فروش عمده دستگاه بنه شکنی ایرانی

دستگاه بنه شکن به مجموعه دستگاه هایی اطلاق می شود که برای شکستن پوسته سخت بنه ، پسته ، فندق ، بادام و گردو استفاده می شود . این دستگاه در داخل کشور نیز تولید می شود ، دستگاه بنه شکنی ایرانی دارای کیفیت و سرعت خوبی در امر مغز کردن دانه ها می باشد. فروش عمده دستگاه بنه شکنی ایرانی توسط نمایندگی های آن در سراسر کشور صورت می گیرد که این دستگاه در مدل ها و ابعاد مختلف را زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهند . ظرفیت تولید مدل های مختلف دستگاه از ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت تا ۱۱۰۰ کیلوگرم می باشد.

فروش عمده دستگاه بنه شکنی ایرانی

معرفی انواع دستگاه بنه شکنی ایرانی

معرفی انواع دستگاه بنه شکنی ایرانی

بنه نام دیگر پسته کوهی می باشد که دانه های زیر کروی شکل می باشند و بنه شکن قاعدتا باید برای خارج کردن مغز از داخل پوسته بنه باشد ، اما امروزه دستگاه های بنه شکن قادر به شکستن و مغز کردن انواع دانه های روغنی می باشد و فقط با نام بنه شکن شناخته می شوند .

دستگاه های بنه شکن که در ایران تولید و عرضه می شوند دارای انوع مختلفی از جمله دستگاه های بنه شکن کوچک رومیزی و نیمه اتوماتیک می باشند . انواع دستگاه بنه شکنی با توجه به قابلیت هایی که دارد از جمله مغز کن ، پودر کننده ، خلال کن و یا دستگاه مخصوص کندن پوست سبز گردو و بادام متفاوت می باشد . در دستگاه های بنه شکن اتوماتیک ایرانی انواع دانه های مغز دار از جمله بنه ، فندق و بادام از قسمت بالا داخل مخزن دستگاه ریخته می شود و مغز دانه های بدون پوست آماده از کانال مربوط دستگاه خارج شده و تحویل داده می شود .

به منظور آشنایی با انواع دستگاه بنه شکن ، ابعاد و وزن دستگاه ، میزان برق مصرفی می توانید به سایت های اینترنتی که عرضه کننده این دستگاه هستند مراجعه نموده و اطلاعات کاملی از مدل های مختلف دستگاه کسب نمایید . به دلیل عرضه مستقیم دستگاه ها از تولید کننده شرکت ما قیمت های مناسبی برای دستگاه ها تعیین نموده که زیر قیمت بازار می باشند و فروش عمده این دستگاه ها نیز با تخفیفات و شرایط بسیار خوبی انجام می شود .

 

تولید دستگاه بنه شکنی ایرانی

تولید دستگاه بنه شکنی ایرانی

خوشبختانه کارخانجات تولید ماشین آلات ایرانی در سال های اخیر موفق به تولید دستگاه بنه شکنی در مدل های مختلف شده اند ، این دستگاه ها از بهترین جنس قطعات ساخته شده اند و دارای بدنه های فلزی ضد زنگ و خوردگی با طول عمر بالا می باشند . طراحی و تولید این دستگاه ها بر اساس تکنولوژی روز دنیا و استاندارد های جهانی انجام می شود .

عملکرد دستگاه های بنه شکنی تولید داخل عالی بوده و میزان خطا در آن نزدیک به صفر می باشد ، این دستگاه ها با سرعت بالا پوسته ها و مواد زائد را مغز ها جدا نموده و مغز های خالص را که آماده بسته بندی و عرضه می باشند تحویل می دهند . دستگاه های بنه شکنی ایرانی جدید کم مصرف بوده و از لحاظ هزینه های جانبی به صرفه می باشند همچنین قیمت پایین این دستگاه ها در برابر دستگاه های خارجی یک مزیت عالی محسوب می شود .

برای انتخاب دستگاه بنه شکنی مناسب باید به نیاز کاری ، ظرفیت لازم تولید ، میزان فضایی که برای کار در اختیار دارید و مقدار بودجه خود دقت نمایید و با توجه به این موارد بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید . فروش دستگاه بنه شکنی در فروشگاه ما به صورت آنلاین نیز انجام می شود و مشاوران فروش دستگاه ها آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی های لازم جهت انتخاب آگاهانه به شما عزیزان می باشند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و درود
    من از دست گاه هایی که برایمان ساخته اید دارم دو ماه استفاده میکنم.
    دستگاه عالی کارمیکند، روند تولید و فرآوری مغز بنه خیلی سریع انجام میشود.
    درود بر شما، دم شما گرم.😍

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای صالحی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از دستگاه های ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما