خرید مغز پسته گلدار

خرید مغز پسته گلدار به صورت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. اما هدف اصلی خرید این نوع مغز بیشتر می تواند صادراتی باشد چرا که مغز پسته‌ گلدار، به جهت رنگ‌ زیبا و ظاهر چشم نوازی که دارد، و مرغوبیتی از ظاهرش پیداست، قیمت بالایی خواهد داشت. مضاف  بر اینکه در هر تولیدی، مرغوب ترین ها به بخش صادرات تعلق می گیرد تا به جهت کسب مقبولیت،  سوداوری بیشتری  را برای تولید کننده داشته باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که اشاره شد قیمت پسته گلدار تقریبا بالا خواهد بود همین عامل نیز سبب می شود فروش داخلی این محصول چشم گیر نباشد چرا که پسته به خودی خود محصول پر هزینه بوده و هر چه لوکس تر باشد، هزینه بیشتری برای تولیدش رقم نیاز خواهد بود و قیمت تمام شده بالاتر می رود.

اگر قصد خرید مغز پسته گلدار را دارید، و یا اگر صادر کننده و به نوعی تامین کننده ی این کالا هستید، پیشنهاد می کنیم می کنیم مغز پسته را به صورت عمده و از مراکزی که پخش مستقیم دارند، تهیه نمایید چرا در این‌صورت قیمت ها بسیار متعادل خواهد بود. در میان مراکز فروش ، مرکز تجاری کوشادانه با سابقه ای درخشان در توزیع انواع مغز پسته می تواند این دغدغه شما را بر طرف نماید.

خرید مغز پسته گلدار

بهترین نوع مغز پسته

بهترین نوع مغز پسته
همانطور که حتما می دانید مغز پسته انواع مختلفی دارد. بیش از صد رقم پسته در ایران برداشت می شود که هر رقم در شکل های متفاوت می تواند عرضه شود. این تنوع شگفت انگیز است و با توجه به کیفیت های خاص هر کدام، انتخاب بهترین ها بسیار سخت خواهد بود. به طور کلی اگر بخواهیم بهترین نوع مغز پسته را شناسایی کنیم باید فاکتورهای  زیر را در هر مغز پسته بررسی کنیم.

بهترین مغز پسته باید کاملا درشت و سنگین باشد. پوک بودن یا داشتن وزن پایین نامرغوب بودن معز را می رساند. چرب بودن دانه و  مغز پسته نیز از عوامل تایید کیفیت است. در فرایند شکستن پوسته استخوانی پسته، نباید مغز پسته اسیب ببیند و شکل گروی و کشیده ی آن باید بدون خوردگی حفظ گردد تا در ردیف مغز  پسته های ممتاز قرار بگیرد. تازه بودن هم همیشه یک فاکتور اساسی و دائمی در انتخاب بهترین هاست.

مغز پسته به خاطر بافتی که دارد، به راحتی قابلیت جذب رطوبت دارد، مخصوصا که پسته در طول فراوری چندین بار شستشو می شود و در مغرض رطوبت بالا قرار دارد. اگر مغز پسته خوب خشک‌ نشود و یا در نگهداری آن‌ سهل انگاری شود، هم تغییر مزه می دهد و هم پوسته گلدار آن به سبب جذب رطوب،  رنگ‌ زیبای خود را از دست می دهد.

بسته بندی مناسب و خالص بودن پسته و نداشتن اضافات در هر بسته بندی نیز نشان دهنده کیفیت بالای مغز پسته می باشد. با این توضیحات می توان گفت که مغز پسته گلدار می تواند یکی از بهترین نمونه های مغز پسته موجود در بازار ایران و جهان باشد. تنوع استفاده و میزان تقاضا برای خرید این نوع مغز پسته نیز تاییدی بر این ادعاست.

توزیع مغز پسته گلدارتوزیع مغز پسته گلدار

توزیع مغز پسته گلدار توسط تمامی مراکزی که در عرصه خشکبار و خصوصا تولید پسته فعالیت دارند، انجام می شود. این عرضه به صورت مستمر و مداوم بوده و با توجه به نیاز مخاطب و خریداران گرامی، در هر تناز پایین و بالا بدون محدودیت دنبال می شود. بر خلاف گذشته، امروزه پخش مغز پسته گلدار به عهده فروشنده و یا تامین کننده بوده و‌ دیگر نیازی نیست ‌که خریدار خود را تا محل عرضه جنس برساند. او در منزل یا کارخانه خود می نشیند و  فقط درخواست خود را به عرضه کننده اعلام‌ می کند و منتظر می ماند تا در کمترین زمان پس از درخواست، مغز پسته را تحویل بگیرد.

کوشادانه به عنوان نمونه موفق از این مراکز عرضه کننده، مغز پسته گلدار را به ادرس شما در هر جای ایران و حتی خارج از ایران که باشید، بدون محدودیت و با رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی ارسال می کند. بسته بندی کاملا بهداشتی، کیفیت بالا، ارسال مطمئن و سریع و بی وقفه، نامحدود بودن در تامین درخواست و.. از بارزترین ویژگی های این مرکز پخش می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته گلدار را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    واقعاً من از مغز پسته ای گلدار شما خیلی خوشم اومد و دوست دارم ماه آینده بیشتر سفارش بدم.
    سوالی داشتم، ما که قبلاً مغز بسته گلدار تهیه کرده بودیم، اولش گل مغز پسته زیبا و خوشگل بود اما به مرور زمان گلش کمرنگ شد و از بین رفت، راهی هست که رنگ گل مغز بسته ثابت بماند؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رزاقی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای اینکه گل مغز پسته حفظ شود باید مغز پسته را در جای مناسب نگهداری کنید. مغز پسته نباید تحت فشار قرار بگیرد وگرنه گل خود را از دست میدهد.
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما