خرید عمده بنه پسته | فروشندگان انواع خشکبار در ایران

بهتر است بدانیم که رشته‌کوه‌های زاگرس و دیگر کوهستان‌های ایران سرشار از درختان و دانه‌های گیاهی و دارویی است که شاید کمتر از آن‌ها گفته‌ شده است. یکی از این دانه‌ها مغز بنه پسته یا به طور عامیانه پسته کوهی است که همان نوع وحشی پسته‌های گران امروز است. این پسته‌ها از آن‌جا که در کوه‌ها رشد می‌ کنند، در آن‌ها از هیچ مواد شیمیایی و کودی استفاده نشده است. نیازی به کاشت بنه کوهی نیست و این پسته‌های کوهی به طور طبیعی رشد می‌ کنند و محصول خالص طبیعت است. اما نفرات زیادی تازگی به این عرصه وارد می شوند که برای شروع در اولین کار باید  اقدام به خرید عمده بنه پسته کنند و کار را با ظرافت تمام ادامه دهند.

خرید عمده بنه پسته | فروشندگان انواع خشکبار در ایران

فروشندگان بنه پسته در کشور

فروشندگان بنه پسته در کشور ما می توانیم مغز پسته کوهی بنه را از سایت‌های زیادی که با یک جستجو ساده در گوگل به آنها دسترسی می یابیم خریداری کنیم. فروشندگان این محصول به دلیل معروف نبودن این محصول زیاد مطرح نیستند.

همچنین اگر بخواهیم این محصول را حضوری خریداری کنیم نمی توانیم از شهرهایی مثل تهران و کرج آن را تهیه کنیم یا خیلی سخت می توانیم تهیه کنیم ما باید به شهرهایی مثل کرمانشاه کردستان ایلام مناطق شمالی خوزستان برویم که خرید اینترنتی آن به صرفه‌ترین راه محسوب می‌ شود.

خرید عمده بنه پسته ارزان در ایران

خرید عمده بنه پسته ارزان در ایران از سایت‌های اینترنتی خیلی زیادی می توانیم این محصول را خریداری کنیم اما بعضی‌ها به این سایت‌ها اطمینان ندارند البته بعضی سایت‌ها کاملا معتبر هستند اما بعضی سایت‌ها هم به مقدار خیلی کم فیک هستند. افرادی که به سایت‌ها برای عمده اعتماد ندارند می توانند برای خرید عمده بنه پسته به صورت حضوری مراجعه کنند، که ما می توانیم به شهرهای غربی مراجعه کنیم و یا شیراز که مغز بنه شیراز معروفترین معرف‌ترین بنه پسته ایران است.

همچنین ما می توانیم از طریق گفتگو با شرکت‌های نسبتا بزرگ این عرصه مخصوصا شرکت‌هایی که در شهر مشهد هستند این محصول را به صورت عمده خریداری کنیم و در خشکبارفروشی‌های خود این محصول که نسبت به پسته معمولی ارزان‌تر است را به فروش برسانیم.

کارخانجات فرآوری بنه پسته در کشور

کارخانجات فرآوری بنه پسته در کشور  در کل دو نوع دانه از درختان بنه به دست می‌ آید، یک نوع آن دارای دانه ریزتری است و رنگ آن سبز تیره است و پوست شکننده‌ای دارد. و اما نوع دیگر آن که می شود گفت خیلی با نوع اول تفاوت دارد پوسته‌ای سفت دارد که شکندن آن کار دشواری است اما خیلی خوشمزه‌تر از نوع اول است.
از آنجا که به تازگی این پسته در کشور شناخته شده است شرکت‌های خیلی زیادی وارد این عرصه نشده‌اند یا هنوز معروف نشده‌اند.
اغلب این مغزهای بنه توسط مردم محلی فراوری می‌ شود و در بازارهای مختلف فروخته می‌ شود اما صادرات بنه کوهی ایده‌ای خیلی جالب است که میتواند سود کلانی را به کشور وارد کند.

تهیه بنه پسته در بسته بندی های متنوع

تهیه بنه پسته در بسته بندی های متنوع کشور ما کلا در عرصه بسته‌‌بندی وضعیت قابل تعریفی ندارد و ضعیف عمل می‌ کند. قطعا ماجراهای صادرات خام زعفران به اسپانیا را شنیده‌اید که بعد از مدتی با بسته‌بندی جذاب‌تر به خود کشور ما می فروشند با قیمت دوبرابر.
اما خوشبختانه به تازگی شرکت‌های خوبی قصد سرمایه‌گذاری در این عرصه را دارند و مردم محلی هم وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند و با بسته‌بندی‌های نسبتا خوب در جرم‌های مختلف از جمله ۳۰۰گرمی و ۵۰۰ گرمی مردم را به خرید بنه کوهی مشتاق می‌ کنند.
امیدواریم صنعت کشاورزی و همچنین مسئولات و حتی خود مردمان این شهرها ایده‌های جالبی وارد این عرصه کنند تا چرخ این عرصه تازه شناخته شده به خوبی بچرخد.

برند های برتر تولید کننده بنه پسته در کشور

برند های برتر تولید کننده بنه پسته در کشور هنوز ما برندهای خیلی معروفی در این عرصه به دلیل تازه شناخته‌شدن این محصول نمی شناسیم.
اما برندهای زیادی به این عرصه‌ای که واقعا می‌ تواند پول‌ساز باشد چون هنوز زیاد معروف و شناخته نشده است، وارد شده‌اند که هنوز به دلیل شناخته نشدن بین مردم هنوز معروفیتی به دست نیاورده‌اند.
اما برای روشن‌شدن موضوع برای کسانی که خریدار مغز بنه هستند و علاقه زیادی به واردشدن به این عرصه دارند معرفی می کنیم. شرکت گوهران مغز درخشان آسیا و شرکت‌های دیگری که در مشهد هستند فعالیت بیشتری نسبت به سایر شهرها می کنند، شما می توانید از این شرکت‌ها مغز بنه با کیفیت را بخرید و در این راه تازه شناخت‌شده سرمایه‌گذاری کنید.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من در کرج آجیل فروشی و لوازم قنادی دارم، میخواستم که برای مغازه ام از شما مغز بنه بخرم و برای فروش مغز بنه ها برنامه دارم.
    خیلی ممنون میشم که با هم همکاری کنیم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خالقی
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما