فروش پودر بنه پسته / مرکز پخش عمده

فروش پودر بنه پسته در اکثر نقاط ایران رواج دارد. مغز پسته خواص فراوانی دارد. پسته ی کوهی یک گیاه دارویی و بسیار خوشمزه می باشد. طبع پسته ی کوهی گرم و خشک است. هر چه دانه ی بنه درشت تر باشد نشان از مرغوبیت دارد. پوست بنه حتما باید سبز رنگ باشد در غیر اینصورت جنس پسته نامرغوب است.

فروش پودر بنه پسته / مرکز پخش عمده

شرکت بسته بندی و فروش پودر پسته کوهی

شرکت بسته بندی و فروش پودر پسته کوهی برای شرکت بسته بندی و فروش پودر پسته کوهی باید برای  بسته بندی محصول خود ظاهر زیبایی در نظر بگیرد تا علاوه بر کیفیت محصول، بسته بندی آن نیز برای خریداران آن چشم نواز باشد. برای خرید پودر پسته کوهی باید به مواردی دقت کافی داشته باشید که عبارت اند از : 

  • در خرید خود دقت کافی را داشته باشید که پای واسطه در میان نباشد چرا که واسطه قیمت دریافتی از شمارا را بالا می برد و کیفیت پایینی را به شما تحویل می دهد. 
  • سعی کنید محصول را از شرکت های معتبر خریداری کنید
  • حتما به این مورد دقت داشته باشید که بنه حتما باید سبز رنگ باشد. 

نمایندگی پخش بهترین نوع پسته بنه پودر شده

نمایندگی پخش بهترین نوع پسته بنه پودر شده نمایندگی پخش بهترین نوع پسته پودر شده بنه های مرغوب خود را بیشتر در استان های ایلام، گیلان، آذربایجان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، فارس، تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، یاسوج، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی تهیه می کنند و به فروش می رسانند. 

اگر شما هم سعی در خرید پودر بنه دارید بهتر است از نمایندگی های این استان ها خریداری کنید. در بازار های فروش خشکبار که در اقصی نقاط کشور وجود دارند نمایندگی های زیادی برای فروش این محصول چه به صورت پودر و چه به صورت غیر پودر قرار دارند. 

بازرگانی های زیادی نیز در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند که شما می توانید از آنها جهت خرید محصولی با کیفیت و مرغوب تر مشاوره بگیرید. 

البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سایت های زیادی محصولات خشکبار را به فروش می رسانند شما می توانید به آسانی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. 

قیمت روز هر کیلو پودر بنه کوهی

قیمت روز هر کیلو پودر بنه کوهی فروش پودر پسته وحشی در بیشتر فروشگاه ها و بازار های خشکبار فروشی انجام می شود و بسته به مقدار آن و آسیاب شده یا نشده  آن قیمت های متفاوتی دارند.

پودر بنه آسیاب شده قطعا از قیمت بالاتری برخوردار است اما ما در اینجا قصد داریم قیمت پودر بنه پسته که قیمت های مختلفی دارند را به شما معرفی کنیم : 

  • پودر بنه یک کیلو گرم 25000 تومان
  • پودر بنه نیم کیلو گرم 14000 تومان
  • پودر بنه 100 گرمی 1000 تومان 

بیشتر قیمت هایی که در بالا گفته شد قیمت های رایج در بازار های خشکبار می باشند که برخی با کمی بالا بردن یا پایین بردن قیمت این محصول را به شما می فروشند اما موردی که لازم به ذکر است این است که قیمت ها بر اساس این که بنه از چه استانی باشد نیز تاثیر دارد. 

صادرات عمده پودر بنه پسته مرغوب

صادرات عمده پودر بنه پسته مرغوب ایران دارای بنه های مرغوب و متنوعی می باشد. از این رو فروشندگان بنه های کوهی سعی کرده اند که بازار خود را با صادرات بنه کوهی به دیگر کشور ها گسترش دهند از طرفی وجود بنه های کوهی زیاد و متنوع در کشور این کار را برای آنها راحت کرده است. به این صورت که این فروشنده ها بنه ها را به صورت پودر درآورده و در بسته بندی قرار داده و به صورت عمده به کشور های مختف جهان صادر می کنند. اما صادر کردن این پسته مشکلات زیادی را نیز به همراه دارند که عبارت اند از : 

  • مشکلات مالی و کاستی بودجه ( برای صادر کردن و بسته بندی و خرید دستگاه های مخصوص) 
  • مشکلات بانکی ( از بیشتر صادر کننده ها حمایت مالی نمی شود بلکه باعث زیاد شدن هزینه ها نیز می شوند) 
  • مشکلات و موانع مربوط به تولید پودر بنه  (مانند تحریم برخی قطعات مورد نیاز کارخانه ها)
  • مشکلات مربوط به صادرات (که در همین مورد می توان از تحریم ها یاد کرد.)
  • مشکلاتی که گمرک برای تجار و صادرکنندگان بوجود می آورد.
  • حمل و نقل پر هزینه که خود می تواند به یکی از مشکلات عمده تبدیل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما