عمده فروشی پسته کوهی تازه ایلام

استان ایلام با توجه به آب و هوا و پوشش گیاهی مناسب منطقه ای مناسب برای تولید و کشت بنه کوهی می باشد و بیشتر جنگل های این منطقه را درختان بنه تشکیل می دهد . بنه های برداشت شده از این استان برای توزیع به تمام استان ها فرستاده می شود .عمده فروشی پسته کوهی ایلام انواع بنه های این منطقه که دارای کیفیت بالایی هستند را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کنند ، این بنه های تازه را برای حفظ کیفیت باید در جای خنک و خشک نگهداری کرد.

خرید از عمده فروشی به صورت آنلاین نیز ممکن است و به راحتی می توانید مقادیر بالایی از پسته ایلام را تهیه نمایید.

عمده فروشی پسته کوهی تازه ایلام

طبع بنه وحشی در طب سنتی

طبع بنه وحشی در طب سنتی

در طب سنتی همان گونه که بدن را دارای چهار طبع مختلف دموی ، صفراوی ، سوداوی و بلغمی می دانند برای خوراکی ها نیز مزاج قائل می باشند . انواع خوراکی ها ممکن است دارای طبع گرم و خشک ، گرم و تر ، سرد و خشک و سرد و تر باشند .

هر فرد با توجه به نوع مزاج خود و شناسایی مزاج غالب خود باید مصرف تغذیه و خوراک خود دقت نماید که متناسب با آن باشد . همچنین در هنگام مصرف هر ماده خوراکی بهتر است مصلح آن نیز مصرف شود یعنی مثلا اگر خوراکی بسیار سرد است درکنار آن خوراکی طبع گرم مصرف شود تا کمی از سردی آن حنثی گردد .

بنه وحشی یا پسته کوهی مانند گردو و پسته در طب سنتی دارای طبع گرم و خشک شناخته شده است بنابراین مصرف آن برای کسانی که سرد مزاج بوده مخصوصا طبع بلغمی دارند مفید می باشد و می تواند به تعدیل مزاج و گرم شدن آن کمک نماید .

پسته کوهی ایلام با داشتن طبع گرم و انواع ویتامین ها سبب تقویت نیروی جنسی شده و به افرادی که در این زمینه ضعف دارند بسیار کمک می نماید . خوردن پسته وحشی در افراد سرد مزاج سبب تولید نیروی و انرژی بیشتری می نماید و آن ها را برای انجام فعالیت های روزمره قوی تر می سازد .

برخی از بیماری ها مانند کم خونی ، لرز ، خستگی و اسهال به وسیله مواد دارای طبع گرم درمان می شوند و بنه کوهی یکی از مصداق های مناسب می باشد .

فروشنده انواع پسته ممتاز

فروشنده انواع پسته ممتاز

در ایران دامنه های کوه های زاگرس یکی از مناطق دارای جنگل های انبوه بنه می باشد و که سالانه چندین تن پسته وحشی در این مناطق به عمل آمده و برداشت می شود . استان ایلام که یکی از تولید کنندگان اصلی بنه کوهی می باشد گونه های مختلفی از بنه را در خود جای داده است .

کیفیت و تازگی پسته ایلام سبب شده است که متقاضیان زیادی در اقصی نقاط کشور و حتی در کشور های خارجی داشته باشد .

فروشنده پسته کوهی آن را در مقادیر بالا در اختیار تولیدکنندگان شیرینی های مخصوص ، کیک و بستنی قرار می دهد ، رنگ سبز زیبای بنه سبب شده است این خوراکی در تزئین استفاده گردد ضمن آن که سبب مقوی شدن غذا و خوراکی ها نیز می گردد .

برای خرید پسته به صورت عمده و با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه آنلاین ما اقدام نمایید . در فروشگاه انواع پسته ، بنه کوهی ، مغز بنه و دیگر انواع پسته فراوری شده موجود می باشد که دارای کیفیت های مختلف بوده و از لحاظ قیمت نیز با هر توان مالی می توان اقدام به خرید نمود . شماره های تماس با مدیر فروش در سایت درج شده است و برای ثبت سفارش و خرید می توان هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پسته کوهی ایلام را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام و وقت بخیر
    قربان ما حدودا ۵ تن پسته کوهی ایلام به صورت خشک داریم.
    می خواستیم بدانیم این که شما می توانید این مقدار پسته کوهی را از ما بخرید یا اینکه برای ما آنها را بفروشید شان؟
    ممنونیم از شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای قاسمی
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و راجع به شرایط فروش تان صحبت کنید 🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  2. سلام و خسته نباشید
    من نیازمند ۵۰۰ کیلو مغز پسته کوهی ایلام هستم برای پخت باقلوا.
    ما می‌خواهیم که مغز بنه سبز یکدست باشد که بتوانیم از آن در باقلوا استفاده بکنیم.
    ممنوم از شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش نژاد
      بله، مغز بنه سبز درجه یک کاشمر موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما