تولید کنندگان مغز پسته کال کرمان

مغز پسته کال کرمان مانند انواع دیگر پسته­ های تولیدی این استان از تنوع بالایی برخوردار است و تولید کنندگان موفق کرمانی در این عرصه نیز حرفی برای گفتن دارند و بخشی اعظمی از صادرات پسته کال کشور مربوط به پسته­ ای است که از باغ­های کرمان برداشت می­شود.

از آن جایی که استان کرمان از دیر باز، پیشتاز ­عرصه­ ی تولید مغز پسته در کشور ما و حتی در کل جهان بوده است می­توان گفت که در تولید مغز پسته کال نیز در رتبه­ ی بالایی جای گرفته است و در حال حاضر طبق گفته مسئولان ذی ربط حدود ۵ درصد از کل پسته‌ی این استان پسته­ ی کال است که سالانه به اقصی نقاط جهان که اغلب کشورها اروپایی هستند، صادر می­شود.

تولید کنندگان مغز پسته کال تا به امروز توانسته­ اند در این تجارت خوش بدرخشند البته این موضوع علاوه بر این که به دلیل تلاش­ های بی­دریغ تولید کنندگان می­باشد، نتیجه­ ی استفاده از تکنولوژی­های مدرن و به روز نیز می­باشد که موجب رونق روز افزون این بازار برای تولیدکنندگان کرمانی شده است و همین نکته موجب شده است تا تجارت پسته فقط به مغز پسته محدود نشود و در کنار آن فرآورده ­های مهم آن نیز صادر می­شود.

تولید کنندگان مغز پسته کال کرمان

فرآورده ­های مهم پسته کال

فرآورده ­های مهم پسته کال

در این بخش قصد داریم تا فرآورده­ های مهم پسته کال را که از لحاظ کیفیت در مقایسه با سایر پسته­ ها متمایز هستند برای شما ذکر کنیم و در مورد آن نیز  به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه دهیم و در مورد معیارهای مهم تشخیص کیفیت آن چند نکته را یادآور شویم تا به کمک آن بتوانید یک خرید اصولی انجام دهید. اما قبل از هر چیز لازم می­دانیم تا این نکته را یادآور شویم که فرآورده­ های پسته کال نیز مانند خود مغز پسته کال با قیمت بالایی به فروش می­رسند و همچنین گرید بندی می­شوند.

فرآورده­های مهم پسته کال پودر پسته و خلال پسته می­باشند. در مورد کیفیت پودر پسته باید بگوییم که پودر پسته­ ی مرغوب باید به خوبی آسیاب شده باشد و رنگ آن به صورت سبز تیره باشد و از هر گونه دندانه یا پوسته­ی پسته عاری باشد.

خلال پسته مرغوب نیز علاوه بر این که باید به رنگ سبز تیره باشد باید سالم باشد و هر چه که میزان خرده ­های خلال پسته بیشتر باشد نا مرغوب­تر است و همچنین میزان روغن آن نیز نباید بیش از حد باشد. پسته کال از آن جایی که تمام این ویژگی­ های مطلوب را برای تهیه­ ی خلال و پودر پسته­ ی مرغوب دارد بهترین گزینه برای تولید این فرآورده های مرغوب می­باشد که در یکی از مواد اصلی صنایع غذایی است و برای تزئین غذاها استفاده می­شود.

فروش مغز پسته کال کرمان

فروش مغز پسته کال کرمان

سال­های زیادی است که فروش مغز پسته کال و فرآورده­ های تولید شده از آن یکی از حوزه­ ها­ی مهم کسب درآمد برای مردم استان کرمان محسوب می­گردد. تولیدکنندگانی که در استان کرمان به پرورش پسته مشغول هستند امروزه از این توان برخودار هستند که با کمک بازاریابی درست، کل انواع مغز پسته کرمان را طبق استاندارهای جهانی به سر تا سر جهان صادر کنند.

این نکته صادرات پسته که به آن اشاره کردیم، به طور خاص در مورد پسته کال صدق می­کند چرا که یک محصولی است که بیشتر در خارج از ایران توسط مراکز پخش معتبر پسته به فروش می­رسد. فروش مغز پسته کال کرمان هر ساله بیشتر گسترش می­یابد و علاوه بر صادرات که به آن اشاره کردیم در داخل کشور نیز بیشتر شده است. این دست­آورد بزرگ توسط مراکز خرید و فروشی به دست آمده است که در کل کشور جهت فروش به وجود آمدند. خرید کردن از این مراکز به قدر زیادی موجب صرفه­ جویی در هزینه­ ها می­شود. این مراکز سعی بسیاری در این عرصه داشته ­اند که خدمات ارزنده­ی به مشتری­های خود ارائه دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و عرض تبریک
    قربان ما نیازمند مغز پسته کال معمولی هستیم.
    ما می‌خواهیم از مغز پسته کال پودر کنیم و آن را بر روی کیک شیرینی بریزیم.
    سوالی داشتم، آیا شما خلال پسته سبز درجه یک هم موجود دارید برای مصارف شیرینی پزی؟
    شما مغز پسته ای با کیفیت مناسب دارید که به جای مغز پسی کال از آن استفاده کرد؟
    ممنونم ازتون🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای اسکندری
      بله قربان، ما تمامی محصولات همپوشان مغز پسته را کار می کنیم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما