مرجع فروش دستگاه بنه شکن

با افزایش استقبال مردم از مصرف پسته کوهی و زیاد شدن کاشت و تولید این محصول ارزشمند، شرکت های تولیدی و صنعتی زیادی به منظور هموار ساختن نیاز این تولیدکنندگان به ساخت و ارائه دستگاه بنه شکن روی آورده اند. شرکت کوشادانه در زمینه فروش این دستگاه ها با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در خدمت شماست.

مرجع فروش دستگاه بنه شکن

راهنمای عمومی خرید دستگاه پسته شکن

راهنمای عمومی خرید دستگاه پسته شکن دستگا های صنعتی در زمینه تولید و آماده سازی آجیل ها بسیار متنوع هستند و در سایزها و دسته های متفاوتی در دسترس قرار داده می شوند.

یکی از این دستگاه ها، دستگاه پسته شکن کوهی می باشد. پسته کوهی با ظاهری شبیه به پسته اما کاملا گرد و ریزتر از آن، دارای پوست بسیار سفت و سختی می باشد به طوریکه شکستن پوست آن با دست بسیار کار دشواری می باشد.

لذا در صنعت برای فرآوری و آماده سازی این پسته، دستگاه های پوست شکن در طرح ها و اندازه های متفاوتی تولید و عرضه شده است. در هنگام خرید این دستگاه ها بایستی مواردی را مدنظر داشته باشید. درنظر داشته باشید که دستگاه های پوست شکن آجیل ها عملکرد های متفاوتی دارند.

به همین دلیل از پوست کن گردو نمی توان برای پسته استفاده کرد زیرا اندازه این آجیل های با هم تفاوت دارند. اما به طور کلی از بنه شکن ها می توان علاوه بر شکستن پسته کوهی برای جداسازی پوست دانه هایی چون فندق، بادام کوهی و کلیه دانه هایی با اندازه مشابه پسته استفاده کرد.

مزیت استفاده از این دستگاه ها این است که پوست دانه های آجیلی ر ابدون آنکه با مغز آنها ترکیب شود جدا کرده و مغز را از خروجی جداگانه ای تحویل می دهد. در زیر موارد مهمی را اشاره می کنیم تا بتوانید دستگاه متناسب با کار خود را راحت تر انتخاب کنید:

  • بنه شکن ها به دلیل آن که با پوست سخت بنه ها در ارتباط هستند بایستی ساختار مستحکم و مقاوم و با دوامی داشته باشند و در زمان شکستن دچار لغزش نشوند.
  • این دستگاه ها با برق کار می کنند بنابراین میزان مصرف برق آن از نظر اقتصادی حائز اهمیت است.
  • با توجه به آن که این دستگاه ها در چه محیطی بکار گرفته می شوند میزان صدایی که تولید می کنند باید مورد توجه قرار داده شوند و هر چه صدای کمتری تولید کند استفاده از این دستگاه را در هر محیطی امکان پذیر می کند.
  • سادگی کارکرد و راه اندازی دستگاه گزینه مهم دیگری است و سهولت راه اندازی دستگاه باعث می شود که هر گروه از افراد با هر میزان سواد و تخصص بتوانند به راحتی دستگاه را راه اندازی و روشن کنند.
  • اندازه و سایز دستگاه انتخابی باید متناسب با حجم کار و اندازه محیطی باشد که دستگاه در آن قرار می گیرد.
  • خدمات پس از فروشی که شرکت ارائه دهنده دستگاه در خدمت خریدار قرار می دهد نیز از مواردی است که برند و فروشنده دستگاه را تعیین می کند.

بررسی تخصصی قیمت دستگاه بنه شکن

بررسی تخصصی قیمت  دستگاه بنه شکن با توجه به گزینه هایی که برای خرید دستگاه بنه شکن مد نظر قرار داده می شود، قیمت دستگاه متفاوت خواهد بود. دستگاه بنه شکن که در سایزهای کوچک تر هستند و حجم کار کمتری را در مدت زمانی معین تحویل می دهند قیمت کمتری نسبت به نمونه های بزرگتر خود دارند.

دستگاه های که در تولید آنها مواد اولیه مرغوب و محکم تری بکار رفته است، طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارند.

با وجود همه این موارد خرید از مراکز مطمئنی که قیمت منصفانه و معقولانه ای داشته و دارای سابقه کار طولانی تری در زمینه فروش دستگاه های مربوطه دارند باید مد نظر قرار داده شود چرا که خرید از جای مطمئن و با خدمات پس از فروش حرفه ای تر اطمینان خرید شما را بالاتر می برد.

شرکت کوشادانه با ارائه دستگاه پسته شکن اتوماتیک ساخته شده از بهترین مواد اولیه و در سایزهای متفاوت و خدمات پس از فروش عالی و سابقه ای طولانی در زمینه ارائه دستگاه های متنوع و به همراه داشتن تیم حرفه ای و با تجربه تعهدخرید مطمئن تری را به شما می دهد. با ما در تماس باشید.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    قربان من کارگاه فرآوری مغز بنه دارم، شنیدم شما دستگاه ها را بروز رسانی می‌کنید.
    اولی که دست گاه هارا خریدم خوب بنه مغز می‌کردند اما حالا میزان تولید خیلی کم شده تقريبا روزانه 150 کیلو.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای نوری
      بله، به روز رسانی دستگاه هم انجام می دهیم، شاید هم دستگاههای تان نیاز به سرویس دارند.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و درخواستتان را بازگو کنید 🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما