قیمت هر کیلو مغز پسته ارگانیک

پسته که یکی از خشکبار خوشمزه و مقوی می باشد . پسته ها از لحاظ اندازه و رنگ ، طعم و کیفیت با یکدیگر متفاوت می باشند . همچنین مغز پسته ارگانیک که در کشور ما برداشت می شود شامل پسته کوهی و باغی می شود . پسته های باغی نیز در مدل های مختلف به نام های پسته کله قوچی اکبری احمد آقایی و پسته سفید تقسیم بندی می شوند .

قیمت مغز پسته ارگانیک بستگی به نوع پسته ارائه شده و کیفیت آن دارد که به طور طبیعی پسته های درشت ، تازه خوش طعم نسبت به دیگر انواع پسته کمی گران تر می باشند اما این نکته را باید در نظر داشت که همیشه گران بودن دلیل بر کیفیت محصول نمی باشد .

قیمت هر کیلو مغز پسته ارگانیک

نگهداری مغز پسته ارگانیک چگونه است ؟

نگهداری مغز پسته ارگانیک چگونه است ؟

تولید و برداشت پسته در ایران از مقام بالایی در جهان برخوردار است تا جایی که پسته به خود لقب طلای سبز را گرفته است . وجود باغ های فروان پسته در برخی استان ها و تولید مقادیر بالای این محصول کشور ما یکی از بزرگترین صادر کننده های پسته به شمار می رود که پسته مرغوب و با کیفیت را به دیگر کشور ها از جمله چین صادر می نماید .

تمامی دانه های خوراکی که داخل پوسته سفت و خشک قرار دارند مانند پسته ، بادام و گردو تا زمانی که داخل پوست می باشند دور از نور و رطوبت بوده و شرایط نگهداری خاصی برای آن ها لازم نمی باشد . اما نگهداری مغز پسته ارگانیک کمی مشکل می باشد و گرما و رطوبت زمینه فساد و کپک زدن مغز پسته را به وجود می آورند . در فصول سرد سال می توان پسته را پس از پوست گرفتن و سورتینگ داخل انبار نگهداری کرد .

اما در فصل گرما و تابستان برای نگهداری مغز پسته نیاز به سردخانه می باشد تا پسته ها به دور از نور ، گرما و رطوبت ماندگاری بیشتر و بهتری داشته باشند . در منازل نیر مغز پسته بهتر است در ظروف در بسته داخل یخچال نگهداری شود . مغز پسته ای که در سایت اینترنتی ما عرضه می گردد از نوع مرغوب و تازه بوده ودر شرایط استاندارد جمع آوری و نگهداری شده است . قیمت مغز پسته در انواع مختلف را می توانید به صورت تلفنی یا  انلاین از کارشناسان فروش سوال نمایید .

فروش مغز پسته ارگانیک

فروش مغز پسته ارگانیک

برای تولید پسته ارگانیک علاوه بر اینکه در کلیه مراحل کاشت و برداشت سعی می شود از هیچ گونه کود شیمیایی یا ماده سمی استفاده نشود ، برای نگهداری پسته و مغز آن از هیچ یک از روش های صنعتی استفاده نشده و پسته ها به صورت طبیعی در فضایی استاندارد و بهداشتی نگهداری می شوند . بسته بندی پسته در بسته بندی های مختلف پلاستیکی سبب می شود نور و آلودگی نیز وارد آن نشده و ماندگاری پسته بیشتر شود . مغزپسته های بسته بندی شده در کیفیت های مختلف آماده استفاده در تهیه بستنی کیک و شیرینی و یا به صورت میان وعده می باشند .

فروش مغز پسته ارگانیک در فروشگاه اینترنتی ما در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون انجام می شود . البته پسته با پوست و مغز پسته به صورت فله و کیلویی نیز موجود می باشد که با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد. شرکت ما به دلیل فروش بالای محصولات خود را دائما با محصولات تازه جایگزین نموده و در نتیجه پسته ای تازه و بدون پوسیدگی و ماندگی را در معرض فروش قرار می دهد که با این کار سعی در جلب رضایت مشتریان دارد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و عرض تبریک عید
    از نمونه مغز پسته ای که برایمان ارسال کرده اید خیلی خوشم آمد، حالا می‌خواهم سفارش اصلی را بگیرم که هر چه زود تر کار ما راه بیفتد.
    ممنونم از شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای امیری نژاد
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      بله، در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما