خرید مغز پسته افغانستان وارداتی

ایا کشور افغانستان باغستان پسته دارد؟ مغز پسته افغانستان چه درجه کیفیتی را دارد ایا برای وارد شدن به کشور ما نظارت مستقیم بر روی محصول صورت می گیرد ؟
اینطور به نظر می رسد که کشور افغانستان کشوری است که وارد کننده صرف تمام محصولات من جمله محصولات کشاورزی و پسته است چرا که بی سامان بودن وضعیت بسیاری از مردمان این سرزمین گویای ان است .

باید گفت که از قدیم این کشور ضمیمه ایران بوده پس وجود باغات پسته در این کشور امری طبیعی است اما اینکه ایا پسته تولیدی این کشور به ایران وارد می شود یا نه جای بحث دارد که در این مقاله نمی گنجد اما باید گفت که مغز پسته اافغانستان از نظر کیفیت مشابه مغز پسته ایران است ولی تولید این محصول به دلیل رسیدی کم انها بسیار محدود می باشد این در صورتی است که گروه های معاند و مخالف داخل این کشور هر ساله این محصول را در غیر زمان ان برداشت می کنند که علاوه بر نداشتن مغز کامل باعث صدمه به درخت پسته انجا شده است.

پس این احتمال که ایران خرید مغز پسته افغانستان وارداتی را داشته باشد خیلی کم است. اگر هم چنین چیزی اتفاق بیافتد علاوه براینکه جنبه حمایتی برای این کشور دارد باعث می شود تولید این محصول رونق بگیرد از طرفی اگر ایران ملزم به واردات شده باشد نظارت کامل برروی این محصولات را خواهد.

خرید مغز پسته افغانستان وارداتی

چگونه مغز پسته را خشک کنیم؟

چگونه مغز پسته را خشک کنیم؟

برای خشک کردن پسته روش های متعددی موجود است اما دو روش کلی و شناخته شده برای خشک کردن پسته از تمامی روش هاپر کاربرد تر است .روش اول که روش کاملا سنتی است و ان هم پهن کردن پسته زیر نور خورشید است تا با تابش مستقیم ان پسته در کمترین زمان خشک شود . رو شدوم که روش صنعتی است با استفاده ار دستگاه پیشرفته که انواع متعددی دارند پسته را خشک می کنند. در اینجا به شرح کار دو مدل از این دستگاه ها می پردازیم.

شیوه کار اولین دستگاه  به این صورت است که پسته با داخل شدن به دستگاه  برروی تسمه ای غیر متحرک قرار می گیرد و از هردو طرف حررات بالایی میبیند تا خشک شود بعد از خشک شدن نیز از دستگاه خارج می گردد. در دومین مدل از این دستگاه ها پسته توسط تسمه نقاله به داخل محفظه ای هدایت می گردد داخل این محفظه انرزی گرمایی همراه با ورزش باد در حالی که پسته در چرخش است به انها برخورد می کند . در این روش صدمه به پسته کمتر اتفاق می افتد و پسته سریعتر از حالت حرارتی خشک می گردد. پسته اافغانی نیز به همبن روش سنی خشک می گردد .چراکه این محصول اصلا واردات قابل توجهی ندارد.

شرکت وارداتی پسته افغانی اعلا

شرکت وارداتی پسته افغانی اعلا

واردات پسته در ایران بسیار کم اتفاق می افتد چرا که پسته جزو محصولات صادراتی کشورمان است. شرکت وارداتی پسته افغانی اعلا جزو معدود شرکت های موجود در ایران است در این براه باید ذکر کرد که پسته افغانی نیز به مانند پسته ایرنی است و از کیفیت مطلوبی برای شرکت وارداتی برخودار است .

اینک باید توجه داشت که وجود این شرکت نیاز کشور ما را برای محصول پسته اشکار نمی سازد چرا که ایران خود می تواند پسته خوب تولید کند تا نیاز به واردات نداشته باشد.  وجود این شرکت باعث دلگرمی تولیدکنندگان افغانی این محصول می شود و ما می توانیم با خرید محصولات این کشاورزان انها را یاری ببخشیم . مسلما مابا خرید محصول از این کشور ضربه ای به محصول پسته خود وارد نمی اوریم و در پی سود جویی بیشتر در این زمینه نیستیم هدف ما خیر خواهی این عزیزلن است .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته افغانستان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام
    محصولات شما کیفیت شون خیلی بالا است و از کیفیت بالای محصولات تان خیلی رضایت دارم.
    خدایی وقتی مغز پسته افغانی رو سفارش دادن انتظاری زیادی ازش نداشتم، اما وقتی دیدمش خیلی کیف کردم.😍
    دم شما گرم دستتون درد نکنه🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای نفیسی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما