خرید مغز بنه پسته شیراز | عمده فروشی خشکبار در سراسر ایران

کوهستان های ایران و بخصوص رشته کوه زاگرس معدن بسیار غنی از گیاهان و درختانی با انواع دانه ها و محصولات سرشار از خواص دارویی و غذایی است که شای کمتر مورد توجه قرار می گیرند از جمله آنها مغز بنه یا هما پسته کوهی است.و بهترین پیشنهاد برای خرید نوع مرغوب آن خرید مغز بنه پسته شیراز است که خواص بسیاری دارد ،از آنجا که این محصول فقط در طبیعت بکر ودست نخورده به بار می نشیند و هیچگونه کود و مواد شیمیایی در تولید این پسته بکار نمی رود ، بسیار خواص بالاتر و مفیدتری نسبت به پسته باغات و مزارع دارد. 

خرید مغز بنه پسته شیراز | عمده فروشی خشکبار در سراسر ایران

عمده فروشی مغز بنه پسته در کشور

عمده فروشی مغز بنه پسته در کشورهمان طور که مستحضرید تقریبا در تمام محصولات عمده فروشی بیشتر ترجیح داده می شود و همین طور خرید فروش بنه  نیز غالبا به صورت عمده انجام می شود از آنجایی نام مغز بنه اصلا به گوش خیلی از مردم نرسیده می توان با سرمایه گذاری روی آن از سود این تجارت بهره برد و به نوبه ای کارآفرینی نیز کرد .

قیمت بنه خشک و یا قیمت پسته کوهی خب به طور معمول به صورت عمده ارزان تر است .

مزایای استفاده از مغز بنه پسته

مزایای استفاده از مغز بنه پسته مغز بنه پسته سرشار از ویتامین E می باشد و همین خاصیت سبب می شود که اثر آنتی اکسیدانی قوی داشته و مانند یک آنتی بیوتیک پر قدرت ، عملکرد باکتری های مضر در بدن را از بین برده و به سلامت و تندرستی هر چه بیشتر بدن بیانجامد .

از دیگر مزایای این میوه می توان به خواص بنه کوهی در بارداری اشاره کرد که از تاثیر شگفت انگیز آن نمی شود روی برگردان بود .

یکی دیگر خاصیت های عجیب وجالبی که این محصول دارد کمک به تقویت اعصاب و افزایش قدرت حافظه می باشد به نحوی که توصیه می شود افراد کهنسال برای جلوگیری از بروز آلزلیمر از مغز بنه استفاده مدام نمایند.

پسته کوهی به علت داشتن طبع گرم ، در طب سنتی به متعادل کننده طبع بدن و رفع سردی مزاج مشهور است .

راهنمای استفاده از مغز بنه پسته

راهنمای استفاده از مغز بنه پستهطریقه مصرف پسته کوهی : مغز بنه یا پسته کوهی یک گیاه دارویی و بسیار خوشمزه می باشد که نوع خام آن ترش است و نیازی به شکستن آن نیست اما یا رسیدن این میوه ، پوسته آن سفت می شود و برای خوردن آن باید آن را شکست و خورد .

در کشور ترکیه آنرا ملنجیک می نامند و به صورت تجاری بسته بندی شده ، به فروش می رسد . 

درمناطقی از ایران مغز میوه بنه رسیده را پس از آسیاب یا له کردن در آب جوش ریخته و غذایی به نام آب بنه با آن درست می کنند . بنه از حبوبات بسیار گرم محسوب می شود و بخاطر روغنی بودن ، نیروی بسیار زیادی در خود دارد .

تولید کنندگان مغز بنه پسته در کشور

تولید کنندگان مغز بنه پسته در کشوردر ایران نیز شرکت های متفاوتی در تولید ، بسته بندی و فروش این محصول فعالیت می کنند برای خرید اینترنتی بنه کافیست سری به سایت های مخصوص به شرکت های تولید بنه بزنید و بعد از اخذ قیمت بنه پسته کوهی اگر مد نظرتان بود آن را خریداری کنید .

صادرات مغز بنه پسته شیراز

صادرات مغز بنه پسته شیرازایران در صادرات انواع مغز ها اعم از انواع آجیل و… پیشگام است صادرات پسته سرده نیز از جمله این صادرات است .

البته ایران بیشتر تمایل دارد این محصولات را صادر کند تا اینکه مردم خود کشور استفاده کنند چون هم به قیمت بیشتری می تواند بفروشد و هم برای جوانان ایرانی اشتغال ایجاد می کند با توجه به تولید کنونی کشور در مغز بنه پسته شیراز ، ایران با خیال راحت می تواند صادرات را انجام دهد چون تولید این محصول مازاد بر مصرف است پس به صرفه است با صادرات این محصول چرخه تولید را بچرخاند .

شرکت های زیادی در صادرات مغز بنه پسته شیراز فعالیت نمی کنند و فقط تعداد معدودی شرکت هستند که این کار را انجام می دهند .

2

  1. سلام
    من همیشه کنجکاو بودم که چگونه بنه سبز می‌شود در این همه کوه و سنگ.
    من بنه را دیدم خیلی کوچک است، دوست داشتم که تطعم بنه را بچشم، شرایط شما برای فروش مغز بنه به مقدار ۱۰ کیلو چقدر است؟
    ممنون و مچکرم 🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای معینی
      بنه به صورت خدادادی و بدون دخالت‌های آدم در می‌آید.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما