صادرات مغز بنه درجه یک

صادرات مغز بنه بیشتر به کدام کشورها انجام می پذیرد؟ صادرات مغزبنه درجه یک بیشتر از کدام مبادی کشور انجام می گیرد ؟ برای صادر کردن محصول مغز بنه به گواهی استاندارد کشور همچنین استاندارد کشور مبدا احتیاج داریم کم خطر ترین راه برای صادرات مغز بنه از طریق مرز هوایی است اما بیشتر کشورهای خواستار بنه مرز مشترکی با ایران دارند به همین دلیل صادر کنندگان مرزهای زمینی را برای انتقال محصول انتخاب می کنند. صادرات مغز بنه درجه یک از طریق مرز زمینی اشکالات عمده ای دارد که از جمله ان می توان به : احتمال اسیب به محصول بالا می رود , خرابی محصول بیشتر شود ,گیر افتادن محصول پشت گمرگ و اجازه خروج ندادن به ان که باعث خسارت به تولید کننده می شود .
صادرات محصول مغزبنه بیشتر به کشورهای عرب زبان منطقه , ترکیه , روسیه , ترکمنستان ,اذربایجان و بعضی از کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و همچنین کشورهای اسیای شرقی مثل چین انجم می گیرد.

بی شک صادرات مغز بنه درجه یک به تمامی این کشورها با اجازه مسولان مربوطه انجام می گیرد چرا که این محصول در ان کشور معرف محصولات ایران در بازار انجحا است اگر کیفیت مورد قبول را نداشته باشد اجازه صادرات نمیابد اگر بیابد در گمرک کشور خارجی قطعا گیر خواهد گرد .

صادرات مغز بنه درجه یک

معرفی برترین صادر کننده مغز بنه

معرفی برترین صادر کننده مغز بنه

صادرات پسته کوهی امری است که هر شرکت تولیدی از پس ان برنمی اید . معرفی برترین صادر کننده مغز بنه کار اسانی نیست چرا که خبر موثقی راجع به ان انتشار پیدا نکرده است. هر شرکت تولیدی می تواند خود را برترین معرفی نماید لیکن اعطای این عنوان به صادرکننده این محصول تاکنون صورت نپذیرفته است. اما باید گفت که شرکت های تولیدی موفقی در این زمینه وجود دارند که لایق چنین عنوانی هستند و شرکت کوشادانه نیز یکی از این مجحموعه هاست .

معرفی برترین صادر کننده مغز بنه نیاز به نظر کارشناسان خبره اینکار دارد تا با تصمیم درست در جهت این امر کاررا به خوبی پیش برند. شرکت های بسیاری در زمینه صادرات پسته کوهی فعالیت دارند که هرکدام خود را مستحق چنین عنوانی می دانند اما انتخاب بین تمامی انها کاری بس دشوار است و باید دراین امر حوصله بسیار داشت.

صادرات پسته کوهی دربسیاری از استان های تولید کننده این محصولانجام می گیرد و این استان ها هر کدام به صورت جداگانه اقدام به چنین کاری می کنند می توان گفت که هر کدام از استان ها که صادرات بیشتری در این زمینه داشته باشند جزو برترین صادرکننده مغز بنه قرار می گیرند و نیاز به انتخاب شرکت تجاتری خاصی در این زمینه نیست. استان های کرمان , کر دستان ,خراسان ,فارس به ترتیب بیشترین صادرات پسته کوهی را دارند و می توانند برترین صادر کننده مغز بنه باشند .

خرید بی واسطه مغز پسته کوهی

خرید بی واسطه مغز پسته کوهی

همیشه واسطه ها و دلالان در تمامی عرصه های پر سود حضور دارند تا از این طریق سود هنگفتی را به جیب بزنند. مغز بنه درجه یک نیز از جمله صحنه حضور این واسطه هاست اما شرکت تولیدی کوشادانه بران شده است تا تمام قد جلوی دلالان این عرصه بایستد و محصلی با قیمت مناسب به شما عزیزان خریدار عرضه دارد.

پس خرید بی واسطه مغز پسته کوهی ازطریق شرکت ما امکان پذیر شده است و همکار ان ما تمامی تلاش خود را مبنی بر خرید بی واسطه شما عزیزان گذاشته اند.
با حذف واسطه ها نه تنها قیمت گذاری درستی صورت می گیرد بلکه محصول در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری می رسد . خرید بی واسطه باعث افزیش رضایتمندی مشتری همچنین سود بیشتر تولید کننده محصول مغز بنه درجه یک می شود و معامله این چنینی دو سر برد است هم برد فروشنده هم برد خریدار است.

همچنین تولیدکنندگان و کسانی که این محصول را از کوهستان جمع اوری می کنند به سود قابل توجهی دست پیدا می کنند . ارزوی ما در شرکت کوشادانه خرید پرسودو با کیفیت  شما عزیزان مصرف کننده است تابا خشنودی و اعتماد کامل به ما شرکت تولیدی ما را به اشنایان خود نیز معرفی نمایید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و درود
    نمونه که به خارج از کشور صادر کردیم عالی بود مشتری ما از مغز پسته شما خیلی خوشش اومد و حال و یک سفارش ۲ تنی دارد.
    ممنون از کیفیت بالایی محصولاتتان.🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رزقی
      قربان ما خوشحال هستیم که مشتری شما از محصولات ما رضایت دارد.🌹
      برای سفارشات بعدی خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما