تولید مغز پسته صادراتی

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع مغز پسته و فراورده های پسته به سراسر جهان می باشد ، همچنین تنوع تولیدات ایران در زمینه محصولات استراتژیک پسته و فراورده های ان بسیار زیاد است و ایران بعد از آمریکا بیشترین تولید سالانه انواع پسته و مغز پسته صادراتی را به خود اختصاص داده است.

به دلیل کیفیت آب و هوایی ایران و اقلیمی که دارد سبب شده است که پسته های ایرانی از طعم خوش تری نسبت به رقبای خود برخودار باشد و این ویژگی اقلیم ایرانی سبب شده است که انواع مغز صادراتی از جمله مغز پسته صادراتی در میان کشور های جهان از طرفداران و خریداران زیادی برخودار باشد و اغلب جایگاه خود را در میان کشور ها پیدا کرده است .

تولید مغز پسته صادراتی

معرفی انواع مغز پسته صادراتی

معرفی انواع مغز پسته صادراتی

ایران دارای انواعی از مغز های پسته صادراتی می باشد که در این بخش قصد داریم به طور خلاصه به معرفی آن ها بپردازیم .

  • مغز پسته معمولی

یکی از اولین‌ فراورده های پسته که در تمام جهان شناخته شده است مغز پسته می باشد که به طور مستقیم پس از برداشت قابل استفاده است . همچنین انواع مغز پسته معمولی صادراتی نیز خود به چند دسته مختلف از جمله : مغز پسته سالم، دندانه، نرم شده و گندمی تقسیم می شوند.

کیفیت مغز پسته معمولی که برای صادرات کشت و برداشت می شود با توجه به نوع اقلیمی که در آن کشت شده اند، نحوه برداشت و نحوه نگهداری درخت پسته باهم‌ متفاوت هستند .

  • مغز پسته کال

مغز پسته کال همان گونه که از نامش مشخص است از پسته های کال که هنوز کامل نرسیده اند بر داشت می شوند.

یک ویژگی منحصر به فردی که می توان برای این نوع پسته بیان کرده که همین ویژگی سبب شده است که دارای طرفداران زیادی باشد رنگ سبز گوشته آن در عین سفید بودن پوسته بیرونی آن می باشد.

از آن جایی که تقاضا برای این نوع پسته بسیار بالا است و همچنین قیمت تمام شده این محصول نیز زیاد می باشد سبب شده که قیمت این نوع پسته صادراتی نسبت به مغز پسته معمولی بیشتر باشد.

  • مغز پسته کوهی

این نوع مغز پسته  جزء یکی از انواع خاص محصولات مغزی جات برای صادرات می باشد. در مورد این نوع مغز پسته در بازار های جهانی و حتی بازار های ایران نیز شناخت زیادی نسب آن وجود ندارد .

این نوع پسته نسبت به دیگر انواع پسته ها از سایز و اندازه کوچکتری برخودار بوده و نکته جالبی که در مورد این نوع مغز پسته وجود دارد این است که این نوع مغز سبز رنگ‌ می باشد و رنگ خود را از دست نمی دهد.

خرید مغز پسته صادراتی

خرید مغز پسته صادراتی

 

خرید مغز پسته  ایران از طریق مراکز خرید و بازار های تمام شهر های دنیا امکان پذیر است و به خاطر گسترش ارتباطات حمل و نقل خرید و فروش محصولات و فراورده های پسته راحت تر از گذشته شده و این عمر سبب شده است که بتوان انواع مغز پسته ایرانی را در هر جای جهان متناسب با نیاز خریداری نمود.

  • خرید پسته صادراتی

اگر قصد صادرات پسته را به مناطق مختلف جهان دارید و حتی اگر شخصی هستید که قصد خرید پسته صادراتی ایران را دارید باید به این مطلب توجه کنید.

کشور چین بیشتر متقضی پسته فندقی می باشد، زیرا از لحاظ قیمت مناسب است .

کشور هند بیشتر متقاضی پسته های کشیده هستند.

کشور روسیه نیز بیشتر متقاضی پسته های کله قوچی می باشند.

کشور عربستان چون جزء کشورهای ثروتمند است قیمت پسته برای ان ها مهم نیست و بیشتر به دنبال پسته های مجلل مثل کله قوچی می باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من میخواستم که برای درست کردن شیرینی از مغز پسته درجه یک اعلا استفاده کنم.
    شما چقدر مغز پسته درجه یک موجود دارید تا برای یکی از دوستانم در خارج از کشور ارسال کنم که آن هم نمونه ای از مغز پسته درجه یک شما را دیده باشند.
    ممنون میشم با ما همکاری کنید🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رزاقی
      بله، مغز پسته درجه یک گلدار اعلا موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما