قیمت پودر پسته امسالی در بازار خشکبار اهواز

قیمت پودر پسته با توجه به کیفیت های آن متفاوت است. هرچه پودر پسته مرغوب تر باشد قیمت آن بیشتر است.

قیمت پودر پسته امسالی در بازار خشکبار اهواز

لیست بزرگ ترین مراکز فروش پودر پسته امسالی در کشور

لیست بزرگ ترین مراکز فروش پودر پسته امسالی در کشور

ایران اولین تولید کننده ی پسته در چندین سال گذشته در دنیا بود اما پارسال کشور رقیب از آن پیشی گرفت.

کارخانه های زیادی در ایران برای تولید پسته وجود دارند برای مثال زرین دانه ی ثمین که میوه های آجیلی مانند خلال،پرک و پودر از پسته، بادام درختی، بادام زمینی،فندق و گردو را فراوری می کند.

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده ی انواع محصولات پسته شرکت پسته آوین است.پودر پسته ی تولید شده در این شرکت با توجه به نیاز مشتری و توانایی مالی آن ها در قیمت های مختلف تولید و عرضه می شود. برای خرید پودر پسته عرضه شده مهم ترین نکته توجه به درصد خلوص آن ست.

بازرگانی دشت قزوین نیز تولید کننده ی انواع محصولات پسته است. این مجموعه محصولاتی مانند: پودر پسته، تولید پسته دو پوست، تولید پسته ی یک پوست، تولید پسته ی سبز،خلال بادام و اسلایس بادام. نمایندگی پودر پسته در قزوین حاصل زحمات برادران ثقفی است، این نمایندگی شامل یک گارگاه با کلیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای تولید فراورده های پسته و یک بازار در قزوین برای عرضه ی محصول می باشد.

بازرگانی پودر پسته در فارس یکی دیگر از مراکز پودر پسته در کشور می باشد، که با استفاده از تکنولوژی های جدید محصولی با کیفیت را در کمترین زمان به بازار عرضه می نماید.

چگونه پودر پسته تهیه کنیم؟

چگونه پودر پسته تهیه کنیم؟ وسایل مورد نیاز برای درست کردن پودر پسته شامل:

نگین پسته: یک پیمانه

پودر قند :یک قاشق غذاخوری

رنگ سبز خوراکی

نحوه و طرز درست کردن پودر پسته

_ در مرحله ی اول پسته را به منظور خورد کردن در داخل آسیاب می ریزیم و آن را دو سه بار آسیاب می کنیم، سپس پودر قند را را به پسته های خورد شده اضافه می کنیم و دوباره چندین بار آسیاب می کنیم، در مرحله ی آخر رنگ خوراکی را به مخلوط اضافه می کنیم و دوباره آسیاب می کنیم.چون این مواد رنگی به صورت محلول هستند باعث خیس شدن مخلوط می شود به منظور خشک کردن، آن را در هوای آزاد قرار می دهیم یا به وسیله ی دستگاه های رطوبت گیر رطوبت مخلوط را می گیریم.

مخلوط خشک بدست آمده را الک می کنیم، موادی که روی الک باقی می مانند نگین پسته نام دارند و موادی که از الک عبور می کنند پودر پسته نامیده می شوند.

بهترین قیمت پودر پسته در فروشگاه تهران

بهترین قیمت پودر پسته در فروشگاه تهران از پودر پسته در موارد مختلفی استفاده می شود مانند: شیرینی های که در تهیه ی آن ها از پودر پسته استفاده می شود،انواع گزها، بستنی، فرنی و غیره.

به دلیل اهمیت و ارزش غذایی بالای که دارند همگان در صدد آن هستند که این محصول را با بالا ترین کیفیت تهیه کنند، بنابراین کیفیت پودر پسته باعث قیمت های مخلتف این محصول می شود،این تفاوت قیمت را در محصولاتی مثل گز و سوهان می توان دید هرچه میزان پودر پسته بیشتر و کیفیت آن بالاتر باشد قیمت آن ها هم بالاتر می رود. قیمت آنلاین پودر پسته را می توان از سایت های مختلف پیگیری کرد.

بازار خرید پودر پسته با قیمتی ارزان در تبریز

بازار خرید پودر پسته با قیمتی ارزان در تبریز فروش مغز پسته و پودر پسته در تبریز برای طبخ انواع شیرینجات مورد استفاده قرار می گیرد. تبریز از شهرهای آذربایجان شرقی می باشد که از مهم ترین سوغات این  شهر شیرینی های مختلف آن می باشد.
انواع مختلف شیرینی نظیر نوقا، قرابیه تبریز، باقلوای تبریز، اریس، شیرینی لطیفه، رشته ختایی و… مغز پسته و پودر پسته از مواد اولیه اصلی پخت این نوع شیرینی ها می باشد.
خود شهر تبریز از نظر جغرافیایی برای کشت پسته مناسب نمی باشد به همین منظور برای تهیه پسته به صورت مغز شده، پودر پسته و خلال پسته می بایست از شهرهایی مانند قزوین، کرمان، قم و… پسته را خریداری کنند. پودر پسته خریداری شده باید به صورت خشک باشد، زیرا هم از کیفیت بالای برخوردار است و هم مدت زمان مقاومت آن در برابر حشرات و کپک ها بیشتر می شود.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من از نمونه پودر پسته شما استفاده کردم و نتیجه اش رضایت بخش بود.
    میخواستم اگر هنوز از این نمونه پودر پسته هنور موجود دارید، برای من 200 کیلو در نظر بگیرید.
    خیلی ممنون🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای امیری نژاد
      بله، هنوز پودر پسته ای سبز موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما