قیمت روز پودر پسته کوهی

پودر پسته کوهی، فراورده ای مقوی و در عین حال لوکس است که به جهت رنگ و عطر خاصش زینت بخش بوده و بیشتر برای تزیین غذا، دسرها، بستنی، بیسکوییت و دیگر خوراکی های بکار گرفته می شود.

قیمت روز پودر پسته کوهی تحت تاثیر فاکتورهای متفاوتی خواهد بود به طور نمونه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نوع پسته ای که پودر پسته از آن تهیه شده است.
  • کیفیت پودر پسته
  • درجه نرمی
  • یک دست بودن نرمی پودر پسته
  • پاک بودن و نداشتن ذرات اضافی مانند پوست استخوانی پسته
  • خاک نداشتن
  • تازه بودن یا نبودن پودر پسته
  • نحوه بسته بندی
  • وزن محصول
  • نوع خرید
  • میزان خرید
  • نوسانات بازار
  • میزان عرضه و تقاضا

اینها نمونه ای از عوامل تعیین کننده قیمت پودر پسته است . البته ناگفته نماند که تعیین کننده اصلی قیمت، کارشناسان اتحادیه آجیل و خشکبار هستند تا نرخ مصوب و یکسانی به بازار معرفی شود و فروشنده امکان بالابردن بی رویه و بی دلیل قیمت را نداشته باشد. این کار هم به سود تولیدکننده و هم فروشنده و هم مصرف کننده خواهد بود.

نکته دیگر در تعیین قیمت، توجه ویژه به نوسانات بازار است که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و تورم حاصل شده، قیمت ها بیشتر دستخوش تغییر می گردد پس نیاز است که هم خریدار و هم فروشنده، از نرخ جدید و قیمت اصلاح شده خبردار باشند. برای این منظور اتحادیه لیستی با عنوان قیمت روز خشکبار و انواع آجیل از جمله پودر پسته ارائه می کند تا در طی نوسانات، هیچ طرفی متضرر نگردد.

قیمت روز پودر پسته کوهی

معرفی انواع پودر پسته کوهی

معرفی انواع پودر پسته کوهی

اگر قصد شناسایی انواع پودر پسته را دارید مقاله ما را دنبال کرده و با ما همراه باشید.

پودر پسته یک فرآورده است و نوعی از مشتقات پسته به حساب می آید و به خودی خود یک محصول مستقل نخواهد بود.

انواعی از پسته های مختلف در کشور پهناور ما رشد می کند که در دسته بندی کلی به پسته کوهی و پسته باغی مشهور است. پسته کوهی کاملا ارگانیک و بدون دخالت انسان پرورش می یابد و  فاقد هر گونه سم و افلاتوکسین است. اما پسته باغی با دخالت انسان و با کاشت نهال و آبیاری و نگهداری و همچنین تحت نظارت انسان رشد می کند و بخاطر همین دخالت انسان انواع متنوع تری هم خواهد داشت.

پسته کوهی علیرغم ارگانیک بودن و خاص بودنش ، باز هم می توان تنوع را در گونه هایش مشاهده کرد. از جمله پسته کوهی کابلی، پسته کوهی کلخنک و پسته کوهی چاتلانقوش. پودر پسته ای که از این انواع متنوع به دست می آید به نوبه خود با دیگری تفاوت فاحش خواهد داشت.

بر این تفاوت در منبع می توان تفاوت اقلیم های رشد یافته پسته را نیز افزود. پسته کوهی در هر دیاری با توجه به اثرات آب و هوایی و نوع خاک، طعم متفاوتی به خود می گیرد و کسانی که در حوزه تولید فرآورده های پسته فعال هستند به راحتی می توانند این تفاوت ها را بیان کنند و بگویند که این پودر پسته کوهی متعلق به کدام دیار و خطه از کشور پهناور ماست.

فروش پودر پسته کوهی

فروش پودر پسته کوهی

قیمت پودر پسته  اصلی ترین و شاید اولین فاکتوری باشد که در فروش پودر پسته کوهی اهمیت دارد و مورد توجه عام و خاص است.

مراکز زیادی وجود دارند که به فروش این محصول می پردازند چرا که بازار فروش و نوع کاربرد پودر پسته را به خوبی می شناسند و خوب می دانند که برخلاف پسته آجیلی، تمام افراد با هر سطح توان مالی تقریبا به خرید پودر پسته کوهی نیاز دارند . پودر پسته یک کالای آجیلی و لوکس نیست بلکه یک ماده اولیه و البته زینت بخش برای مواد غذایی و دیگر خوراکی های تولید شده در بخش صنعت می باشد.

خریدار پودر پسته نه تنها آشپزها و زنان خانه دار ، بلکه صاحبان صنایع غذایی و تولید کننده های شیرینی جات هستند و برای همین علاوه بر کیفیت هر چه قیمت مناسب تر باشد، گرایش به خرید پودر پسته کوهی افزایش می یابد.

کوشادانه یکی از شرکت های تولیدکننده پودر پسته کوهی است که به فروش آن در سطح عمده و خرد می پردازد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من وقتی راجع به پودر مغز بنه شنیدم، کمی تعجب کردم که چطوری ممکن است مغز بنه را پودر کنند.
    بعد از اینکه نمونه ای از شما استفاده کردم نظرم کاملا عوض شد و حالا تصمیم گرفتم از این به بعد از پودر مغز پسته کوهی استفاده کنم.
    ممنون از شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای طاهری
      پودر پسته کوهی یا همان پودر بنه موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما