهای فقیر و بادرآمد متوسط خریدارانی دارد که مستلزم همت تاجران ایرانی برای معرفی مغز پسته توآبی به این کشورها است و قطعاً با معرفی این مغز دانه به دنیا مشتریانی را به سمت مصرف آن کشاند و باعث ارزآوری برای کشور شد.

قیمت لپه دوقاب مغز پسته توآبی در تهرانقیمت لپه دوقاب مغز پسته توآبی در تهران

یکی از پر طرفدارترین مغز پسته های موجود در بازار، لپه دو قاب مغزپسته تو آبی است ، که دلیل آن رویت عالی این مغز پسته است.لپه دوقاب حاصل دو پر شدن مغز پسته است. مغز پسته مانند بسیاری از نعمتهای خداوند که زوج آفریده شده اند از دو  قسمت مساوی و قرینه همدیگرتشکیل شده است درست مانند : باقلا ، نخود ، لوبیا و … که وقتی مغز به حد اعلای رشد خود می رسد لاجرم در فرآیند فرآوری پسته گاهی اوقات به دو قسمت مساوی تقسیم می شود که اصطلاحاً به آن دو قاب می گویند . مغز پسته دو قاب تو آبی در بازار تهران مصرف بالایی دارد که گاهی اوقات در آجیلی ها هم از آن استفاده می کنند . که توجه تاجران را به خود معطوف کرده . این مغز دانه گاهی اوقات در بیشتر بارها و مغز پسته های درجه یک قاطی شده و به دلیل قیمت مناسب آن سود زیادی را به فروشندگان مغز پسته و صنف لوازم قنادی در تهران می رساند.

خرید به صرفه مغز پسته برای تولید بستنی

خرید به صرفه مغز پسته برای تولید بستنی

بستنی سنتی زعفرانی یا شیر پسته  و یا معجون بیشترین مصرف مغز پسته را در بین بستنی های متنوع بازار دارد. یکی از این مغز پسته ها ، مغز پسته توآبی است . با بالا رفتن قیمت مغز پسته دهن بست شکن در بازار به دلیل صادرات آن، بستنی فروشان به مصرف مغز پسته توآبی روی آورده اند.مغز پسته توآبی همیشه یک جایگزین مطمئن بجای مغز پسته دهن بست شکن و کال بوده ، هرچند رنگ  سبز مغز کال و همچنین دهن بست شکن با رنگ کمی مایل به زرد مغز پسته توآبی غیر قابل مقایسه است ولی به لحاظ قیمتی برای بسیاری از تولید کنندگان بستنی سنتی خرید آن خیلی به صرفه است.

براتی مشاوره در

Whats app

کلیک کنید

1

  1. سلام و خسته نباشید
    مشتری ما در نروژ نمونه مغز پسته رو آبی شمارا پسندید و از من خواست که برایش 2 تن دیگر مغز پسته رو آبی با همان کیفیت ارسال کنم.😍
    ممنون میشم دوباره با م همکاری کنید.🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما