فروشنده پسته کوهی / پرفروش ترین پسته در ایران

پسته یکی از مغز ها و آجیل های پر طرف دار در ایران است که از چند دهه ی اخیر در بسیاری از کشور ها اروپایی و آمریکایی هم شهرت بسیاری یافته و طرفداران فراوانی پیدا کرده است. پسته انواع و اقسام و گونه های متفاوتی دارد و در نواحی مختلفی مورد کشت قرار می گیردد. یکی از این گونه ها که طعم و خواص بسیار بهتری در بین گونه های دیگر دارد، پسته کوهی است. از این رو قصد داریم تا درباره ی فروشنده پسته کوهی و دیگر انواع پسته های پر فروش در ایران صحبت کنیم.فروشنده پسته کوهی / پرفروش ترین پسته در ایران

خواص استفاده از پسته کوهی چیست؟

خواص استفاده از پسته کوهی چیست؟

پسته و گونه های متنوع آن دارای خواص فراوانی هستند و به همین دلیل می بایست در سبد غذایی خانوار قرار گیرد و از آن در غذا ها و خورام های دیگر نیز استفاده گردد. پسته درجه یک کوهی نیز خواص بسیاری دارد که برخی از آنها عبارت اند از:

  • املاح و مواد معدنی بسیار مانند ید، آهن، روی، منگنز، پتاسیم، … .
  • بیشتر اسید های آمینه ی مورد نیاز برای رشد و ترمیم بدن
  • روغن ها و اسید های چرب غیر اشباع (این روغن ها را می توان به جای روغن شتر مرغ در ماساژ نواحی درد مورد استفاده قرار داد)
  • تقویت قوای عمومی بدن در خانم های باردار و شیرده
  • به علت طبع گرم می توان جهت تعدیل مزاج مورد استفاده قرار داد.
  • بهبود شب کوری
  • تقویت حافظه 
  • دم کرده ی برگ آن جهت درمان اسهال مفید است.

لیست قیمت پسته کوهی درجه یک

لیست قیمت پسته کوهی درجه یک

همواره قیمت و کیفیت کالا ها برای خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فروشگاه های اینترنتی با در اختیار گذاشتن امکان مشاهده ی قیمت کالا ها و امکان مقایسه ی آنها و همچنین با عرضه ی مستقیم این محصولات، توانسته اند قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیادی را فراهم کرده اند.

برای مشاهده ی لیست قیمت انواع پسته می توان به سایتها و فروشگاه های اینترنتی عرضه پسته کوهی مراجعه نمایید.

در صورت بروز هرگونه خطا و یا مشکل احتمالی در فرآیند خرید، می توانید با پیگیری بسیار سریع و آسان آن توسط این سایت ها، آن را رفع نمایید.

تولید پسته کوهی در تولیدی ها

تولید پسته کوهی در تولیدی ها

مانند بسیاری از مغز ها و آجیل ها، این محصول هم از مدت ها پیش به صورت تولید انبوه، در مزارع و مراتع متعدد تولید می شود و تولیدی های تولید پسته کوهی، با تکیه بر جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار توانسته اند تبدیل به برند های عظیم و قدرتمندی شوند.

نمایندگی ها و مراکز فروش پسته کوهی در ایران وانسته اند، با بررسی و شناسایی سلایق مشتریان خود، در بازار آجیل و خشکبار، جایگاه خاصی پیدا کنند. این فروشگاه ها با جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود، فروش بی سابقه ای نیز داشته اند.

خرید از فروشگاه های اینترنتی نیز به دلیل امکان مقایسه ی قیمت و کیفیت محصولات با یکدیگر، خریدی مطمئن را رقم خواهد زد.

فروش عمده پسته کوهی با بهترین کیفیت

فروش عمده پسته کوهی با بهترین کیفیت

با توجه به نیاز برخی خریداران، برای خرید عمده ی این محصول، بسیاری از فروشندگان عادی و اینترنتی و نمایندگی های عرضه ی آن، این امکان را فراهم نموده و به عرضه ی این محصول می پردازند.

بسیاری از شرکت های خریدار پسته کوهی با بهترین کیفیت نیز به دنبال قیمت کمتر و تخفیف های خریده عمده هستند. این فروشگاه ها با اعمال تخفیف بر قیمت های فروش عمده ی این محصول، برای آن دسته از خریداران نیز، بهترین گزینه ی ممکن را فراهم نموده اند.

عرضه پسته کوهی در بسته بندی های مختلف

عرضه پسته کوهی در بسته بندی های مختلف با توجه به اینکه این محصول مصارف گوناگون و فراوانی در در دیگر صنایع غذایی دارد و به صورت خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به ابعاد و اندازه های متفاوت از این محصول در بین خریداران دیده می شود. برند ها و تولید کنندگان نیز با توجه به این نکته اقدام به عرضه ی پسته کوهی در ابعاد و اندازه ها و بسته بندی های مختلف کرده اند و هم به صورت عمده و هم به صورت خرده در بازار توضیع نموده اند.

برای خرید پسته ی کوهی در بسته بندی های متنوع، می بایست به نمایندگی های فروش مجاز و یا سایت های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک مراجعه نمود. در صورت بروز هر گونه خطا و یا مشکل احتمالی در فرآیند خرید، پیگیری در این سایت ها و یا فروشگاه ها با سرعت و سهولت بالا امکان پذیر می باشد.

2

  1. سلام وقتتون بخیر
    من می خواهم که برای فروش خانگی از شما مغز بنه بخرم.
    من مغز بنه رو در بسته بندی های کوچک قرار می‌دهم و آنها را به مغازه های دور و برمان میفروشند.
    من نمونه لازم دارم که بر روی آن کار شود.
    ممنون میشوم اطلاع بدهید.🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما خانم پارسان
      بله، مغز بنه درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما