قیمت مغز پسته کال | سفارش آن به صورت عمده

مغز پسته کال معمولا باید در زمانی برداشت شود که هنوز پسته بصورت کال و نارس میباشد . عمل برداشت آن مرداد ماه و یا اوایل شهریور ماه است و هرچقدر بیشتر به شهریور نزدیک شویم از سبزی مغز پسته کم میشود.مغز کال به رنگ شیری و پوستی به رنگ سفید  دارد ولی داخل مغز ان کاملا سبز است . مغز پسته کال را میتوان یکی از گرانترین و بهترین مغز های پسته از لحاظ مغذی بودن ، خوش رنگ بودن و طعم دانست.

مغز پسته کال به علت برداشت زود هنگام از نظر افلاتوکیسن هیچگونه مشکلی ندارد . مغز کال به جهت پودر کردن و یا دوپوست کردن به صورت گسترده استفاده میشود . مغز پسته کال را میتوان به چند درجه تقسیم نمود از جمله مغز پسته کال سوپر،کال معمولی، مغز کال گل دار ودر آخر  کال متوسط .کشاورزان بسیار زیادی به دلیل استقبال و تقاضای قابل توجه این محصول اقدام به پرورش این نوع مغز می کنند. مصرف کنندگان مغز پسته کال اعتقاد دارند که مغز پسته کال یا نرسیده جزو خوشمزه ترین مغزهاست. خواص مغز پسته کال بسیار زیاد است و برای تامین مواد مورد نیاز بدن مانند عنصر های مهم بدن بسیار کارآمد است.

قیمت خرید مغز پسته کال بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است اما قیمت حدودی آن در بازار چیزی میان کیلویی 150 تا 180 هزار تومان است . قیمت مغز پسته کال مانند هر چیز دیگری در سال های اخیر روند صعودی بی رویه ای داشته است و نمیتوان برای آن قیمت واحدی در نظر گرفت چرا که از سال پیش تا کنون دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است .

سفارش این محصول به صورت عمده و خرده یکی از مباحث مهمی است که در بخش بعد به تفصیل راجع به آن و انواع روش های خرید این محصول بحث میکنیم .

قیمت مغز پسته کال | سفارش آن به صورت عمده

سفارش مغز پسته کال به صورت عمده

سفارش مغز پسته کال به صورت عمده سفارش و خرید مغز پسته کال به سه روش ممکن است :

  1. خرید اینترنتی و غیر حضوری و البته بدون واسطه از کشاورز و تولید کننده 
  2. خرید این محصول بصورت حضوری و با امکان امتحان کردن آن از کشاورز 
  3. خرید با واسطه از طریق فروشگاه های آجیل و خشکبار سطح شهر 

بدیهیست که دو روش اول به دلیل بدون واسطه بودن بسیار مقرون به صرفه تر از روش آخر است.

فروشگاه های معتبر مغز پسته کال در تهران

فروشگاه های معتبر مغز پسته کال در تهران اکثر فروشگاه های آجیل و خشکبار فروشی سطح شهر این محصول را به صورت گسترده و عمده و خرده به بازار ها عرضه می کنند و در دسترس مردم قرار میدهند همچنین گاها میوه فروشی ها نیز این محصول با ارزش را در میان میوه ها و سبزیجات خود به فروش می رسانند . این محصول به صورت بسته بندی کارخانه ای نیز در بازار عرضه میگردد .

آخرین قیمت مغز پسته کال در بازار

آخرین قیمت مغز پسته کال در بازار قیمت مغز پسته کال یا سبز به علت اینکه بازار محدودی دارد و همچنین سلیقه ی خاصی را در بر میگیرد با نرخ های متفاوتی تعیین میشود.
قیمت مغز پسته کال در شهر های مبدا یا به عبارتی تولید کننده این نوع مغز پسته مانند کرمان قیمت های مقرون به صرفه تر و مناسبی دارد.بازارهای فروش عمده مغز این نوع مغز پسته را بانرخ های ارزانتری بفروش میرسانند.
سایت های معتبر اینترنتی به دلیل حذف کردن واسطه های فروش و اتصال مستقیم به تولید کننده قیمت فروش بهتری برای مصرف کنندگان دارد.
مزایا مغز پسته کال برای انسان بیشمار است به همین جهت مردم به دنبال تهیه آن با قیمت ارزان  و کیفیت بالا هستند که راه کار سریع و ارزان استفاده از سایت اینترنتی است البته راه های بسیاری برای تهیه این محصول وجود دارد که بهترین آنها همین راه است .

خرید مغز پسته کال نصف قیمت

خرید مغز پسته کال نصف قیمت بر اساس سایز و اندازه مغز پسته میتوان انواع مغزهای پسته را قیمت گذاری کرد و این محصول را در معرض فروش قرار داد .نوع پسته و رنگ آن بیان کننده درجه کیفیت آن می باشد و قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال پسته های درست تر و سبز رنگ تر و پسته های به اصطلاح خندان خوش طعم تر و گران تر از انواع دیگر میباشند .پسته های دهان بسته ارزان تر از پسته های دهان باز هستند که به دلیل سخت تر بودن شکستن پوسته و بیرون آوردن مغز این پسته ها قیمت گذاری شده اند. در هر صورت در درجه اول روش تهیه پسته و در درجه دوم کیفیت پسته در قسمت ان بسیار تاثیر گذار است و برای خرید پسته نصف قیمت یا باید پسته را مستقیما از کشاورزان تهیه کنید و یا باید به پسته های درجه دو و سه رضایت دهید .

برترین تولید کننده مغز پسته کال در کشور

برترین تولید کننده مغز پسته کال در کشور مغز پسته در انواع متفاوتی تولید می شود در کرمان مغز پسته سبز کال برداشت بسیار زیادی دارد و افراد کثیری هم به دنبال خرید آن هستند . شهر کرمان به عنوان برترین تولید کننده و صادر کننده مغز پسته مرغوب مقام اول را در بین دیگر رقابت کنندگان این عرصه تنگاتنگ دارد .مغز پسته کال تولید شده در کرمان قبل ازاینکه برسد چیده شده و جهت استفاده به بازار ها عرصه میشود و به فروش می رسد و افراد مختلفی علاقمند به طعم مطبوع این نوع  پسته می باشند به همین علت است که فروش آن بسیار انجام می شود.قیمت مغز پسته کال کرمان با توجه به محل بازار فروش و میزان تقاضای خریداران متفاوت بوده است و به همین علت است که فروش این نوع مغز پسته در بازارهای خاصی انجام می شود. 

2

  1. سلام وقت بخیر
    من دوستی دارم در اسپانیا، او می‌خواهد من برایش مغز پسته کال پیداکنم و برایش نمونه ای ارسال کنم تا کیفیتش را ببیند، از آن آزمایش بگیرد و آنرا تست کند.
    اوبه من گفته اگر کیفیت محصول کیفیت بالایی داشته باشد یک سفارش 4 تنی دارد.
    خوشحال میشویم با شما همکاری کنیم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای کیوان پور
      بله، مغز پسته کال سبز درجه یک هم موجود داریم.
      در واتساپ راجع به مغز پسته کال با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما