سفارش مغز پسته کوهی

مغز پسته کوهی در دنیای امروز که به دنبال مواد ارگانیک می گردد، بسیار مورد توجه است. برای همین منظور تولیدکنندگان و تاجران روز به روز شاهد رشد انواع سفارش پسته کوهی به اقصی نقاط این کره خاکی هستند.

کشورهای اروپایی که ارگانیک بودن محصول را نشانه سلامت و تایید محصول می دانند، کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، هند، و..، از جمله کشورهای هستند که عموما درخواست کننده مغز پسته کوهی ایران زمین بوده و سفارش آن را دنبال می کنند. امروزه دریافت سفارشات بیشتر از طریق سایت های مراکز عرضه و فروش خشکبار، صورت می گیرد و بنه درخواستی به صورت مستقیم به کشورهای هدف ارسال می گردد.

سفارش مغز پسته کوهی

خواص مغز پسته کوهی برای کودکان

خواص مغز پسته کوهی برای کودکان

مغز پسته کوهی علاوه بر مصرف خوراکی، سرشار از خواص درمانی و دارویی بوده و برای تمامی سنین مخصوصا کودکان مفید می باشد. کودکان در سن رشد هستند و می بایست ویتامین های مورد نیاز بدن شان تامین گردد.

ویتامین های گروه آ و دی و بی ، کلسیم، منیزیم، آهن، ید، روی، منگنز، پتاسیم، اسیدفولیک، چربی ها، کربوهیدرات ها و… از جمله مواد مغذی پسته کوهی می باشد که کودک در سن رشد به آنها نیاز مبرم دارد. خاصیت آنتی اکسیدانی پسته کوهی که سبب تقویت بدن در مقابله با بیماری های میکروبی و عفونت ها می شود، می تواند کودکان‌ را از ابتلا به انواع بیماری های عفونی در امان نگه دارد. روغن پسته‌کوهی، ماده ارزشمند دیگری ست که بدن کودکان برای رشد و نمو بهتر و همچنین تقویت عمومی به آن نیاز دارد. یکی از مزایای ناب پسته کوهی، استحکام بخشیدن به استخوان ها و پیشگیری از نرمی استخوان است. اگر بتوانید مغز پسته بنه را در تغذیه کودکان بگنجانید، دیگر نگرانی در مورد استخوان بندی و رشد بدنی انها نخواهید داشت.

سرما خوردگی از دیگر مشکلاتی ست‌ که غالب کودکان به دلیل ضعف جسمی، به طور مرتب با آن دست و پنجه نرم می کنند. خوب است بدانید مصرف بنه این مشکل را نیز به حداقل می رساند و می تواند خیال والدین را از سلامت کودک خود راحت کند. مغز پسته کوهی نه تنها برای کودکان بلکه برای تمامی افراد در تمامی سنین مفید بوده و نباید از مصرف آن غفلت کرد. جالب است بدانید که می توان بنه را به اشکال مختلف مصرف نمود. بنه زمانی که کال است و هنوز پوست آن نرسیده، مانند تخمه مصرف می شود و طعمی ترش داردو زمانی هم که می رسد باز مغز آن مانند پسته پرطرفدار است.

پسته کوهی هم به صورت مغز و هم به صورت روغن و هم به صورت خوراک و هم دارو قابلیت مصرف دارد. پیشنهاد می کنیم‌ با اموزش و طبخ غذاهایی که با بنه درست می شوند، میزان مصرف این دانه خوش طعم را در سفره های خود افزایش دهید و از خواص آن بهره مند گردید.

پخش مغز پسته کوهی

پخش مغز پسته کوهی

پخش مغز پسته کوهی همانطور که در بخش اول هم مورد اشاره قرار گرفت، موضوعی قابل توجه است‌. هم در داخل کشور و هم در بیرون از مرزهای این سرزمین، خریداران و مصرف کنندگان بسیاری وجود دارند که از خواص پسته کوهی آگاه هستند و تمایل دارند ان را تهیه کنند.

پخش مغز پسته کوهی به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود. امروزه مراکز تولیدکننده و توزیع کننده تمهیداتی را اندیشیده اند که در آن خریدار متحمل هیچ رنجی نخواهد بود . او فقط سفارش خود را ثبت می کند و منتظر دریافت پسته کوهی می ماند و در اسرع وقت توسط توزیع کننده آن را دریافت می نماید. کوشادانه مجموعه ای موفق در زمینه پخش و توزیع مغز پسته کوهی می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام
    مغز پسته کوهی شما کیفیت بالایی دارد.
    مشتریانم از طعم نمکی مغز پسته کوهی شما خیلی خوششان آمد، آنها از من نمونه گرفتند که بر روس این محصول کار کنند و بازار یابی آن را انجام بدهند.
    ممنون از کیفیت بالای محصولاتتان🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای علیزاده
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما