برترین فروشگاه پودر پسته کوهی

پسته کوهی محصولی با ارزش غذایی بالا و ویتامین ها و مواد مغذی مختلف است. مصرف این پسته برای حفظ سلامتی بسیار مفید است. پودر پسته کوهی طعم بسیار مطلوبی داشته و در تولید محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کوشادانه در ارائه این محصول با کیفیت در کنار شماست.

برترین فروشگاه پودر پسته کوهی

مشخصات پودر پسته کوهی

مشخصات پودر پسته کوهی پسته کوهی که به آن سقز هم گفته می شود، خواص غذایی و دارویی بی شماری را به خود اختصاص داده است. به غیر از خود پسته که محصول اصلی این درخت می باشد و به عنوان ماده غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، از برگ و صمغ مترشح طبیعی(سقز) درخت آن و حتی میوه آن به عنوان دارو استفاده می شود.

مصرف پسته کوهی به عنوان تنقلات خشکباری و آجیلی مرسوم می باشد. قیمت این محصول نسبت به پسته آجیلی معمول مناسب تر است و دارای خواص بسیار زیادی می باشد که شاید به جرات می توان گفت که پسته آجیلی معمولی از این خواص بی بهره است.

طعم مطلوب این محصول و خواص آن باعث شده است که از آن به صورت پودری نیز استفاده شده و محصولات متنوعی از آن تولید شود. پودر پسته کوهی تازه دارای ویژگی های زیر است:

  • دارا بودن رنگ سبز تازه و روشن و در اصطلاح سبز مغز پسته ای
  • بوی پسته تازه را داشته و بوی ماندگی و کهنگی نداشته باشد
  • طعم کاملا شبیه پسته تازه با همان عطر و طعم را دارا می باشد.
  • تردی و چربی لذت بخشی را در دهان با خوردن آن تجربه می کنید.

مصرف پسته کوهی به صورت پودری علاوه بر آنکه خوردن و هضم آن را ساده تر می کند در تولید غذاها و شیرینی های گوناگون تنوع ایجاد کرده است.

در افراد مسن و کودکان مصرف پسته کوهی خام سخت است و این گروه با وجود خواص بی نظیری که پسته کوهی برای آن ها دارد، اشتیاقی به خوردن آن نشان نمی دهند، لذا برای این افزاد استفاده از پودر آن در برخی غذاها و شیرینی ها راه حلی کارساز بوده خوردن این ماده غذایی سودمند را لذت بخش تر می کند.

تولیدکنندگان انواع پودر پسته کوهی

تولیدکنندگان انواع پودر پسته کوهی امروزه به دلیل استقبال زیادی که در مصرف پودر پسته کوهی شده است، شرکت های متعددی به تولید این ماده غذایی اقدام نموده اند. لیکن در تولید این پودر آنچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، استفاده از پسته کوهی تازه و مرغوب و بدون ناخالصی می باشد که متاسفانه همه شرکت های تولید کننده به این امور توجه نداشته و محصول با کیفیتی را ارائه نمی دهند.

برای تولید پودر پسته کوهی اصل، نیاز به کار تیمی حرفه ای می باشد از این جهت که علاوه بر تهیه ماده اولیه تازه و با کیفیت، دستگاه ها و روش های پودر کردن پسته در درجه دوم اهمیت بسزایی دارد و چنانچه این عملیات با دقت و علم کافی صورت نگیرد کیفیت محصولات پایین خواهد امد.

به علاوه آنکه نوع و سرعت بسته بندی محصول آماده شده در حفظ کیفیت، ماندگاری، طعم و خواص این ماده غذایی نقش مهمی را ایفا می کند.

شرکت ما، شرکت کوشادانه با داشتن تجربه کاری طولانی در زمینه تولید و توزیع انواع پسته و خشکبار و داشتن کارشناسان مربوطه، محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد.

2

  1. سلام و ارض ادب
    من واقعا از محصولات شما خوشم می آید😍
    کیفت بالا، قیمت مناسب، تحویل سریع و …
    من برای همین خوشم می‌آید که با شما کار کنم.
    ممنون از کوشا دانه🙏🏻🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای غفاری
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما