قیمت بهترین پودر بنه کوهی با تخفیف استثنایی

بنه که نام دیگر آن پسته کوهی است در برخی از نواحی ایران دیده می شود. مغز بنه روغنی است و به صورت تخمه مصرف می شود و تفاوتی که با تخمه دارد این است که بنه دارای یک پوست سفتی می باشد که ممکن است به دندان آسیب برساند.
پوسته این بنه در زمانی که هنوز نرسیده است به رنگ سبز می باشد. این بنه را باید به صورت نیمه رسیده برداشت کنند. قیمت بهترین پودر بنه کوهی در مرکز فروش این محصول با یک قیمت استثنایی به فروش می رسد.

قیمت بهترین پودر بنه کوهی با تخفیف استثنایی

فرایند تولید پودر بنه کوهی مرغوب

فرایند تولید پودر بنه کوهی مرغوب مغز بنه خود به تنهایی دارای خواص بسیار زیادی می باشد. برای فرایند تولید پودر بنه کوهی در زمان های گذشته به صورت کاملا سنتی انجام می شده اما امروزه دستگاه هایی آمده است که این کار را بسیار راحت و آسان کرده است.
همچنین سرعت عمل تاین دستگاه ها هم بسیار بالا می باشد.
بعد از اینکه بنه توسط باغدار چیده شده است باید به مدت چند روز زیر آفتاب قرار گیرد تا کاملا خشک شود. بعد از اینکه خشک شد در روش سنتی در هاون و در روش صنعتی در دستگاه های بزرگی که عملا کار هاون را انجام میدهند ولی سرعت عمل آنها بیشتر است.
بعد از قرار دادن در هاون و کوبیده شدت آن، باید آن را الک کنیم و خیلی خوب و تمیز این بنه ها را می شوییم. بنه های شسته شده را درون یک دیگ قرار می دهیم و به مدت چند ساعت می پزیم تا زمانی که مغز سبز نگ آن به طور کامل سیاه شود.
فرایند بعدی این است که دوباره بنه ها را درون هاون قرار می دهیم و آن را می کوبیم پس از کوبیدن آن دوباره آنها را می شوییم تا پوست آن کنده شود . سپس به مدت یک ساعت در زیر آفتاب قرار می دهیم.
بعد از این مراحل بنه ها را روی حرارت بالا تفت می دهیم بعد از تفت دادن آنها را سرد می کنیم و مغز ها را جداسازی می کنیم. در این مرحله اگر به صورت سنتی باشد با کمک سنگ های صاف که قابلیت خوبی را دارا می باشند برای شکستن استفاده می کنیم.
در اینجا مغز و پوست بنه با هم کاملا مخلوط شده و با الک جداسازی می کنیم. در این مرحله این پودر آماده شده است. فرآوری پودر بنه به صورت سنتی و دستی کمی زمان بر می باشد. تهیه پودر بنه بسیار راحت و آسان است.

مرکز خرید انواع پودر بنه کوهی در همدان

مرکز خرید انواع پودر بنه کوهی در همدان همدان مرکز خرید انواع پودر بنه می باشد و خریداران می توانند برای خرید پودر بنه اصل و مرغوب از این شهر به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید کنند.

1

  1. سلام و خسته نباشید
    من از پودر پسته کوهی هایی که سفارش داده بودم را تمام کردم.
    تمامی مشتریان از طعمش راضی بودند و تا دونه آخر شیرینیام رو خریدن.😉
    دوباره می‌خواهم سفارش بدهم، از این نوع پودر پسته کوهی که من خریدم موجود داریم؟
    ممنون میشم اطلاع بدهید🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما