عرضه مستقیم پسته وحشی یا کوهی / سفارش انواع پسته به صورت عمده

پسته کوهی  که به آن پسته وحشی و یا  بنه نیز گفته میشود. در دامنه‌های کوه‌ها رشد میکند. بنه، ارزان‌تر و سالم‌تر از پسته است چون پسته سال بارها سمپاشی می‌شود اما پسته وحشی اینطور نیست و صاحب و مالکی ندارد که به آن سم بزند. بنه جز میوه‌هایی است که میتوان  چندین بار در طول  هفته خورده شود زیرا  بخشی از  کمبودهای بدن جبران میکند. انواع پسته وحشی در بازارهای محلی پیدا  می‌شود و همچنین شما می توانید برای عرضه مستقیم پسته وحشی یا کوهی  به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا با خیال راحت  محصول  مورد نظر خود را سفارش دادهید و محصول سفارش داده  شده رادرب منزل خود به راحتی تحویل بگیرید.
عرضه مستقیم پسته وحشی یا کوهی / سفارش انواع پسته به صورت عمده

تولید پسته وحشی یا کوهی در کشور

تولید پسته وحشی یا کوهی در کشور انواع پسته وحشی  در جهان وجود دارد که در کشور ما فقط سه گونه از آن می روید. گونه کسور یا بنه کابلی که دراستان های  فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان میروید. گونه بعدی بنه کردستانی یا سقز میباشد که در استان های کردستان، کرمانشا رشد میکند  و گونه اخربنه چاتلانقوش که در استان های ایلام و لرستان به عمل می اید. تمام این گونه ها در کشور عزیزمان می رویند و تولید پسته وحشی در ایران به طور فعال است. اما به طور کلی بهره برداری درست از انها انجام نمی شود. به طوری که در برخی مناطق پسته کوهی در کوهستان ها به صورت رایگان موجوده. در سرار جهان خریدار پسته وجود دارد و فروش انواع پسته در ایران امکان به خوبی امکان پذیر هست فقط به صادرکننده نیاز خواهیم داشت.

لیست قیمت انواع پسته وحشی یا کوهی در تهران

لیست قیمت انواع پسته وحشی یا کوهی در تهران خریداران عزیز برای اطلاع از قیمت انواع  پسته وحشی می توانید به بازارهای زندگی خود که در ان ها انواع پسته کوهی به فروش میرسد  مراجعه کنید تا از قیمت پسته وحشی و قیمت پسته کوهی  آگاه شوید. انواع پسته کوهی قیمت مناسب تری با توجه به فواید فراوان ان دارد. قیمت پسته وحشی با توجه به کیفیت و نوع پسته وحشی متفاوت هست. همانطور که قبلا ذکر شد انواع پسته وحشی وجود دارد و قیمت ها با توجه به نوع و کیفیت محصول و حتی زمان خرید پسته متفاوت میباشد. و یا باز بودن صادرات پسته به خارج از کشور نیز بر روند قیمت گذاری تاثیر فراوانی میتوان داشت بنابراین قیمت خاص و ثابتی برای این محصول گرانبها وجود ندارد و میتوان گفت قیمت ها بروز هستند.

فروش عمده انواع پسته وحشی در ایران

فروش عمده انواع پسته وحشی در ایران فروش عمده انواع پسته وحشی در کشور بیشتر در مناطقی که پسته تولید میشود صورت میگیرد ولی در بازارهای مختلف نیز خرید و فروش میشود. حتی خود شما اگر در مناطقی روستای زندگی میکنید میتوانبد برای تهیه این محصول به دامنه کوه ها بروید و این محصول را با هزینه کمتری به دست بیاورید. اما با توجه به اینکه همه افراد توانای خرید حضوری را ندارند در حال حاضر سایت های اینترنتی فراوانی وجود دارن که خریداران پسته وحشی میتوانند به ان سایت ها مراجعه کنند و مقدار پسته و نوع پسته وحشی خودشان را سفارش دهند. ولی باید دقت کافی را بکار ببرند تا از سایت معتبر خریداری کنند تا گرفتار افراد سود جو و کلاه بردار نشوند.

صادرات پسته وحشی یا کوهی به نقاط مختلف جهان

صادرات پسته وحشی یا کوهی به نقاط مختلف جهان شرکت هایی معتبری که کار تولید و توزیع انواع پسته کوهی را انجام میدهند، نوع درجه یک و با کیفیت  محصول خود  را برای صادرات جدا می  کنند برخی از این شرکت ها اگر قادر باشند  خود اقدام به صادرات می کنند و یا با همکاری  شرکت های بازرگانی این کار را انجام می دهند. این روز ها کشورعزیز ما ایران علاوه بر تولید انواع پسته وحشی درجه یک و تامین نیازهای داخلی اقدام به صادرات پسته کوهی درجه یک به تعدادی از کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه از جمله  کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی اقدام کردند که انجام این کار ارزآوری و درامدزایی فراوانی برای کشور خواهد داشت و می‌تواند گامی برای پیشرفت اقتصاد  کشور باشد. و علاوه بر این مواد میتواند در کشور تولید اشتغال خوبی را به همراه داشته باشد.

خرید پسته وحشی یا کوهی از تولیدی ها

خرید پسته وحشی یا کوهی از تولیدی ها همانطور که در بالا خدمت شما عزیزان ذکر شد پسته بنه را به صورت طبیعی در دامنه ی کوه های مختلف کشور می توان یافت. اما علاوه براین در حال حاضر کشاورزان ما توانسته اند این درخت را مانند سایر درخت ها در باغ ها و مزارع خود کاشته و انواع پسته وحشی را تولید کنند و به خریداران پسته وحشی عرضه کنند. خریداران محترم پسته وحشی میتوانند با کمی تحقیق پسته مرغوب و مورد نظر خود را ازتولیدی های مختلف که در سراسر کشور وجود دارند خریداری کنند. از درخت بنه برای تهیه سقز، حشره کش، سموم کشاورزی، خوشبو کننده، نرم کننده، ضدعفونی کننده، داروسازی و… استفاده میشود و به جهت همین  تولیدی ها خریدار نقدی انواع پسته کوهی  هستند.

2

  1. سلام وقت بخیر
    من میخواستم با نحوه تولید و فرآوری مغز بنه آشنا بشوم.
    نه این که من دستگاه ندارم، ولی بنه زیاد دارم می خواهم یکی برایم بنه هایم را مغز بکند.
    شما میتوانید بنه های من را مغز بکنید؟🤔
    ممنون میشم اطلاع بدید🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای جوادی
      در واتساپ راجع به بنه های تان و شرایت تان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما