خرید مغز پسته سفید

ما در مرکز فروش خود انواع پسته های مرغوب و با کیفیت را با پوست یا به صورت مغز شده با بهترین کیفیت به قیمت ارزان و مناسب عرضه می نماییم و پسته های پیشنهادی امتحان خود را پس داده اند و با یک بار خرید مشتری دائم ما خواهید شد.یکی از انواع پسته تازه بسیار مرغوب موجود که در اینجا برای خرید به شما معرفی می گردد مغز پسته سفید می باشد.

مغز پسته سفید از نوع پسته های بادامی می باشد بسیار خوشمزه و دارای قیمت مناسب می باشد و از لحاظ مغذی بودن و عملکرد در بدن سطح بالایی دارد.

خرید مغز پسته سفید

مغز پسته سفید چه مشخصاتی دارد ؟مغز پسته سفید چه مشخصاتی دارد ؟

  • مغز پسته سفید یا همان مغز شیری که از پسته های بادامی به دست می آید و از لحاظ اندازه کمی ریز تر از پسته های دیگر می باشد دارای طعم فوق العاده ای می باشد . این پسته کمی به صورت نارس برداشت می شود و رنگ آن روشن تر از پسته های دیگر است .
  • مغز پسته سفید نیز به دلیل خوش طعم و خوش عطر بودن علاوه در عرضه در کشور به بازار کشور های خارجی نیز صادر می گردد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است .
  • خرید مغز پسته سفید به دلیل داشتن قیمت مناسب بسیار به صرفه می باشد ، خرید پسته از فروشگاه های معتبر بسیار مهم می باشد که پسته ای مرغوب ، بهره برداری شده با روش های طبیعی و تازه را به شما عرضه نماید .
  • پسته با دارای بودن ویتامین C و ویتامین B6 یکی از خوراکی های مفید و مغذی برای کودکان و افراد مسن می باشد که می تواند بدن آن ها را با مقابله با انواع عفونت ، باکتری و ویروس مقاوم نماید ، بنابراین پسته علاوه بر خواص مقوی غذایی نقش پیشگیری کننده از بیماری ها را در بدن به عهده دارد .
  • همچنین پسته منبع خوبی از پروتئین می باشد و انرژی زایی فراوانی دارد و استفاده آن در وعده های غذایی یا میان وعده می تواند کالری مورد نیاز بدن را تامین نماید .

عرضه کننده  مغز پسته سفید

عرضه کننده  مغز پسته سفید

پسته یکی از پرخواص ترین میوه ها یا در حقیقت خشکبار ها می باشد که استفاده روزانه از می تواند به حفظ سلامتی کمک نماید و خطر مبتلا شدن به انواع بیماری ها را کاهش می دهد . پسته سفید یکی از انواع پسته کشت شده در کشور و از نوع زود گل می باشد ، پسته های سفید نیز بر اساس مکان کشت به انواع مختلف پسته سفید فیض آباد ، پسته سفید نوق و غیره تقسیم می شوند .

پسته سفید نیز در فصل تابستان برداشت شده و مورد فراوری قرار می گیرد عرضه پسته سفید در مراکز فروش در تمامی فصول سال انجام می شود و این پسته ها در شرایط مناسب آب و هوایی نگهداری و عرضه می گردند تا خواص و کیفیت خود را به طور کامل حفظ نمایند . مغز پسته سفید یکی از انواع خوش طعم پسته بوده که برای مجالس و میهمانی ها مناسب بوده و شکل بادامی و کشیده ای دارد . این نوع پسته نیز در خارج و داخل کشور محبوبیت فراوانی دارد و جای خود را در بازار کشور های خارجی نیز باز کرده است .

در مرکز فروش ما فروش مغز پسته سفید به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد ، به دلیل عرضه مستقیم این محصول پسته عرضه شده دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و سفارش آن از طریق اینترنتی نیز ممکن می باشد . برای نحوه سفارش پسته می توانید با مدیر فروش تماس تلفنی برقرار نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام
    من حدودا 50 کیلو مغز پسته سفید لازم دارم.
    می‌خواهم این نوع از مغز پسته را بر روی شیرینی ها بزنم.
    آیا شما مغز پسته سفید با مشخصاتی که می خواهم موجود دارید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای مزروعی
      بله، مغز بسته ای سفید درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما