عرضه بهترین پودر پسته کوهی

عرضه کنندگان پودر پسته کوهی ابتدا پسته کوهی را از کوه برداشت می کنند یا پرورش می دهند و سپس با دستگاه های مخصوص آسیاب و پودر می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند و آن را عرضه می کنند.تولید کنندگان پودر پسته کوهی را در محصولات بهداشتی و شیک عرضه می کنند .

عرضه بهترین پودر پسته کوهی

دانستنی های جالب درمورد پسته ی وحشی

دانستنی های جالب درمورد پسته ی وحشی پودر پسته کوهی تازه کاربرد ها و خاصیت های شگفت انگیری دارد .

پودر بسته به خاطر کاربردی که در تولید مواد خوراکی مثل کیک ؛ بستنی ؛ شله زرد ؛ معجون و تزئین و دیگر موارد دارد دارای محبوبیت زیاد و خاصی در بین مردم است .

پسته وحشی به صورت خودرو در مراتع و کوه ها می روید و رشد می کند البته متخصصان توانمند ایرانی می توانند آنرا پرورش هم بدهند؛ کشورمان ایران یکی از مراکز تولید و صادر کننده پسته وحشی است .

شاید کمتر کسی بداند که پسته وحشی با نام دیگر بنه نیز در بین محلی ها شناخته می شود و در نواحی مانند کردستان و لرستان رشد می کند و دارای رنگ سبز تیره و حالت کروی شکل دارد .

پسته کوهی برای بهبود یافتن و تسکین کمر درد و درد قولنج مفید و مثبر ثمر است و برای درمان التهاب بسیار مفید واقع شده است چون دارای مقادیر زیادی از ویتامین ها مانند : ویتامین E؛ ویتامین B و ویتامین D است و برای درمان زخم های سخت مفید است .

مصرق پسته کوهی برای اعصاب و روان نیز مفید است و اعصاب را تقویت می کند و حتی در جلوگیری و درمان پوکی استخوان نیز موثر است .

پسته وحشی منبع اسید های چرب اشباع نشده است و کلسترول را کاهش می دهد و سلامت قلب را تضمین می کند و خاوی انتی اکسیدان هایی است که از بروز سکته قلبی و سکته مغزی جلوگیری می کند .

مصرف پسته وحشی به مادران باردار نیز توصیه می شود چون ویتامین ها و مواد معدنی زیادی دارد که موجب رشد و نمو جنین در شکم مادر می شود .

آشنایی با قیمت انواع پودر پسته کوهی

آشنایی با قیمت انواع پودر پسته کوهی طبیعتا قیمت پودر پسته کوهی اصل با توجه به کیفیت و دیگر عوامل متغیر است و تولید کننده ها این محصول را به صورت فله ای و یا با بسته بندی های استاندارد در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

پودر پسته اگر کوهی باشد باید رنگ سبز و طعم و بوی خوبی داشته باشد و دربسته بندی مناسب قرار بگیرد تا از ورود هوا و هر شی و ویروسی جلپگیری شود و پودر پسته خراب نشود تا سالم به دست مشتری برسد.برای خرید پودر پسته وحشی به آجیل فروشی ها و خشکبار فروشی ها وسایت ها مراجعه نمایید .

2

  1. سلام
    محصولات شما کیفیت بالایی دارد و من برای همین از محصولات شما خوشم می آید.
    این بار که سفارش داده بودم رنگ پودر ضعیف تر از دفعه قبل بود، لطفا برسی کنید.
    خیلی ممنون🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای خوش نژاد
      قربان ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برسی میکنیم و در واتساپ به شما اطلاع می‌دهیم.
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما