تولید پسته کوهی / عرضه پسته کوهی درجه یک در سراسر کشور

تولید پسته کوهی که به پسته وحشی نیز معروف است در استان هایی از کشور به مقدار بیشتری در مقایسه با سایر نقاط تولید می شود. استان کرمان و شهر رفسنجان از قطب های تولید این محصول در کشور به شمار می روند. بنه نام دیگری برای این محصول که در گروه خشکبار قرار دارد می باشد. رشته کوه های زاگرس در ایران یکی از منابع غنی از این نوع پسته می باشند. مهمترین خصوصیت و ویژگی انواع پسته کوهی، عدم استفاده از هر گونه کود یا سموم شیمیایی در آن است که خواص موجود در این نوع پسته را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است.

تولید پسته کوهی / عرضه پسته کوهی درجه یک در سراسر کشور

نکات مهم در هنگام خرید پسته کوهی

نکات مهم در هنگام خرید پسته کوهی خرید پسته کوهی در دو اندازه متنوع صورت می گیرد. دانه های بنه به دلیل این که از گیاهان متفاوت بنه حاصل می شوند به همین دلیل دارای اندازه ریز و درشت می باشند.
نوع ریز تر بنه به راحتی به کمک دندان شکسته شده و پوسته ای نرم دارد که به آن کلخنگ نیز اطلاق می شود. نوع درشت تر نیز پوسته سخت تری دارد و به همان نسبت نیز شکستن آن سخت تر می باشد. توجه به این نکات در هنگام خرید پسته کوهی می تواند در خرید کمک زیادی نماید.

خرید پسته کوهی در تهران

خرید پسته کوهی در تهران اواخر تابستان زمانی است که پسته کوهی از درختان آن برداشت می شود. خرید این محصول علاوه بر استفاده از آن به عنوان نوعی خشکبار و آجیل برای تهیه برخی غذا های سنتی نیز صورت می گیرد.
در تهران خرید این خشکبار به کمک راه های متنوعی قابل انجام است که برخی از این روش ها به اختصار عبارتند از:

  • خرید و مراجعه به مغازه های خشکبار فروشی 
  • خرید اینترنتی و مجازی و خرید از نمایندگی های فروش 

به کمک هر یک از روش های بالا امکان خرید هم به شکل کلی و هم به صورت جزئی وجود دارد.

فروش عمده پسته کوهی در سراسر کشور

فروش عمده پسته کوهی در سراسر کشور پسته کوهی یکی از موادی است که هم مصارف خوراکی دارد و هم به صورت روغن قابل استفاده است.
فروش پسته کوهی به صورت عمده به منظور تامین و در دسترس قرار دادن آن برای نقاط مختلف کشور صورت می گیرد. مهمترین ویژگی فروش عمده حجم زیاد و مقادیر قابل توجه از یک محصول که در این جا پسته کوهی است می باشد.
خرید انواع پسته کوهی به این روش به دلیل مقادیر زیاد با عرضه تخفیف های خوبی از سوی فروشندگان همراه است. به این منظور فروشگاه های که پسته کوهی را در مجموعه فروش خود دارند باید با عمده فروشان تماس حاصل نموده و مقدار مورد نیاز را بر حسب فروش خود سفارش دهند.

مراکز پخش پسته کوهی درکشور

مراکز پخش پسته کوهی درکشور پسته کوهی از دسته خشکباری است که دارای خواص متعدد است. آنتی اکسیدان، ویتامین ای، افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونت های ایجاد شده برخی از خواص موجود و فواید درمانی استفاده از پسته کوهی می باشد.
پخش عمده پسته توسط مراکز پخش از محل تولید و برداشت انجام شده و کار توزیع و ارسال آن به همه مراکز استان ها و دور ترین نقاط نیز انجام می گیرد.
شهر های پر جمعیت به دلیل نیاز بیشتر درخواست دهنده مقادیر بیشتری از این محصول می باشند و کار توزیع و پخش در آنها به صورت گسترده تری است.

صادرات پسته کوهی به سایر کشورها

صادرات پسته کوهی به سایر کشورها پسته کوهی یکی از اقلام صادرات کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. فروشندگانی که در این حرفه مشغول به فعالیت می باشند پسته کوهی را با کیفیت صادراتی آماده ارسال به بازار کشور های دیگر می نمایند.
کشور های اروپائی مانند آلمان یکی از خریداران پسته کوهی ایران می باشند. 
تهیه و عرضه پسته کوهی می تواند هم به صورت پوست گرفته و آماده و هم به شکل اصلی خود بدون تغییر آماده صادرات شود. 
کشور های متقاضی این کالا مقادیر متفاوتی از آن را از ایران خریداری می کنند. مثلا هر ساله کشور های اروپائی آمار های قابل توجهی از خرید را به خود اختصاص می دهند.

2

  1. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من می خواهم برای کارگاه همان مغز بنه از شما بخرم و برای که درست کردن سوهان از آن استفاده بکنم.
    سوهان با مغز بنه خیلی زیبا و خوش طعم می‌شود، مشتریان ما هم از سوهانی که مغز بنه بر روی آن باشند خوششان می‌ آید.
    ممنون و متشکرم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای عزیز پور
      بله، مغز بنه درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما