بازار خرید خلال پسته کیلویی

بازار خرید خلال پسته کیلویی در سرتاسر ایران دایر است. اما یک‌سوال ، چرا باید خلال پسته را کیلیویی بخریم؟ چرا بسته های کوچکتر نه؟ خرید خلال پسته کیلویی برای بسیاری از تولیدکنندگان صنایع غذایی اهمیت ویژه دارد. ان ها به خلال پسته به عنوان یک ماده اولیه نگاه می کنند و هر چه پسته را به صورت عمده و در حجم های بالا خریداری کنند، به سودشان خواهد بود. چرا که با خرید عمده قیمت خلال پسته کاهش می یابد و با کاهش قیمت مواد اولیه، قیمت تمام شده ی ‌کالای تولیدی نیز کمتر خواهد بود.

و این‌ نکته باز در جای خود می تواند سود دیگری برای تولیدکننده باشد چرا که فروشش افزایش می یابد. شاید یک خریداری که خلال پسته را برای تزیین غذاهای خانگی اش می خواهد، خرید خلال پسته کیلویی را بی مورد بداند اما خرید عمده همیشه هدف تولیدکنندگان می باشد. در بازار خرید خلال پسته کیلویی، انواع خلال ها با برندهای مختلف به فروش می رسد و هر خریداری می تواند مطابق نیاز خود، به صورت فله ای و البته در بسته بندی های مناسب آن را خریداری نماید.

ناگفته نماند که امروزه این بازارهای خرید، شکل مجازی هم به خود گرفته و فقط منحصر در فضای حقیقی و سطح شهرها نیست. در واقع شما می توانید بی هیچ جابجایی و درگیری در ترافیک شهرستان، با اتصال به اینترنت، این بازارهای مجازی را جستجو ‌کنید و ضمن‌ مشاهده خلال پسته های بسته بندی شده کیلویی، آن ها را سفارش دهید.

بازار خرید خلال پسته کیلویی

معرفی انواع خلال پسته

معرفی انواع خلال پسته

در معرفی خلال پسته باید گفت که خود خلال پسته به خودی خود تقسیم بندی خاصی ندارد. آنچه سبب تمایز انواع خلال ها می شود، نوع پسته ای است که خلال، از آن تولید شده است. پس برای شناخت انواع خلال پسته باید انواع پسته را خوب بشناسیم. پسته های معروف ایران در گروه کلی به سه دسته تقسیم می شود. پسته درشت، پسته بلند و پسته گرد. رقم گرد، پسته فندقی نامیده می شود. پسته درشت، کله قوچی و پسته بلند با نام های احمدآقایی و اکبری معروف هستند‌.

البته انواع بسیار دیگر پسته هم وجود دارد که نمی توان در قالب این مقاله به آن پرداخت. از آنجا که کیفیت پسته، کیفیت فراورده ها و مشتقات آن را تعیین می کند و چون ظاهر خلال پسته در کنار کیفیت اهمیت ویژه دارد، بهتر است در تولید آن مناسب ترین رقم استفاده گردد. همانطور که می دانید در شناخت مشخصات خلال پسته، سبز بودن آن یک شاخص است. برای همین منظور سعی می شود آن را از پسته های کال تهیه کنند که سبزتر باشد.

پسته کال پسته ای ست که نارس بوده و زودتر از موعد چیده می شود و پوست رویی ان پس از مغز شدن برداشته می شود. فاکتور بعدی در تعیین کیفیت خلال پسته، قد و اندازه آن است. هر چه خلال ها باریک تر و بلندتر باشد مرغوب تر است. پس خلال های پسته بادامی، احمدآقایی و اکبری دارای این امتیاز خواهند بود. اگر در بازار خلال هایی با قدی کوتاه مشاهده کردید می توانید نوع آن را فندقی حدس بزنید. برای شناخت بیشتر انواع این محصول، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید و از ایشان راهنمایی بخواهید‌. مطالعه مقالات مرتبط نیز می تواند اطلاعات شما را افزایش دهد.

تولید کنندگان خلال پسته کیلویی

تولید کنندگان خلال پسته کیلویی

تولید خلال پسته همانند تولید خود مغز پسته اهمیت دارد. تولیدکنندگان پسته می دانند که پسته و مغز آن بدون فراوری فقط یک‌کالای صادراتی خواهد بود و فرآورده های پسته در داخل کشور خریدار بیشتری دارد و نمی توان به راحتی بازار داخلی را نادیده گرفت. همانطور که‌گفته شد خلال پسته نوعی مواد اولیه برای کارخانجات تولیدکننده مانند سوهان، گز، شیرینی، شکلات، قنادیها و.. به شمار می رود و در واقع این گروه هدف اصلی تولید خلال پسته هستند لذا تولید فله ای و کیلویی را در برنانه های خود گنجاندند.

ناگفته نماند که در بخش صادرات نیز تاجران برای خرید کیلویی خلال پسته راغب تر هستند چرا که قیمت تمام شده خرید کیلیویی برای آن ها نیز به صرفه خواهد بود.
علاوه بر این هزینه بسته بندی در اوزان کمتر، بسیار زیاد بوده و اوزان بالا، هزینه کمتری را می طلبد. کوشادانه مانند دیگر برندهای تولیدکننده خلال پسته، به عرضه این محصول در تناز بالا و به صورت کیلویی می پردازد. برای خرید از سایت ما دیدن فرمایید و با کارشناسان واحد فروش مرتبط شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام وقتتان بخیر
    من در شهر رامسر لوازم قنادی دارم.
    چند تا از دوستان قنادم از من خواستند که برای شان خلال پسته با کیفیت تهیه کنم و برایشان به صورت نمونه نشان بدهم.
    بنده من 30 کیلو خلال پسته به انواع نمونه می خواهم که نشان دوستان قنادم بدهم، ان شاء الله بعد از تایید سفارش بزرگ تری خواهم داد.
    باتشکر از شما🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای قائمی
      بله ،خلال پسته درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما