قیمت عمده پودر پسته کوهی سبز

پودر پسته سبز یکی از فرآورده های پسته کوهی می باشد که به دلیل موارد مصرف و کاربرد گسترده ای که دارد از طرفداران ویژه ای برخوردار است. قیمت پودر پسته کوهی تازه ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل و نوساناتی متغیر می باشد که با بررسی این عوامل و نوسانات می توان قیمت تقریبی آن را تخمین زد، قیمت عمده این محصول مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.

قیمت عمده پودر پسته کوهی سبز

راهنمای عمومی خرید پسته کوهی

راهنمای عمومی خرید پسته کوهی بنه یا پسته کوهی دارای نام های دیگری مثل مروارید سبز و سقز و…است و همچنین در طب سنتی به آن حبه الخضرا می گویند، این محصول در واقع نوعی میوه درختی کوچک است که دارای طبع گرم و خشک بوده و اصولا در فصول سرد سال استفاده می شود و به دلیل خواص بالایی که دارد از طرفداران بیشماری برخوردار است.

این میوه روغنی به صورت شفت است و دانه آن روغنی می باشد و به صورت تخمه استفاده می شود دارای موارد مصرف مختلفی در انواع غذا، مربا، ترشی و… است که از صمغ و شیره درخت آن برای مصارف صنعتی و نجاری بهره می گیرند، و دارای مواد و املاح فراوانی همچون انواع ویتامین، پروتئین، منیزیم، کلسیم، آهن، آنتی اکسیدان و… است که ارزش غذایی آن را بالا برده به طوری که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن همچون کم خونی، مشکلات مفصلی، پوکی استخوان، درمان دیابت، رفع کلسترول بد خون، تنظیم و کنترل فشارخون، درمان مشکلات قلبی و عروقی، درمان انواع سرطان و… مفید می باشد.

به طور کلی از راهنمای خرید پسته کوهی می توان به موارد و نکات زیر دقت و توجه نمود:

  • از نکاتی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه نمود این است که شما دنبال کدام مدل از این میوه هستید، چون بنه دارای دو دسته است، یکی دارای رنگ سبز و بافت نرم و دیگری دارای پوست سخت است که باید شکسته شود تا به مغز روغنی آن دست یافت، بنابراین باید دقت کرد که کدام یک از این نمونه ها مد نظر شما است، چرا که هر کدام دارای خواص متفاوت خود هستند و با هم فرق دارند.
  • یکی دیگر از نکاتی که قابل اهمیت می باشد توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصول است که کلاهبردار و متقلبان بسیاری وجود دارند که سعی در جا زدن نوع تقلبی به جای نوع اصلی این میوه هستند که متاسفانه تشخیص آن از متخصصان این حرفه نیز خیلی برنمی آید، بنابراین باید دقت کرد که آن را از مراکز فروش و افراد مطمئنی خریداری کنیم.
  • همچنین داشتن رنگی شاداب از دیگر ویژگی های یک بنه تازه می باشد همچنین این محصول باید کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه آفت زدگی، گرد و غبار و رطوبت باشد.
  • علاوه بر کیفیتی که این محصول دارا می باشد باید از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد پس هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد، لازم به ذکر است که همیشه قیمت بالا نشانگر کیفیت نمی باشد.

مرکز صادرکننده انواع پودر پسته سبز

مرکز صادرکننده انواع پودر پسته سبز پودر پسته کوهی اصل به دلیل کیفیت بالایی که دارد ارزش صادراتی پیدا کرده و کشور های زیادی خواهان و متقاضی آن می باشند و به همین دلیل در سطح وسیعی به این کشور ها صادر می شود. مرکز صادرات انواع پودر پسته با هدف افزایش بازدهی صادرات و تامین بخشی از درآمد و بودجه کشور این محصول را در سطح وسیعی به کشور های متقاضی صادر می کند.

2

  1. سلام
    قربان پودر پسته کوهی تعریفش رو شنیده بودم.
    آیا پودر پسته کوهی واقعاً ارگانیک است و هیچ مواد افزودنی ندارد؟😍
    من حدودا 50 کیلولازم دارم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای جمالی
      بله پودر پسته کوهی کاملا اورجینال است و هیچ مواد افزودنی ندارد.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما