عرضه کنندگان مغز پسته کوهی به صورت عمده

پسته یکی از آجیل های بسیار خوشمزه و پر طرفدار در میان مردم است ،علاوه بر اینکه این دانه خوراکی بسیار پرخاصیت و سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد حالا اگر پسته کوهی باشد همه این خواص چندین برابر می شود.شرکت تولیدی و تجاری کوشادانه یکی از مراکز معتبر عرضه مغز پسته کوهی عمده با قیمت بسیار مناسب در سراسر ایران به صورت اینترنتی می باشد.

عرضه کنندگان مغز پسته کوهی به صورت عمده

افزایش قوای جنسی با پسته کوهی

افزایش قوای جنسی با پسته کوهی پسته کوهی از طبقه مغزیجات است و با اینکه ریز تر از پسته معمولی است اما بسیار خوشمزه و چرب می باشد و انواع ویتامین های گروه A،B،D،E را در خود جای داده است علاوه بر آن سرشار از املاح معدنی از جمله فیتواسترول،کارتنوئیدها،توکوفرول ها و فنول ها است و همچنین دارای چربی های غیر اشباع نیز می باشد.

در طب اسلامی توصیه شده است افرادی که سرد مزاج هستند، این پسته که دارای طبع گرم و خشک است را حتما در رژیم غذایی خود قرار دهند.این افراد می توانند با برشته کردن پسته و در صورت تمایل نمکی کردن آن به خشک تر شدن و گرم تر شدن مزاج پسته کوهی کمک کنند و از تاثیرات بیشتر آن در گرم شدن مزاج خود بهره مند شوند.اما افراد گرم مزاج توجه کنند مصرف زیاد این نوع پسته برای آنها توصیه نمی شود.

پسته کوهی سرشار از پروتئین می باشد و جهت افزایش قوای جنسی بسیار مهم و حائز اهمیت است.در هنگام خرید پسته کوهی دقت نمایید که حتما تازه و باکیفیت باشند،به همین جهت از فروشگاه های معتبر پسته کوهی را تهیه نمایید.

فروشندگان ویژه مغز پسته کوهی عمده

فروشندگان ویژه مغز پسته کوهی عمده شرکت تولیدی و تجاری کوشادانه از فروشندگان ویژه مغز پسته کوهی ارگانیک به صورت عمده در سراسر کشور می باشد که این پسته را با کیفیت بسیار بالا از بهترین درختان پسته جمع آوری و در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد بسته بندی می نماید و سپس مغز پسته کوهی فله ای را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز در سراسر ایران قرار می دهد.

این شرکت با تولید و پخش مستقیم محصولات خود نقش واسطه را حذف و باعث کاهش قیمت پسته کوهی نسبت به قیمت سایر بازارهای مشابه می گردد.لذا مشتریان محترم که تمایل به خرید دارند می توانند به سایت مجموعه مراجعه نمایند و ضمن دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش خود نمایند و در اسرع وقت سفارش را دریافت نمایند.

شرکت تولیدی و تجاری کوشادانه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی ،در صادرات محصولات خود به خارج از کشور نیز فعالیت دارد.امید است که با حمایت از تولیدان داخلی ،این مجموعه بیش از پیش در جهت بهبود کیفیت و کمیت محصولات خود موفق باشد.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    ما در شهر ساوه هستیم، ما مغز بنه را در بسته بندی های زیبا قرار می‌دهیم و آن ها را گاهی به مغازه ها پخش میکنیم و گاهی به صورت خورده و عمده در مغازه خودمان به فروش میکزاریم.
    مغز بنه شما کیفیتش خیلی بالا است و میزان مغز های زرد در آن خیلی کم است.
    ممنونم از محصولات خوبتون🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما