قیمت خرید وفروش پودر پسته سبز

پودر پسته سبز یک محصول مصرفی است یعنی بیشتر مصرف کنندگانی همچون قنادها بستنی فروشی ها برای روکار و طعم گرفتن بستنی و شیرینی از آن استفاده میکنند با پودر پسته میتوان غیر از استفاده قنادی ها و بستنی فروشی ها میتوان برای مصرف شخصی استفاده کرد مثلا میتوان داخل خوراک سنتی کشک و بادمجان ریخت یا میتوان آن را خورد . از پودر پسته برای تزئین وروکار کیک و شکلات و طعم دهی به انوع غذاها استفاه می شود . پسته و دیگر محصولات آن خاصیت زیادی به همراه دارن وهمین طور خوش طعم و خوشرنگ هستند برای همین بیشتر بر روی شیرینی ها و باقلوا و بستنی استفاده میشود .

قیمت خرید وفروش پودر پسته سبز

امکان صادرات پودر پسته سبز به ترکیه

امکان صادرات پودر پسته سبز به ترکیه

پودرپسته خوش طعم صادراتی  از جمله محصولاتی است که با توجه به کاربرد زیادی دارد چون ترکیه پودر پسته درجه یک و خوش طعم وارداتی را برای باقلوا و بستنی مصرف میکند . تولیدکنندگان این محصول کشور ترکیه را برای صادرات پودر پسته خوش طعم هدف گرفته اند. شاید بعضی ها بگویند ترکیه با این که خودش پسته می کارد چرا باز پسته وارد میکند ؟ : زیرا ترکیه تمامی پسته خود را صادر میکند برای همین مجبور است پسته را دوباره وارد کند.

عرضه پودر پسته سبز در بازارهای حوزه خلیج فارس

عرضه پودر پسته سبز در بازارهای حوزه خلیج فارس

کشورهای حوزه خلیج فارس شامل عربستان ، کویت ، قطر، بحرین ، امارات و عمان ، کشورهایی هستند که مردم مصرف گرایی دارند و به دلیل نداشتن آب و هوا و همچنین خاک مناسب از داشتن بسیاری از محصولات زراعی و باغی محرومند پس این محرومیت را با واردات از کشورهایی نظیر کشور ایران رفع میکنند . یکی از این محصولات پودر پسته سبز هست که در بسیاری از شیرینی های سنتی کین کشورها جهت تزیین و همچنین بستنی ها به کار می رود.

بزرگترین تولید کنندگان پودر پسته سبز در بازارهای جهانی

بزرگترین تولید کنندگان پودر پسته سبز در بازارهای جهانی

کشورهای مختلف دنیا به دلیل پیشگامی در برخی محصولات همیشه سر زبانها هستند، مانند ژاپن در زمینه الکترونیک ، ایتالیا در زمینه ماشین آلات ، آلمان در صنعت خودرو ، و … ، ایران نیز در صنعت پسته هم پیشگام است . وقتی در صنعت پسته پیشگام باشد خیلی طبیعی است که در زمینه تولید پودر پسته سبز هم باید پیشگام باشد. در کشور ایران استان کرمان به دلیل نزدیکی به منابع و همچنین تولید بسیار بالای پسته تولید پودر پسته سبز هم در این استان بسیار بالاست . و تاجران جهت تکمیل خریدهای خود برای تامین نیازهای مردم کشور خود به این استان سفر کرده و خریدهای خود را انجام می دهند.

جهت مشاوره و ارتباط با واحد فروش در

WhatssApp

کلیک کنید

2

  1. سلام خسته نباشید
    من امروز از پودر پسته شما استفاده کردم کیفیتش عالی بود.
    میخواستم اگر هنوز از این نوع پودر پست موجود دارید دوباره خریداری کنم.
    ممنونم از تون بابت کیفیت بالای محصولاتان.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای غفاری
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      بله از این نمونه پودری که شما خریداری کردید هنوز موجود داریم.
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما