فروش اینترنتی بنه کوهی سبزدر فصل بهار در برترین بازارهای صادراتی

در فصل بهار با آغاز سال نو و ادامه دار بودن بارندگی ها در نواحی کوهستانی درخت بنه مستعد این می شود که امسال هم خود را بارور نماید و دست سخاوتمند خویش را برای مردم محلی خود بازمی کند و تاجران با فروش اینترنتی بنه کوهی سبز که یکی از روشهای نوین کسب و کار است  به رشد اقتصادی خود و مردم منطقه رونق دهند.

فروش اینترنتی بنه کوهی سبزدر فصل بهار در برترین بازارهای صادراتی

فروش ترشی بنه در بازارهای محلی

فروش ترشی بنه در بازارهای محلی

مردم محلی نواحی کوهستانی مستعد پرورش پسته کوهی در اواسط فصل بهار تا اواخر تیر ماه اقدام به چیدن بنه سبز و تازه می کنند.این مردم با سلیقه و مهمان نواز با بنه های سبزترشی می ریزند ، ترشی ای که شاید تا حالا هم اسم آن را نشنیده باشید. بله ، ترشی بنه، یک ترشی که از دانه های سبز بنه یا پسته کوهی به دشت می آید و بسیار هم خوشمزه است . این ترشی در شهرهایی مانند دزفول ، شیراز ، یاسوج ، شهرکرد وکرمانشاه طرفداران زیادی دارد و به طور کلی هرکس که بنه خور باشد عاشق ترشی بنه هم خواهد بود.

خرید و فروش بنه کوهی سبزدر بازارهای صادراتی

خرید و فروش بنه کوهی سبزدر بازارهای صادراتی

برای خرید و فروش بنه سبز در بازارهای صادراتی نیازمند یک انسجام و سازماندهی خاصی جهت تولید و بسته بندی و فروش آن هستیم که با ندان کاری و سهل انگاری باعث ضرر و زیان نشویم. ساختاری که شرکت های تجاری جهت این امر می چینند بسیار پیچیده و مهم است ، که بازار مقصد کجاست؟ کشور و شهری که بنه کوهی سبز به آنجا ارسال می شود تا به مصرف برسد از چه آب و هوایی برخوردار است؟ بسته بندی به چه صورت خواهد بود؟ با چه وسیله ای قرار است این پسته کوهی سبز حمل و ارسال شود؟ شرایط تسویه و تحویل کالا به چه نحو است؟ آیا پسته کوهی ما باید به یک فرآورده تبدیل شود یا نه؟ چه گواهی هایی را برای صادرات بنه کوهی سبز نیازمندیم و…. سایر سوالاتی که حتما باید پاسخ داده شوند.

بنه کوهی سبز چه خواصی دارد؟

بنه کوهی سبز چه خواصی دارد؟

بنه کوهی سبز خاصیت های بسیاری دارد ، به دلیل مزاج گرمی که دارد معمولا در ترشی جات به عنوان یک چاشنی خیلی کامل و خوشمزه استفاده می کنند.از بنه کوهی سبز برای روغن گیری و همچنین تهیه انواع ضماد و پماد برای تسکین درد و زخم های بدن کاربرد دارد ، همچنین اطباء در قدیم برای درمان رماتیسم های استخوانی و ماهیچه ای نیز استفاده می کردند. به هر حال کمتر میوه درختی در دنیا هست که خواص بنه کوهی را به دلیل ارگانیک بودن آن دارا باشد.

برای ارتباط بهتر و مشاوره در

WhatssApp

لطفاً کلیک کنید

1

  1. سلام وقت بخیر
    من نیازمند بنه تازه سبز هستم برای درست کردن ترشی.
    آیا شما ارسال به شهر دزفول دارید ارسال دان چگونه است؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما