قیمت مغز پسته کوهی | عرضه مستقیم خشکبار در سراسر کشور

پسته کوهی یا بنه نوعی خشکبار است و یکی از پر خاصیت ترین و پر طرفدارترین مغزها می باشد. گونه های مختلف این میوه در ایران به طور پراکنده می روید. در بازار به دو صورت مغز و با پوست به فروش می رسد. برای خرید مغز باید از فروشگاههای خشکبار و عطاری ها تهیه نمود و باید به نوع گونه بنه توجه نمود قیمت مغز پسته کوهی بسته به گونه های آن و کیفیت ها نیز متفاوت می باشد. در شهر هایی که بنه خیز هستند و درخت بنه می روید قیمت ارزانتری نیز دارند.

قیمت مغز پسته کوهی | عرضه مستقیم خشکبار در سراسر کشور

لیست قیمت فروش مغز پسته کوهی در کشور

لیست قیمت فروش مغز پسته کوهی در کشور لیست قیمت فروش مغز پسته کوهی در کشور بر اساس کیفیت٬ نوع بنه٬ برند و هزینه تولید فرق دارد. هر چه این مغز با کیفیت و مرغوب باشد گرانتر هست. مغز پسته چون با هزینه زیاد پوست گیری شده است قیمت بالایی دارد.

قیمت بدون واسطه این میوه ارزانتر می باشد چون بدون هزینه و خودرو رویده است نسبت به دیگر بسته ها قیمت مناسب تری دارند. مسلما قیمت خود بنه با پوست ارزانتر از قیمت مغز آن خواهد بود.

هر برندی قیمت متفاوتی دارد و تعیین کننده قیمت این مغز شرکت تولید کننده است. نوسانات بازار نیز در قیمت ها موثر است که به علت این نوسانات این قیمت رو به افزایش بوده است.

عرضه مستقیم مغز پسته کوهی در ایران

عرضه مستقیم مغز پسته کوهی در ایران عرضه مستقیم مغز پسته کوهی در ایران توسط شرکت های تولید کننده صورت می گیرد. این شرکت ها در تولید مغز پسته کوهی فعالیت دارند و انواع فرآوردهای بنه مانند مغز آن را تهیه و در سراسر کشور عرضه می کنند.

تهیه مغز پسته کوهی در این شرکت ها بدین صورت است که بعد از شستشوی بنه پوشش رویی آنها را جدا کرده و با دستگاهها پوست گیری می کنند و بعد از جدا سازی مغز آنها را در وزن های مختلف بسته بندی می کنند و این فرآیند بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی می باشد.

تفاوت های انواع مغز پسته کوهی

تفاوت های انواع مغز پسته کوهی  پسته وحشی یا بنه با نام محلی کُلنگ و با دو نوع نرمه٬ زبره یا سفته شناخته می شود. بنه یا کلخونک از نوع نرمه کوچکتر از بنه زبره است لذا زبره درشت تر است گونه های مختلف بنه در اکثر نقاط کشور پراکنده هستند.

طریقه مصرف بنه بدین گونه است که این میوه را به عنوان تنقلات مصرف می کنند. به صورت شور با آب نمک تهیه می شود و در انواع غذاها مانند تهیه ماست بنه٬ کله جوش بنه٬ قاتق بنه٬ ترشی بنه و غیره نیز استفاده می شود.

طرز تهیه ماست بنه بدین روش است که ماست چکیده و بنه تازه نرسیده خرد شده و ترخون خرد شده و نمک را با هم مخلوط کرده و یک الی دو ساعت در یخچال بماند تا خوش طعم شود و آماده سرو می باشد.

بازار بزرگ فروش مغز پسته کوهی در کشور

بازار بزرگ فروش مغز پسته کوهی در کشور بازار بزرگ فروش مغز پسته کوهی در کشور در فروشگاههای خشکبار به دو صورت فله ای و بسته ای بدست مصرف کننده می رسد. خریداران بنه نیز با مراجعه به عطاری ها می تواند این مغز میوه را تهیه کند.فروش مغز پسته کوهی به صورت عمده نیز توسط شرکت های تولیدی و نمایندگی ها در سراسر کشور عرضه می شوند.

برای خرید عمده می توان از طریق سایت های فروش این مغز را تهیه نمود.

خرید اینترنتی بنه در شبکه های مجازی نیز صورت می گیرد.

نمایندگی فروش مغز پسته کوهی

نمایندگی فروش مغز پسته کوهی نمایندگی فروش مغز پسته کوهی در سراسر استان ها عرضه کننده مستقیم این محصول می باشد.

لذا این مراکز مغز را مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها با نرخ مناسب عرضه می کند و از برند همان تولید کننده نیز به فروش می رساند.این نمایندگی ها و ظیفه پخش محصول به صورت عمده در سراسر کشور را نیز بر عهده دارند. این مراکز انواع گونه های بنه و مغز بنه و فرآوردهای بنه را نیز مانند روغن بنه٬ به صورت تازه یا رسیده در سراسر کشور عرضه می کنند.

2

  1. سلام و وقت بخیر
    من و دوستانم مغز بنه را بسته بندی می‌کنیم و در مغاز های شهرمان پخش می‌کنیم.
    من همیشه مغز بنه را از شما می‌خرند و از کیفیت و طعم بنه راضی هستم.
    ممنون از کیفیت بالای محصولاتتان🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای جوان مرد
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🙏🏻
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما