قیمت روز پسته وحشی کرمان با کیفیت مناسب

در نقاط مختلف ایران فروشندگانی زیادی سالانه انواعی از پسته وحشی کرمان را به شیوه های مستقیم و غیر مستقیم به تمامی مشتریان عرضه می دارند این محصول به دو صورت بسته ای و فله ای بیشترین فروش را به خود گرفته اند.

قیمت روز پسته وحشی کرمان با کیفیت مناسب

نحوه برداشت پسته وحشی مرغوب در کرمان

نحوه برداشت پسته وحشی مرغوب در کرمان فصل برداشت پسته وحشی آخر تابستان می باشد بعد از اینکه لایه روی پوست پسته وحشی سیاه شود موقع برداشت پسته وحشی می باشد.

برداشت و جمع آوری پسته وحشی زحمت زیادی دارد چرا که انسان باید خوشه های پسته را یکی یکی از شاخه های درخت جدا کرده و بعد از درجه بندی در کارتن های پنج کیلویی بسته بندی و صادر می کنند.

تاثیر پسته وحشی  بر روی سلامت بدن بسیار فراوان است به همین دلیل خانم های باردار بهتر است در دوران حاملگی این نوع پسته را مصرف کنند تا بتواند بر روی جنین فوایدی بگذارد.

از خواص پسته وحشی برای همه انسانها این است که مقاومت بدن را در برابر بیماری های عفونی و میکروبی بالا می برد. همچنین با مصرف این مغز کبد پاک سازی می شود و باعث افزایش کارایی کبد می شود. 

پسته کوهی دارای طبع خیلی  گرم می باشد و برای افراد سرد مزاج خیلی مفید می باشد. همچنین برای درمان کم خونی خیلی مفید می باشد. 

از فواید پسته وحشی توان به تقویت ساقه و پیاز مو، کاهش میزان کلسترول و قند خون، تقویت معده و از بین بردن کرم های معده اشاره کرد. همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E خاصیت آنتی بیوتیکی دارد. 

مغز پسته وحشی سرشار از کالری می باشد که برای اضافه وزن خیلی موثر و خوب می باشد. افراد می توانند آن را با بادام زمینی و شکر مخلوط و مصرف کنند تا چاق شوند.

استفاده از مغز این محصول، جهت تقویت نیروی جنسی موثر می باشد. همچنین برای کسانی که نرمی استخوان دارند می توانند با مصرف پسته کوهی مشکل خود را رفع کنند. 

انواع پسته وحشی به دلیل داشتن ویتامین های مختلف باعث تقویت اعصاب می شود همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می کند و برای درمان  تکرار ادرار موثر می باشد. 

یکی از ویژگی های مثبت پسته وحشیی درمان زخم های روی پوست می باشد. این میوه التهابات را کم می کند و در درمان زخم ها موثر می باشد. 

فروشنده بهترین پسته وحشی کرمان با قیمت مناسب

فروشنده بهترین پسته وحشی کرمان با قیمت مناسب قیمت پسته وحشی بستگی به نوع و کیفیت آن دارد که هر چه از کیفیت و طعم بالاتری برخوردار باشد قیمت آن زیادتر می باشد.

برای تهیه پسته وحشی بهتر است از خشکبار فروشی ها و مراکز فروش این محصول را تهیه کنیم چرا که پسته وحشی از قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

1

  1. سلام و ارض ادب
    قربان من به دنبال پودر مغز پسته کوهی میگردم.
    من کارگاه سوهان و باقلوا پزی دارم و می‌خواهیم برای درست کردنشان از پودر پسته کوهی استفاده‌ کنم.
    ممنون از لطفتون🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما