مرکز پخش کره پسته بنه کوهی

مرکز پخش کره پسته بنه کوهی بهترین نمونه از این محصولات را در اختیار دارد و با ارائه آنها نیاز مشتریان داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد کرد. در این مرکز مدل هایی از کره پسته کوهی بسته بندی عرضه می شود که از بالاترین سطوح کیفی برخوردار هستند و ارزشمندی های غذایی نهفته در آن ها بسیار زیاد است، لذا انتخاب و خرید آن ها می تواند مزیت های بیشماری برای افراد به ارمغان آورد.

مرکز پخش کره پسته بنه کوهی

بررسی ارزش غذایی کره پسته بنه

بررسی ارزش غذایی کره پسته بنه بنه کوهی هم مانند هزاران گونه از پسته ای که در اطراف خود آن را مشاهده می کنیم از ارزشمندی غذایی فوق العاده ای برخوردار است، ضمن آنکه به دلیل عدم استفاده از کود شیمیایی و سایر آفت کش ها در فرایند رشد این پسته می توان گفت که در بالاترین سطح از سلامت قرار داد، با استفاده از بنه کره هایی به دست می آید که ضمن خوشمزه بودن بی نهایت مقوی هم می باشند.

در بررسی دقیق تر ارزش غذایی کره پسته بنه باید بگوییم که این ماده مقادیر فراوانی از ویتامین های آ، ب، ای و دی را در خود جای داده که می توانند ضمن تنظیم عملکرد بخش های مختلف از بدن، سیستم عصبی را به طرز قابل توجهی تقویت نمایند.

همچنین میزان زیادی از پتاسیم، منیزیم و آهن هم در این کره گیاهی یافت می شود که نه تنها سیتم ایمنی را تقویت خواهند کرد، بلکه می توانند برای رفع کم خونی هم مفید باشند.

چربی، پروتئین و کربوهیدرات در کنار کلسیم هم در کره پسته بنه یافت می شود و این یعنی استفاده از آن انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و بنیه را افزایش خواهد داد. در کنار این موارد باید از آنتی اکسیدان هم به عنوان یکی دیگر از ارزشمندی های غذایی این کره نام ببریم که می تواند مانع از رشد و تکثیر سلول های سرطانی شود.

قیمت باورنکردنی کره پسته بنه

قیمت باورنکردنی کره پسته بنه بنه در واقع همان پسته کوهی می باشد که به صورت ویژه در مناطق کوهستانی از کشورمان از جمله در رشته کوه های زاگرس می توان نمونه های مختلفی از آن را مشاهده کرد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین فراورده های به دست آمده از بنه کره پسته بوده که نه تنها طعم و مزه ای فوق العاده دارد بلکه خاصیت های نهفته در آن هم بی نهایت بالاست.

قیمت باورنکردنی کره پسته بنه یکی از مهمترین دلایلی بوده که باعث شده مشتریان زیادی از شهرها و استان های مختلف از کشورمان به خرید این ماده اقدام نمایند، این قیمت ها کاملاً متناسب تعیین شده است تا افراد بیشتری توان خرید و بهره مندی از کره پسته کوهی ارزان را داشته باشند.

2

  1. سلام و وقت بخیر
    در شهر استهبان قنادی دارم.
    من به دنبال کره پسته ازان‌ قیمتی می گشتم و دیدم کیفیت آنها پایین است، تا اینکه به این مطلب شما رسیدم.
    پسته کوهی یا همان بنه اورجینال و چرب است، نسبت به خود پسته قیمت پایین تری دارد، کره پسته کوهی می‌تواند گزینه خوبی برای کار ما باشد.
    قربان چگونه میتوانم سفارش بگیرم؟🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رحمانی
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما