فروشنده بنه کوهی صادراتی

بنه کوهی صادراتی یک محصول کاملا ارگانیک است که به تازگی و بر اساس تاکیدات سازمان بهداشت جهانی جهت مصرف غذای سالم، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فروشنده بنه کوهی صادراتی، این محصول را خوب می شناسد و می داند برای حفظ مزایای ان، کیفیت ظاهری اش نیز باید حفظ شود. مخصوصا زمانی که‌ کالا صادراتی باشد و خریداران و تاجران نسبت به نوع بسته بندی حساسیت بیشتری داشته باشند.

فروشندگان بنه کوهی صادراتی، اولویت خود را بر مشتری مداری قرار داده و سعی می کنند سلیقه آن ها را در خرید بنه مورد توجه قرار دهند. ان ها می دانند که هر کشوری دارای فرهنگ‌ مختص خود می باشد و لازم است المان های اساسی فرهنگ ایشان در نحوه عرضه و خرید و فروش رعایت گردد. در واقع فروشنده بنه صادراتی، برای اینکه بتواند تجربه موفقی در صادرات بنه داشته باشد، لازم است فرهنگ مخاطبان را بشناسد.

فروشنده بنه کوهی صادراتی

ویژگی های بنه کوهی صادراتی

ویژگی های بنه کوهی صادراتی

بنه کوهی صادراتی همانطور که بیان شد، یک‌ نوع پسته ارگانیک است که بدن دخالت انسان و در دامان طبیعت و در کوهستان ها پرورش می یابد. این بنه انواع مختلفی دارد و تا ۱۱ نوع هم برای آن برشمرده اند اما در این‌ میان سه نوع بنه معروف تر است. بنه کلخنک ، کسور و چاتلانقوش. البته هر کدام از این بنه ها ، نام های متعددی در مناطق محلی به خود اختصاص می دهد.

بنه کوهی صادراتی بدون دخالت انسان روییده می شود و دانه های آن، توسط پرندگان در میان کوه ها پخش شده و در سرمای زمستان، ترک‌ برداشته و جوانه می زند.
هیچ سمی برای سالم نگه داشتن آن از افات، بکار نمی رود. بنه کوهی، دانه ای بسیار روغنی و با طعم لذیذ است که پوسته ای سبز و سخت دارد. پوسته ای که دندان را می شکند. قطر دانه های بنه کوهی، ۵ تا ۷ میلی متر است و کاملا گرد و کروی شکل می باشد. بنه ‌کوهی عطری دلکش دارد که سبب شده از آن برای تغییر طعم و عطر داروها استفاده شود.

با این که درخت بنه از سرده پسته ایان است و بنه نوعی پسته تلقی می شود اما باید اعتراف کرد که خواص آن بسیار بیشتر از پسته می باشد. مواد مغذی و ارزش غذایی بنه کوهی زبانزد خاص و عام است و نمی توان فواید ان را به راحتی انکار نمود. بنه‌کوهی صادراتی علاوه بر اینکه در دسته اجیل و خشکبار قرار می گیرد، مصارف غذایی و دارویی هم دارد و در تولیدات ارایشی و بهداشتی هم یک ماده اولیه اصلی به شمار می رود.

قیمت بنه کوهی صادراتی

قیمت بنه کوهی صادراتی

قیمت بنه صادراتی مانند کالاهای صادراتی دیگر بسیار تابع نوسانات بازار می باشد و متاسفانه نمی توان ثبات خوبی را برایش پیش بینی کرد. علت اصلی این نوسانات، تغییر قیمت ارز و دلار بوده و این امر موجب می شود تا فروشنده و خریدار، در هر لحظه نیاز به استعلام قیمت از اتحادیه خشکبار داشته باشند. در کنار این فاکتور اثرگذار، میزان عرضه و تقاضا نیز عامل دیگری ست که این نوسانات را ایجاد می کند. اگر تقاضای خارجی برای خرید بنه کوهی صادراتی بالا نباشد، طبیعتا قیمت‌ بنه افت می کند و این‌ امر کاملا به زیان تولیدکننده و فروشندگان خواهد بود.این ها فقط دو عامل مهم در تعیین قیمت بنه کوهی صادراتی بودند و عوامل عدیده دیگر نیز در جای خود قابل بحث خواهد بود.

اگر خریدار و یا فروشنده بنه کوهی صادراتی هستید و می خواهید از قیمت دقیق آن‌ مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم به سایت کوشادانه مراجعه فرمایید و از نزدیک لیست قیمت های به روز شده را مطالعه نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام و خسته نباشید
    قربان من 50 کیلو مغز پسته کوهی یا همون بنه می‌خواهم.
    من در دبی زندگی میکنم، آیا ارسال بار برای شما دشوار نیست که برایم بفرستید؟
    با تشکر🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رزاقی
      بله، مغز بنه موجود داریم.
      مشکلی برای ارسال به خارج از کشور نداریم، برای شما با هواپیما می فرستیم که زودتر به دستتان برسد.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما