بازار فروش مغز پسته بنه ارگانیک کوهی / تولید و عرضه آن در کشور

بنه یا پسته کوهی یک گیاه دارویی و بسیار خوشمزه است که نوع خام آن ترش و پوست نازک دارد و نیاز به شکستن ندارد و با رسیدن پوست  سفت می شود و برای خوردن باید آن را شکست و مغزش را خورد. بازار فروش مغز پسته بنه ارگانیک کوهی در فروشگاههای خشکبار می باشد که به صورت خشک شده فله ای و بسته بندی شده عرضه می شوند. در شهرهای بنه خیز بیشتر فروشندگان مواد غذایی آن را به صورت شور تازه و خشک شده عرضه می کنند.

بازار فروش مغز پسته بنه ارگانیک کوهی / تولید و عرضه آن در کشور

تولید مغز پسته ارگانیک کوهی در کشور

تولید مغز پسته ارگانیک کوهی در کشورتولید پسته ارگانیک مغز شده کوهی در کشور در کارخانه جات صورت می گیرد. در این تولیدی ها انواع پسته کوهی با دستگاههای اتوماتیک بدون دخالت دست مغز شده و در انواع مختلف بسته بندی و وارد بازار می شوند.

شهر های تولید کننده بنه مانند استان فارس٬ خراسان٬ کرمان و غیره که برداشت کنندگان و تولید کنندگان بنه و مغز بنه هستند این محصول را در کارخانه های خود مغز کرده و فرآوردهای آن را تولید می کنند.

فواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهی

فواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهیفواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهی بسیار زیاد می باشد از جمله؛ طبع پسته کوهی تازه گرم و خشک٬ و طبع خشک شده آن خیلی گرم و خشک است. مهمترین خواص آن به دلیل دارا بودن آهپ درمان کم خونی می باشد. 

این پسته خواص ۱.ضد میکروبی و جایگزین آنتی بیوتیک٬ ۲.مسکن کمر درد٬ درد پشت و قلنج٬ ۲.درمان کننده اسهال٬ ۳.درمان کننده ورم و زخم٬ ۴.تقویت قوای جنسی٬ ۵.درمان سستی کمر و زود انزالی٬ ۶.درمان کننده ترک لب و پیشگیری از شب کوری٬ ۷.درمان ماه گرفتگی و لکه های پوست٬

۸.مفید در تکرر ادرار٬ پاک کننده خلط سینه و ریه٬ ۹.تقویت دستگاه گوارش٬ ۱۰.دفع کرم های معده و روده٬ ۱۱.جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش٬ ۱۲.به هضم بهتر غذا کمک و اشتها آور می باشد. ۱۳.اشتها آور برای درمان نرمی استخوان مفید می باشد.

صادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهان

صادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهانصادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهان عرضه می شود به کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه می شود. پسته کوهی از نوع با کیفیت ترین آن صادرات می شود.

ایران به دلیل تنوع آب و هوایی انواع پسته کوهی تولید می کند که این پسته به طرق مختلف صادرات می شوند. صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز مستقیم و بدون واسطه است که با قیمت مناسبتر عرضه می شود و قیمت صادراتی آن نیز بسته به نرخ ارز متفاوت است.

فروش عمده مغز پسته ارگانیک کوهی در بازار

فروش عمده مغز پسته ارگانیک کوهی در بازار

فروش عمده مغز پسته ارگانیک کوهی در بازار توسط عمده فروشان صورت می گیرد. شرکت های پخش نیز این محصول را عمده از تولید کننده خریداری نموده و عمده نیز در سراسر کشور به فروش می رسانند.

جهت خرید پسته کوهی می توان به فروشندگان خشکبار مراجعه نمود و نوع خشک آن را خرید و نوع تازه آن در فصل برداشت در شهر های بنه خیز نیز فله ای عرضه می شود. عرضه پسته کوهی به دو صورت عمده و خرده صورت می گیرد که فروشندگان هر کدام نیز جدا هستند.

لیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهی

لیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهیلیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهی بسته به برند و هزینه تولید متفاوت است. پسته های تازه که هنوز پوست آن ها سفت نشده با پسته رسیده و سفت شده قیمت های متفاوتی دارند. مغز پسته نیز قیمت گرانتر از با پوست آن می باشد.

قیمت پسته ارگانیک به دلیل رشد طبیعی و بدون استفاده از کود شیمیایی مسلما از قیمت بیشتری برخوردارند. وجود واسطه بین عرضه و تقاضا نیز باعث بالا رفتن قیمت است و خرید بدون واسطه و عمده ارزانتر می باشد.

پسته با کیفیت و درجه یک و مرغوب از اصالت بالایی برخوردار است و قیمت بیشتری دارد. ولی چون کاشت و برداشت آن دیمی و بدون هزینه و خودرو می باشد قیمت آن از پسته ای که صاحب مزارع کشت می کند مناسب تر می باشد. و علت گرانی آن بیشتر به خاطر خاصیت زیاد و ارگانیک بودنش است.

2

  1. سلام عید تون بخیر
    موقعی که پسته کوهی هایی که سفارش دادم به دستم رسید از دیدنشون خوشحال شدم.
    وقتی در کارتون رو باز کردم خیلی بوی خوش و معطری میداد، از آنها استفاده کردم شیرینی باهاشون درست کردم و آنها را ها رو به عنوان آجیل استفاده کردم.
    از کیفیت آنها راضی هستم
    ممنون و متشکرم

    • سلام و درود خدمت شما خانم‌ موسی نژاد
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما