برترین صادرکننده کره پسته کوهی ارگانیک

کره پسته ارگانیک

خشکبار منابع مناسبی برای تامین مواد مغذی از جمله پروتیین ها و ویتامین ها و مواد معدنی لا زم برای حفظ سلامت بدن هستند. در میان خشکبار پسته از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا نقش مهمی در رژیم غذایی انسان بازی می کند. پسته اگرچه میوه کوچکی است اما ارزش غذایی آن قابل توجه است.

پسته در رژیم غذایی ایرانیان به خصوص در ایام نوروز جایگاه ویژه ای دارد.مصرف روزانه پسته می تواند بدن را از بیماری های گوارشی،اختلالات ایمنی و …مصون نگه دارد.همچنین پسته موجب سلامت قلب،کاهش وزن،تنظیم قند خون و موجب تقویت بینایی می شود.

برترین صادرکننده کره پسته کوهی ارگانیک

طرز تهیه کره پسته خانگی با طعمی بی‌ نظیر

طرز تهیه کره پسته خانگی با طعمی بی‌ نظیر کره پسته کوهی کره ای است که از نوعی پسته کوهی تولید می شود. این نوع کره را مردم و در هنگام صبحانه میل می کنند. همچنين آن را می‌توان در وعده‌های غذایی خود جا داد. کره پسته کوهی درجه یک منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها و پروتیین ها می باشد.

ایرانیان پسته را در اعضای مهم و همیشگی آجیل قرار داده اند ک این آجیل کوچک پروتئین های زیادی نسبت به جثه کوچک خود دارد و ب خاطر فوایدی که دارد، در بین مردم اهمیت بسیاری دارد.

دلیل انتخاب پسته دهان بسته این است که این نوع پسته از نظر سلامت بهترین نوع آن است. اصطلاح کره به این محصول به این دلیل اطلاق می‌شود، چون که در مراحل تولید، روغن پسته از آن جدا نمی‌شود و چربی محصول کاملا در آن باقی می‌مانند و باعث خمیری شدن کره می‌شود. همچنین قابل توجه است که بدانید روغن و چربی پسته کاملا بدون کلسترول است.

اصولا کره پسته را از آسیاب کردن و برشته کردن پسته های خام ل دست می آورند و به آن شکر و طعم دهنده های دلخواه اضافه می کنند. طعم دهنده هایی مثل هل…

خرید تضمینی کره پسته ارگانیک

خرید تضمینی کره پسته ارگانیک فصل برداشت پسته کوهی رسیده برای درست کردن کره پسته کوهی تازه اواخر تابستان تا اواسط پاییز می باشد در این حال در طول سال میوه رسیده آن را می توانید در اکثر بازار ها و عطاری ها به دست آورید.

اما اگر به دنبال پسته کوهی نارس و کال می باشید باید آن را در اوایل ماه اردیبهشت تا اواسط خرداد برداشت کنید همچنین این هسته های کوهی نارس و کال ترشی دارند و می توان از آنها ترشی درست کرد.

میتوانید برای خرید و سفارش کره پسته کوهی طبیعی به سایت ما سر بزنید و کره پسته اصل خریداری نمایید. ما چیزی جز رضایت شما را نمی خواهیم و سعی بر این داریم که رضایت شما مردمان عزیز را جلب نماییم.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    کره پسته کوهی صادراتی شما خیلی مرغوب و خوشطعم است.
    من معمولا کره پسته کوهی را برای پر کردن لایه های کیک اسفاده میکنم.
    ممنونم از شما بابت محصولات خوبی کا دارید.🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رحمانی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما