مغز پسته وحشی | مرکز خرید و فروش بهترین مغز دانه های کوهی

مغز پسته وحشی از یک درخت کوهی به دست می آید. معدن بزرگ درختان پسته وحشی و یا بنه در ایران، رشته کوه های زاگرس می باشد. در این بین لازم است بدانید خرید و فروش انواع مغز های کوهی از جمله مغز پسته وحشی در شرکت های بزرگی در ایران انجام می گیرد. این نوع مغز پسته به دلیل خواص سرشاری که دارد در موارد زیادی کاربرد داشته و محبوب می باشد.

مغز پسته وحشی | مرکز خرید و فروش بهترین مغز دانه های کوهی

مرکز خرید و فروش بهترین مغز پسته وحشی

مرکز خرید و فروش بهترین مغز پسته وحشی مغز پسته کوهی که در زبان محلی به آن بنه نیز گفته می شود از دل دانه های سخت و محکم درخت بنه به دست می آید. این دانه های مغزی و خوشمزه در ابتدا زمانی که اصطلاحا هنوز کال هستند سبز رنگ بوده و پوسته بسیار نرم و شکننده ای داشته که با پوست زیر دندان له می شود. در این مرحله معمولا از آن به صورت ترشی بنه استفاده می شود. اما زمانی که دانه های پسته وحشی سفت و محکم می شود به رنگ سیاه در آمده و به راحتی نمی توان آن را شکست. مغز پسته وحشی بسیار روغنی و خوشمزه می باشد که سرشار از پروتئین و دیگر مواد مغذی است. این مغز دارای ویتامین e می باشد و کبد را پاکسازی می کند. همچنین این محصول برای پیشگیری از آلزایمر نیز مناسب است. شرکت های زیای در حال حاضر این محصول را از مردم محلی به صورت عمده خریداری می کنند. اگر شما هم یکی از فروشندگان عمده پسته وحشی هستید می توانید جهت ارائه محصولاتتان با مشاورین فروش این شرکت ها در ارتباط باشید.

پخش عمده بهترین مغز پسته وحشی به بازار

پخش عمده بهترین مغز پسته وحشی به بازار رونق خرید مغز پسته وحشی برای تولید فراورده های مختلف بسیار زیاد است. به طوری که این محصول در صنعت شیرینی پزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این مغز ها بری ساخت ماسک صورت نیز استفاده می شود. در حال حاضر فروش مغز پسته وحشی در بسته بندی های مناسب و یا به صورت فله انجام می گیرد. محصول ارائه شده در این شرکت ها بسیار مرغوب بوده و از بهترین نوع پسته کوهی به دست آمده است. با وجود پخش عمده مغز پسته وحشی در سراسر کشور، مشتریان می توانند این محصول را به صورت پوست کننده و یا با پوست خریداری کنند.

انواع مغز پسته در ایران

انواع مغز پسته در ایران به طور کلی می توان گفت انواع پسته تولید شده در ایران بر دو نوع کوهی و باغی می باشد. این دو محصول با یک دیگر تفاوت های زیادی دارد. همچنین لازم است بدانید پسته کوهی یا بنه نیز به دو دسته تقسیم می شود. یکی از انواع این محصول که از شهر سرخس در استان خراسان رضوی برداشت می شود، به گونه ای بوده که شباهت زیادی به پسته باغی دارد و سایز کوچکتری نسبت به این پسته ها دراد. این نوع پسته وحشی به دلیل اینکه به صورت ارگانیک تولید می شود بسیار پرطرفدار است. اما نوع دیگر پسته کوهی که بنه نام دراد، دانه های روغنی بسیار ریزی بوده که به دلیل داشتن روغن فراوان به عنوان بهترین مغز پسته برای روغن گیری شناخته می شود. این نوع بنه از کوه های شهر های مختلف ایران از جمله کرمان و خوزستان به دست می آید.

لیست قیمت روز مغز پسته وحشی

لیست قیمت روز مغز پسته وحشی با وجود تفاوت هایی که در کیفیت و مرغوبیت انواع پسته وحشی و مغز آن وجود دارد، طبیعتا قیمت فروش آن نیز متفاوت است. این نوع پسته که امروزه به صورت مستقیم به فروش می رسد بسیار مرغوب و درجه یک است. حال افرادی که قصد خرید عمده پسته وحشی و یا مغز آن را دارند طبیعتا از  تخفیف های ویژه ای برخوردار خواهند شد. از طرفی دقت داشته باشید قیمت مغز پسته وحشی در نمایندگی های فروش آن بسیار مناسب است. مهمترین دلیل این امر حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان می باشد.

2

  1. سلام و وقت بخیر
    مطلب مفیدی نوشته اید، الان فهمیدم که مغز پسته وحشی چیست.
    من کنجکاو هستم که طعم این نوع مغز پسته را به چشم.
    امکان این برای شما هست که برایم ۱۰ کیلو پسته وحشی بفرستید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش نژاد
      بله، پسته وحشی یا همان بنه را موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما