شرکت عرضه پودر پسته کوهی

در حال حاضر شرکت عرضه پودر پسته کوهی اصل، این محصول با ارزش غذایی بالا و پر خاصیت را در بهترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف عرضه می دارد که برای جذب بیشتر مشتریان را به صورت مستقیم و عمده در اختیار آنها به صورت کلی و جزئی قرار می دهد تا بتواند ضمن کسب اعتماد و رضایت آنها به سود خوبی برسد.

اغلب این شرکت محصول خود را به صورت مستقیم ارائه می‌کند تا با از میان برداشتن واسطه‌ها و حذف هزینه دلالی آنها بر کاهش قیمت آن تاثیر گذاشته و به اهداف اقتصادی خود به خوبی دست یابد.

شرکت عرضه پودر پسته کوهی

بررسی ارزش غذایی پسته کوهی

بررسی ارزش غذایی پسته کوهی

پسته کوهی همانند پسته دیگر دارای ارزش غذایی بالا و منحصر به فردی می باشد که توانسته تمامی خاصیت درمانی و غذایی سایر پسته ها را به خوبی در خود نگه دارد بنابراین می توان گفت که این محصول سرشار از انواع ویتامین ها و خاصیت آنتی اکسیدانی، کلسیم، پتاسیم، روی، آهن، منگنز، منیزیم، مس، فسفر و هم چنین چربی، فیبر و غیره می باشد که در سلامت بدن افراد در سنین مختلف نقش حائز اهمیتی دارد.

باید متذکر و خاطر نشان شد که این نوع پسته به دلیل سرشار بودن از پروتئین می تواند جایگزین مناسبی برای مصرف انواع گوشت ها و حبوبات باشد که به طور یقین جز منابع طبیعی تغذیه ای محسوب شود.

مصرف این محصول در درمان سرد مزاجی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت ذهن، رفع پوکی استخوان، گرفتگی عضلات، هضم بهتر و سریع تر غذا و در نهایت رفع یبوست و بهبود عملکرد سیستم گوارش و معده، پاک سازی کبد و غیره موثر و مفید واقع می گردد.

صادرات انواع پودر پسته کوهی

صادرات انواع پودر پسته کوهی

امروزه صادرات پودر پسته کوهی تازه در برنامه عرضه تولید کنندگان و توزیع کنندگان این محصول با ارزش غذایی قرار دارد که توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار های داخلی این کشور از آن خود نماید.

صادرات این نوع پسته با ارزآوری به کشور و رشد اقتصادی آن و هم چنین کسب درآمد خالص برای تولید کنندگان آن، میزان عرضه و تقاضای آن افزوده که روز به روز بر صادرات آن می افزاید.

البته ناگفته نماند که وجود تبادلات اقتصادی ایران و سایر کشورها در کنار تعرفه های گمرکی بسیار مناسب و در نهایت نیاز فراوان به این محصول در جهت تامین نیاز مصرفی این کشور بر صادرات آن افزوده است که تا حدود زیادی رضایت مشتریان خارجی را به دنبال داشته است.

هم چنین افزایش حجم تولید پسته تازه منجر به فرآوری آن به صورت پودر شده و در نهایت ضمن تامین نیاز بازار های داخلی کشور در بخش صادرات نیز فعال شده است که این خود باعث افزایش سطح تولیدات و نیز افزایش عرضه و تقاضا برای آن گردیده است.

2

  1. سلام و وقت بخیر
    ما در کرمان کارگاه شیرینی پزی داریم.
    میخواهیم روی شیرینی ها را با پودر پسته کوهی تزیین کنیم.
    برای درست کردن قطاب هم نیازمند پودر پسته کوهی هستیم.
    قربان سوالی داشتم، آیا پودر پسته کوهی را وارد فر کنیم نمی سوزد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای اسکندری
      خیر قربان پودر پسته کوهی در مقابل حرارت مقاوم است و در فر نمیسوزد.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما