نمایندگی فروش پودر پسته سبز کوهی

نمایندگی فروش پودر پسته سبز کوهی با توجه به خواص بی نظیر پسته کوهی و به دلیل اینکه این محصول را در سطح وسیعی وارد بازار و در اختیار عموم مردم قرار دهد اقدام به تهیه پودر پسته کوهی با کیفیت و با بسته بندی بهداشتی و استاندارد کرده است.

نمایندگی فروش پودر پسته سبز با توجه به ضرورت استفاده مداوم در همه فصول سال از این مغز غذایی مغذی اقدام به پودر کردن پسته سبز کوهی کرده تا زمان نگهداری از آن ها به صورت تازه افزایش یابد و خواص مفید آن حفظ شود.

نمایندگی فروش پودر پسته سبز کوهی

نکاتی خواندنی درباره پودر پسته کوهی

نکاتی خواندنی درباره پودر پسته کوهی پودر پسته کوهی تازه دارای خواص کامل پسته کوهی می باشد فقط برای استفاده آسان و راحت و نگهداری بیشتر و دسترسی در همه فصل ها به صورت پودر در آورده شده است.

پسته کوهی دارای خواص بی نظیر و بی شماری است و دارای طعمی خاص و دلپذیر است و برای درمان و پیشگیری بیماری ها کاربرد دارد و توسط پزشکان توصیه فراوان به استفاده از آن شده است.

پسته کوهی با داشتن مقادیر زیادی از آهن موجب رفع کم خونی در افراد می شود .پسته کوهی منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان های مفید هستند.

پسته کوهی باعث افزایش سطح ایمنی بدن می شوند و افراد را در برابر انواع بیماری ها مقاوم می کنند.پسته های کوهی برای عملکرد صحیح مغز و افزایش تمرکز و یادگیری خیلی موثر هستند.

پسته کوهی برای افرادی دیابتی مفید بوده و در کاهش سطح قند خون تاثیر اثبات شده ای دارد.همچنین این مغز مقوی دارای اسید های چرب مفید برای سلامتی قلب و پوست می باشد.

متخصصان طب سنتی همواره به اهمیت پسته کوهی برای بهتر شدن قوای جسمی در افرادی که شغل های سنگین داشته و انرژی زیادی را صرف کار می کنند اشاره کرده اند.

از خواص بی مانند پودر پسته کوهی می توان در بستنی و شربت ها و فالوده ها و حتی ماست و روی سالاد ها و در غذاهای ایرانی و خورشت ها استفاده کرد طعم و کیفیت غذا را افزایش داد.

برترین عرضه کنندگان انواع پودر پسته سبز

برترین عرضه کنندگان انواع پودر پسته سبز برترین عرضه کنندگان انواع پودر پسته کوهی اصل در جهت رفاه حال هموطنان عزیز به عرضه مستقیم این محصول با پست های سریع و مطمئن پرداخته است.

در این مرکز پسته کوهی مرغوب که در اواخر تابستان تا میانه پاییز فصل برداشت آن است را چیده و به دقت آسیاب کرده و در بسته بندی شکیل و مناسب به خاطر جلوگیری از ورود گرد و خاک و رطوبت عرضه می دارند.

اگر به دنبال خرید انواع پودر پسته کوهی اصل هستید بهتر این است که از همین سایت با مدیران فروش این مجموعه تماس گرفته و با قیمتی مناسب و کیفیت عالی آن را تهیه کنید .

3

  1. سلام
    ما پودر پسته کوهی که از شما گرفتیم را استفاده کردیم.
    کیفیت عالی بود ولی رنگش کمی به زردی میزد، البته برای این هم راهی بود، ما زردی ها را با کیک وارد فر کردیم تا معلوم نشود که پودر پسته کوهی زرد است.
    ما دوست داریم پودر سبز باشد و از لحاظ کیفیت علا باشد.
    ممنون و مچکریم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای جعفری
      قربان وقتی پودر پسته کوهی زیادی در فرد باشد رنگ سبز خود را از دست میدهد و کمی زرد میشود. در زمان بودن پودر پسته کوهی در فر کمی دقت کنید.😉
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما