قیمت مغز پسته کوهی در بازار | تامین کننده آن در مشهد

کوهستانهای ایران و به خصوص رشته کوه زاگرس منبع بسیار غنی از گیاهان و درختانی با انواع دانه ها و محصول های سرشار از خواص دارویی و غذایی می باشد. این معادن کمتر مورد توجه قرار می گیرند. از جمله آن ها مغز بنه یا همان پسته کوهی است که از اجداد طبیعی و وحشی پسته ای است که همه می شناسیم. این نوع پسته به علت اینکه از درختی حاصل می‌شود که فقط در طبیعت دست نخورده و بکر به بار می آید و هیچ گونه کود و مواد شیمیایی در تولید این نوع از پسته به کار نمی رود بسیار خواص مفید تری نسبت به پسته های باغ ها و مزارع دارد. در اواخر تابستان میوه اصلی درخت پسته کوهی جهت استفاده از مغز آن برداشت می‌شود مغز میوه پسته کوهی یک دانه روغنی و ارگانیک است که به صورت آجیل و در تهیه غذاهای سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت مغز پسته کوهی در بازار به صورت مقدار بر حسب کیلو گرم محاسبه می شود.

قیمت مغز پسته کوهی در بازار | تامین کننده آن در مشهد

قیمت مغز پسته کوهی در بازار

قیمت مغز پسته کوهی در بازار قیمت فروش مغز پسته کوهی در بازار مغز پسته کوهی  به صورت زیر است: پسته کوهی در باسلام ٢٠ هزار تومان.

پسته کوهی آسیاب شده نیم کیلو ١۴ هزار تومان.

پسته کوهی آسیاب شده یک کیلو ۲۸ هزار تومان.

خواص درمانی مغز پسته کوهی

خواص درمانی مغز پسته کوهی مغز پسته کوهی خواص زیادی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مغز پسته کوهی سرشار از ویتامین ای می باشد و همین خاصیت سبب می شود که اثر آنتی اکسیدانی قوی داشته باشد و مانند یک آنتی بیوتیک پرقدرت عملکرد باکتری های موجود در بدن را از بین برده و به سلامت و تندرستی بیشتر بدن سبب شود. مهم ترین خاصیت پسته کوهی همان پسته درمان کم خونی می باشد و همچنین برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ساقه و پیاز مو از این محصول استفاده می‌شود. پزشک های سنتی برای تقویت دستگاه گوارش استفاده از مغز پسته کوهی را بسیار تأکید می‌کردند زیرا که مصرف متداول آن کرم های روده را از بین برده و سیستم گوارش را در برابر بیماری های گوارشی و عفونت‌ها مقاوم می کند.

صادرات برند های معتبر مغز پسته کوهی به خاورمیانه

صادرات برند های معتبر مغز پسته کوهی به خاورمیانه از زمان قدیم آجیل و خشکبار برندی با اصالت ایرانی به تمام دنیا معرفی شده است و همه بر این عقیده می باشند که زادگاه اصلی آجیل و خشکبار ایران می باشد. در نسخه های قدیمی پزشکان ایرانی استفاده از آجیل و انواع خشکبار به عنوان دارو برای درمان بیماریها در کنار داروهای گیاهی تجویز می شده است. با توجه به اینکه صادرات آجیل و خشکبار از جمله پسته کوهی مقام اول صادرات غیرنفتی کشور ایران را به خود اختصاص داده است، دارای جایگاه مهمی میباشد. برندهای معتبر زیادی در زمینه فروش نفت بسیار کمی فعالیت دارند و محصولات خود را به کشورهای دیگر خاورمیانه صادر می کنند از جمله آنها می‌توان به ایران تجارت و گوهران مغز درخشان آسیا اشاره کرد.

خریدار مغز پسته کوهی به قیمت تولید

خریدار مغز پسته کوهی به قیمت تولید در بازار خرید مغز پسته کوهی خریدار می تواند پسته را به صورت عمده و با قیمت عمده مغز پسته کوهی و یا به صورت خرده تهیه کنند. خرید و فروش مغز پسته کوهی یا همان از سایت‌های اینترنتی و به صورت آنلاین امکان پذیر است که می توان از غرفه سبزدونه یا بازرگانی خشکبار آرین خرید اینترنتی انجام داد. 

اولین تولید کننده مغز پسته کوهی در ایران

اولین تولید کننده مغز پسته کوهی در ایران تولید پسته کوهی در کشور ایران بیشتر در شهرستان رفسنجان شهر کشکوئیه و شهرستان زرند شهر محولات تولید می‌شود و با توجه به تاریخچه تولید پسته در ایران اولین برند های تولید پسته مربوط به این شهر ها می باشد. همچنین شهرستان فردوس شهرستان سیرجان کاشان و شهرستان دامغان بویین زهرا مرو دست و شهرستان راور نیز جزو اولین تولید کننده های پسته در ایران بوده اند. بنیانگذار این نوع پسته مرحوم اکبر تاج آبادی است که تولید شده به نام وی پسته اکبری نام گرفته است.

2

  1. سلام و خسته نباشید
    من در نیشابور شیرینی پزی و سوهان پزی دارم.
    من میخواستم که برای مغازه ام از شما مغز بنه بخرم.
    قربان میتوانید برای من یک نمونه ۱۰ تا ۲۰ کیلو نمونه مغز بنه بفرستید تا کیفیت شما را ببینم؟
    ممنونم از شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای فلاح
      بله، مغز پسته کوهی یا همان مغز بنه را موجود داریم.
      در واتساپ راجع به نمونه با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما