قیمت مغز پسته کوهی | تفاوت انواع خشک بار در چیست ؟

کوهستان های ایران به خصوص رشته کوه زاگرس معدن بسیار غنی از گیاهان دارویی و درختانی با انواع دانه ها و محصولات سرشار از خواص دارویی و غذایی است که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیردمغز پسته کوهی از جمله این محصولات استاین ماده غذایی چون به صورت بکر و بدون هیچ ماده شیمایی  به بار می نشیند  دارای خواص بالاتر و مفید تری نسبت به پسته باغها و مزارع است.آجیل  به مجموعه ای از خشکبار گفته می شود.خشکبار یا میوه خشک به میوه های خشک شده و برخی مغز دانه ها گفته میشود. تفاوت انواع خشکباربستگی به نوع محصول خشک شده دارد.این محصول در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می شود .قیمت مغز پسته کوهی بسته به کیفیت آن متفاوت است.و قیمت آن حدودا هر کیلو صد هزار تومان می باشد.

قیمت مغز پسته کوهی | تفاوت انواع خشک بار در چیست ؟

فروش مغز پسته کوهی به قمیت درب کارخانه

فروش مغز پسته کوهی به قمیت درب کارخانه فروش انواع مغز پسته مانند پسته مکانیک خندان امروزه با استفاده از فروشگاه های مجازی و سنتی در بازارها امکان پذیر است.مغز پسته کوهی نیز از جمله خشکباری است که ازاین امرپیروی می کندو خرید اینترنتی مغز پسته وفروش به قیمت درب کارخانه موجب می شود مشتریان بیشتری جذب خرید این محصول شوند.قیمت مغز پسته امروز از قیمت خود پسته بصورت مغز نشده و با پوست گران تر است.جدا کردن پوسته پسته کوهی(بنه) دشوار است به همین دیل از دستگاه مغز کن بنه استفاده می شود.قیمت دستگاه مغز کن بنه بستگی به جنس و کیفیتش متفاوت می باشد.

تفاوت های مغز پسته کوهی در چیست ؟

تفاوت های مغز پسته کوهی در چیست ؟ بنه یا پسته کوهی از پسته مکانیک خندان ارزان تر است و همچنین این پسته از پسته معمولی بسیار سالم تر می باشد زیرا به طور خودرو رشد کرده است و هیچ ماده شیمیایی در رشد آن دخیل نبوده است.این میوه  بهتر است در هفته چند بار استفاده شود تا همه کمبود های بدن انسان را رفع کند.طریقه مصرف پسته کوهی به دو طریق است یکی خود مغز پسته به صورت خوراکی مصرف می شود و دیگری روغن آن است.پسته کوهی دارای انواع املاح معدنی و ویتامین می باشد و برای تقویت بنیه و درمان کم خونی بسیار موثر است.دونوع مغز پسته کوهی موجود است یکی پسته سرخس و دیگری بنه که اولی به پسته باغی شباهت زیادی دارد.

بازرگانی فروش مغز پسته کوهی

بازرگانی فروش مغز پسته کوهی

مغز پسته کوهی در مناطق مختلفی از ایران به عمل می آیدو اواخر تابستان یکی از بهترین زمان های خرید مغز پسته کوهی می باشدو مراکز تولید این محصول با ارایه مستقیم این نوع پسته می توانند حجم بسیاری را به فروش برسانند.قیمت مناسب عمده و حجم فروش پسته در تهران و سایر نقاط کشور با توجه به خواص فوق العاده این محصول فروشندگان و تولید کنندگان را به سمت صادرات سوق می دهد.صادرات این محصول می تواند ارز آوری خوبی را برای کشور داشته باشد.اکثر کشور های جهان بر روی محصولات سنتی و بومی خود سرمایه گذاری می کنند و این محصول در ایران می  تواند جایگاه مهم و خوبی را در جهان پیدا کند.

 

خرید سایز های مختلف مغز پسته کوهی

خرید سایز های مختلف مغز پسته کوهی مغز پسته کوهی از نوع سرخس از نظر اندازه بسیار شبیه پسته باغی است ولی بنه از نظر اندازه کوچک و کروی است.هر دو نوع این پسته خریداران خوبی دارد وتجارت هر کدام طرفداران مخصوص به خود را می طلبد.مغز پسته کوهی در اندازه های مختلفی می باشد که در حالت کلی مغز بسیار کوچکی دارد.اندازه آن هرچه درشت تر باشد کیفیت آن بیشتر است . بنابراین تازگی ورطوبت گیری اصولی ، حجم و اندازه و در مرحله آخر قیمت مغز پسته کوهی از مهمترین مسایل برای خریدار مغز پسته است.

حراجی مغز پسته کوهی در کشور

حراجی مغز پسته کوهی در کشور خرید این محصول  از طریق فروشگاهای سطح شهر  در کشور امکان پذیر است.همچنین روستاییان و فروشندگان،این محصول را تحت عنوان فروش پسته کوهی به خریداران  به صورت اینترنتی و حضوری در سراسر کشور عرضه میکنند.دز زمان فصل برداشت این محصول معمولا می توان این محصول را به صورت عمده و حراجی از مراکز آن خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما