قیمت فروش دستگاه پسته کوهی شکن

با افزایش استقبال مردم از مصرف پسته کوهی و زیاد شدن کاشت و تولید این محصول ارزشمند، شرکت های تولیدی و صنعتی زیادی به منظور هموار ساختن نیاز این تولیدکنندگان به ساخت و ارائه دستگاه پسته کوهی شکن روی آورده اند. شرکت کوشادانه در زمینه فروش این دستگاه ها با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در خدمت شماست.

قیمت فروش دستگاه پسته کوهی شکن

مزایا استفاده از دستگاه پسته شکن رومیزی

مزایا استفاده از دستگاه پسته شکن رومیزی از میان دستگاه های پسته شکن که در طرح ها و مدل ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارد، نوع رومیزی آن این روزها با استقبال فراوانی روبرو شده است.

علت استقبال خریداران از این دستگاه پرکاربرد رومیزی مزایایی است که این دستگاه دارد. به این ویژگی ها در زیر اشاره شده است:

  • اندازه کوچک این دستگاه در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر، بنابراین علاوه بر اشغال فضای کمتر، این دستگاه را قابل حمل نیز می کند.
  • قیمت بسیار مناسب این دستگاه در مقایسه با نمونه های بزرگتر و حجیم تر
  • از این دستگاه علاوه بر شکستن پوست سخت پسته کوهی، جهت مغز کردن آن ها نیز استفاده می شود.
  • در مناطقی که تولید کنندگان پسته، حجم کمتری از این محصول را تولید می کنند به گونه ای که انتقال محصول برداشت شده به کارخانه های بزرگ جهت فرآوری و آماده سازی آنها برای این گروه از افراد مقرون به صرفه نیست، تهیه این دستگاه بسیار کارگشا می باشد.
  • دستگاه پسته شکن برقی رومیزی و استفاده آن در منزل خود نوعی کسب و کارخانگی محسوب می شود که با کمترین هزینه خریداری شده و در کوتاهترین زمان ممکن کاربا دستگاه آموزش داده شده و شغل خانگی آغاز می شود.

این دستگاه رومیزی کم جا و با کارکرد ساده در هر مرحله حجم اندکی از پسته ای را که کاملا پاک شده و شسته و خشک شده را پوست می کند و مغز آن را به خروجی ارسال می کند و در مخرنی مجزا پوست های سخت را قرار می دهد.

آن چه در قیمت دستگاه پسته کوهی شکن تاثیر گذار است، کشور سازنده آن، مواد اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه، اندازه و سایز دستگاه و داخلی و خارجی بودن آن می باشد.

عرضه مستقیم دستگاه پسته کوهی شکن

عرضه مستقیم دستگاه پسته کوهی شکن شرکت های فروشنده ای که دستگاه پسته کوهی شکن را به فروش می رسانند، بایستی علاوه بر داشتن اطلاعات کامل در مورد کارکرد دستگاه،خریدار را نیز در انتخاب آگاهانه و درست دستگاه یاری رسانند.

شرکت کوشادانه علاوه بر تولید و توزیع پسته کوهی و انواع خشکبار دیگر، در زمینه عرضه مستقیم دستگاه پسته شکن تمام اتوماتیک نیز فعالیت داشته و از کارشناسان و مشاورین خبره در حیطه فروش محصولات خود استفاده می کند.

لذا شرکت ما به شما این اطمینان خاطر را می دهد که علاوه بر ارائه دستگاه های با کیفیت و مرغوب و دارای طول عمر طولانی، جهت خرید و انتخاب آگاهانه دستگاه ها توسط مشاورین خبره خود کلیه راهنمایی های لازم را به شما اراده دهد.

2

  1. سلام
    قربان ما یک محوطه خالی داریم که میخواهیم آنهارا با دستگاه های فرآوری مغز بنه و دستگاه های فرآوری پسته مجهز کنیم.
    قربان ما تکید داریم که دستگاه ها را با استیل درست کنید که اداره بهداشت به کار ما گیر ندهد.
    ممنون و مچکرم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای بابایی
      دستگاه های ما اکثراند از جنس استیل هستند و تمامی آنها مجوز های بهداشت را دارند.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما