عرضه مستقیم پودر پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی معروف به بنه در میان مردمان بومی استان های جنوبی کشور جایگاه ویژه ای دارد. پسته کوهی با طبع گرم و خشک بسیار مقوی بوده و مصرف آن در فصل های سرد سال توصیه می شود. پسته کوهی را چه به عنوان آجیل و چه به عنوان یک ماده غذایی به صورت کامل و یا پودر شده مصرف می کنند. عرضه مستقیم پودر پسته صادراتی در مراکز فروش آن انجام می گیرد. عرضه کنندگان این محصول سعی دارند با عرضه پودر پسته با کیفیت در بازار های جهانی نیز حضور داشته باشند.

عرضه مستقیم پودر پسته کوهی صادراتی

بنه پسته‌ای چرب و خوشمزه از دل کوهستان

بنه پسته‌ای چرب و خوشمزه از دل کوهستان همانطور که می دانید پسته کوهی یا بنه درخت بومی ایران است و درختی است که زیستی بسیار طولانی داشته و در این خطه قدمت دارد. بنه دانه ای روغنی و چرب است که البته برای بدن مفید می باشد‌. برخی روغن آن را گرفته و از آن پمادی تهیه می کنند که با استعمال خارجی آن بر روی پا ها، درد های مفصلی را کاهش می دهند. همچنین این روغن برای گرفتگی عضلات و درد های مزمن نظیر دیسک کمر نیز موثر واقع شده است.

بنه پسته ای چرب و بسیار خوشمزه است که باعث می شود چربی یا همان کلسترول بد خون کاهش یابد. و با افزایش کلسترول خوب خون به تقویت سیستم عروقی و قلبی کمک می کند.

این روغن بی‌نظیر به دلیل دارا بودن خاصیت ترمیم کنندگی برای رویش مجدد مو‌های آسیب دیده بسیار مفید و موثر است. به افرادی که به هر دلیلی مو‌های زیبای خود را از دست داده‌اند یا این که مو‌های آن‌ها آسیب دیده است، توصیه می‌شود برای رفع این مشکل با مقداری روغن بنه پوست سر و مو‌های خود را ماساژ بدهند و سپس با شوینده ای مناسب سر خود را شستشو دهند.

با پودر پسته کوهی تازه غذایی اصیل و خوشمزه به نام آب بنه یا قاتوق بنه را تهیه می کنند. با خوردن این غذای خوشمزه که با راهکار هایی روغن آن را نیز خارج کرده و باعث شده که غذایشان طعم مطبوع تری را بگیرد، از خواص بی نظیر بنه بهرمند می شوند.

عمده فروشی انواع پودر پسته صادراتی

عمده فروشی انواع پودر پسته صادراتی تولید کنندگان پودر پسته اصل و صادراتی خود در تلاش هستند تا محصولشان در بازار های جهانی به عنوان یک محصول با کیفیت و مرغوب معرفی شود. این عزیزان با عمده فروشی انواع پودر پسته کوهی اصل و صادراتی در تلاش هستند که تمام افراد قدرت خرید آن را داشته باشند و نیاز خود را تامین کنند. عرضه کنندگان بنه نیم نگاهی هم به صادات این محصول دارند و با فروش بنه با کیفیت می خواهند در بازار های جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند تا هم سرمایه شان برگردد و هم درآمد و ارز آوری برای خود و کشور داشته باشند.

2

  1. سلام وقت بخیر
    پودر پسته کوهی یک نوع پودر پسته به صرفه است.
    ما معمولا این نوع پودر پسته را برای روکار کیک و شیرینی استفاده می کنیم.
    ممنون از اینکه کیفیت محصولات شما ما بالا هستند.
    درود بر شما🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رحمانی
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما