فروش ویژه مغز پسته اعلا

فروش ویژه مغز پسته اعلا که بیشتر مغز ها برای صادرات کاربرد دارد در شرکت تولیدی ما انجام می پذیرد. مغز پسته اعلا از پسته هایی با درجه کیفیت بسیار بالا تهیه می شوند تا بتوانند نظر مشتریان خارجی را به خود جلب نمایند. شاید شما در بسیاری از فروشگاه ها  وب سایت ها با فروش ویژه محصولی روبه رو شده باشید. چرا که این یک ترفند برای جلب مشتری بیشتر توسط شرکت های تولیدی است.

در پس این فروش ویژه چه می گذرد باید گفت در بسیاری موارد اصلا فروش ویژه مغز پسته اعلا یا هر محصول دیگری وجود خارجی ندارند. اما شرکت ها در این بازده زمانی به صورت کاملا واقعی و شرافتمندانه سعی در فروش ویژه مغز پسته را دارد. برای آنکه بین این دو تفاوت قایل بشیم باید با حوصله و دقت کافی در تمامی  سایت ها شروع به چرخش کنیم. بپرسیم تا فروشنده و شرکت های واقعی فروش ویژه را شناسایی کنیم.

البته این کار چندان پیچیده‌ای نیست چراکه اگر ما در زمینه خرید مغز پسته اعلا مهارت کافی را داشته باشیم بدون هیچ نگرانی توانسته ایم راه درست و شرکتی که فروش ویژه واقعی را دارد شناسایی کنیم و با خرید محصول از این شرکت گامی را در جهت رفع نیاز خود برداشته ایم.  باید  دقت داشت تا از بین سایت های متفاوتی که در پی این گردش با آنها مواجه می‌شویم سایتی‌که قیمتی مناسبتر یعنی پایین تری را ارائه می دهد قطعاً محصول بهتری نخواهد داشت چراکه ارزان تر بودن محصول گاهی نشانه درستی برای تشخیص نمی تواند قرار بگیرد.

فروش ویژه مغز پسته اعلا

زمان برداشت پسته در هر منطقه

زمان برداشت پسته در هر منطقه

با توجه به اینکه استان های زیادی در ایران به تولید پسته اعلا مشغولند. زمان برداشت پسته در هر منطقه با مناطق دیگر تفاوت دارد اما این تفاوت در طول سه ماه یا دو ماه رخ می دهد. چرا که بیشتراین استان ها فصل های به موقع و مشترکی با هم دارند. در اینجا به دسته بندی استان ها می پردازیم.

استان هایی مانند: کرمان ،سمنان ،یزد، خراسان تقریباً دارای آب و هوای مشترکی هستند پس زمان برداشت پسته در این استان ها مشترک است که اواخر مردادماه تا اواسط شهریور ماه زمان دقیق برداشت پسته در این استان هااست. گروه بعدی  استان های شیراز، قزوین ،مرکزی و خراسان رضوی همچنین قم تقریباً در یک بازده زمانی شروع به برداشت پسته از باغات خود می کنندکه از اوایل تا اواخر شهریور ماه طول می کشد.

البته برای برداشت پسته اعلا همچنین مغز سبز کال پسته زمان متفاوتی در هر کدام از مناطق در نظر گرفته می شود. به صورتی که در هر شهرستان این زمان به نوع پسته و زمان گلدهی باغات آن شهرستان بستگی بسیاری دارد هر چقدر که پسته زود رس تر باشد و زمان گلدهی آن نزدیک به اوایل فروردین باشد پس قطعاً برداشت پسته آن باید زودتر انجام پذیرد. پس به طور کلی برای هر منطقه نمی توان زمان کاملا دقیق را اشاره نمود چرا که به ملاک های زیادی از نظر کارشناسان بستگی دارد و این امر احتیاج به تحقیق فراوان دارد.

نحوه قیمت گذاری مغز پسته

نحوه قیمت گذاری مغز پسته

در حال حاضر قیمت گذاری مغز و کار بسیار تخصصی و کارشناسی است که هر کسی قادر به آن نیست اما ما در این مقاله به عوامل مختلف که تاثیر مستقیم بر نحوه قیمت گذاری پسته را دارند شرح می دهیم. نوع پسته مهمترین ملاک برای قیمت گذاری مغز آن است.

بعد از آن انس پسته نیز در این جایگاه مهم تلقی می شود. برای قیمت گذاری مغز پسته از ملاک های میزان خورده پسته, درجه کیفیت مغز,  میزان مغز گندمی, درجه سبزی مغز پسته,که هرچه تیره تر باشد مرغوب تر است مقدار درصدسالمی مغز و نرخ ارز استفاده می شود. تمامی ویژگی های برشمرده شده در اینجا از نظر کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته می شوند و هر پسته یا مغز پسته بتوانند بهترین نمره را دریافت کند قیمت بالاتری را خواهد داشت.

مغز پسته از سالم و با کیفیت تا خورد شده و با کیفیت بسته بندی می شوند که اسامی آنها به شرح زیر است.مغز سالم, مغز پسته لپه, مغز پسته دندونه یا دندانه,مغز پسته گندمی یا موشو تمامی مغز ها قیمت های متفاوتی را بر اساس کیفیت خود از نظر کارشناسی کسب می‌کنند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته اعلا را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و وقت بخیر
    ما می خواهیم برای صادرات به کشور اندونزی مغز پسته درجه یک به خواسته یکی از مشتریان ما بفرستیم.
    طرف ما در اندونزی خواسته که مغز پسته با کیفیت و با گواهی افلاتوکسین برای شان نمونه ای ارسال شود.
    ممنون میشم با ما همکاری کنید.🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش نام
      مغز پسته درجه یک اعلا با گواهینامه افلاتوکسین مخصوص صادرات موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما