صادرات انواع کره پسته کوهی ایرانی

کره پسته ایرانی از فرآورده های طبیعی و بهداشتی بوده که از دانه های سبز و پرخاصیت پسته بدست می آید. این محصول دارای بافتی چرب و نرم بوده و طعم خوب آن را همه دوست دارند.‌ این کره سبز رنگ از ماندگاری بالایی هم برخوردار است. صادرات انواع کره بسته کوهی به کشورهای خارجی درآمد ارزی زیادی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته است. در این تجارت پر سود محصولاتی با کیفیت بالا اولویت بیشتری دارند و انتخاب می شوند.

صادرات انواع کره پسته کوهی ایرانی

موارد استفاده از کره پسته

موارد استفاده از کره پسته کره پسته کوهی درجه یک علاوه بر عطر و طعم فوق العاده دارای ارزش غذایی زیادی نیز هست که به تقویت بدن کمک زیادی می کند.‌ این محصول به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید برای تهیه کیک و شیرینی هم از آن استفاده کنید تا طعم بهتری پیدا کند. در زیر به دیگر موارد مصرف آن اشاره می کنیم:

  • در کیک های لایه ای نقش مهمی دارد و قرار گرفتن آن در لایه های کیک نه تنها طعم آن را بهتر می کند بلکه باعث خوشمزه تر شدن آن می شود.‌
  • این نوع کره حاوی مواد طبیعی و ارگانیک بوده و از غلظت زیادی هم برخوردار است و می تواند سطح خوراکی را به خوبی پوشش دهد.
  • بیشتر افراد در وعده صبحانه آن را به تنهایی و یا با عسل هم مصرف می کنند تا کالری روزانه آنها تامین شود.
  • کره پسته کوهی رنگ تیره ای دارد و در فرآیند تولید کاملا سفت و غلیظ می شود و روغن پسته به خوبی خارج می گردد که باعث چربی این ماده می شود.

فروش ویژه کره پسته ایرانی

فروش ویژه کره پسته ایرانی فروش کره پسته کوهی صادراتی به صورت ویژه با کمترین هزینه همراه بوده و این امر خود صرفه اقتصادی زیادی برای مشتری به همراه دارد. در فروش ویژه محصول هم کیفیت بالایی را از آن خود می کند و هم اینکه از قیمت مناسبی برخوردار است که در این صورت مشتری از خرید آن اطمینان خاطر داشته و با رضایت کامل از آن استفاده می کند.

فروش ویژه به صورت حضوری و اینترنتی قابل اجرا بوده به طوری که اگر مشتری نتواند به صورت حضوری نیاز خود را برطرف سازد قادر است به این فروشگاه آنلاین مراجعه کرده و با مقایسه محصولات به راحتی انتخاب خود را انجام دهد که در این صورت در زمان و هزینه ها به خوبی صرفه جویی می شود.

محصولات ایرانی در بازارهای جهانی هم به صورت ویژه به فروش می رسند و مصرف کننده می تواند محصول فله و بسته بندی را با نرخ هایی متفاوت خریداری کند. در خرید عمده همیشه قیمت مناسب تر لست.

3

  1. سلام و درود
    ما یک مشتری داریم در امارات که می خواهد کره پسته کوهی برایش تهیه کنیم.
    می خواستم بدانم که کره پسته کوهی شما کیفیتش چگونه است؟
    می توانید برای ما یک نمونه ۱۰کیلویی از کره پسته کوهی خودتان بفرستید تا ببینیم نظر مشتری اماراتی ما چگونه است؟
    ممنون و متشکرم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای شایسته
      کره پسته ما درجه یک و اعلا است و هیچ مواد افزودنی ندارد.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  2. سلام می‌خوام بعنوان فروشنده در داخل و خارج فعالیت کنم ،آیاشما میتوانید راهنمایی کنیدواینکه قیمت فله رااعلام بفرماییدباسپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما