تولید کننده مغز بنه پسته | کارخانجات فراوری انواع خشکبار در کشور

بنه پسته چیست؟ینه یا پسته کوهی درختی از سرده پسته بوده که دارای چند گونه می باشد و میوه ای آن به شکل کروی بوده که رنگ آن در ابتدا صورتی سپس قرمز و هنگام رسیدن میوه سبز رنگ می باشد. این درخت دارای سه گونه می باشد که در کشورهای مختلف از جمله ایران می روید:بنه کابلی در استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد،کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می روید.بنه کردستانی،کلخنگ یا سقز که در استان های مختلف ایران از جمله ایلام، کردستان ،کرمانشاه و خوزستان و… می روید.بنه چاتلانقوش که در استان های گیلان، آذربایجان، همدان و مرکزی و دیگر استان های کشور ما می روید.اواخر تابستان فصل برداشت میوه این درخت با ارزش است که میتوان آن را جد وحشی پسته معرفی کرد.مغز روغنی میوه این درخت دارای ارزش غذایی بالا و خواص فراوان است. گونه های مختلف این درخت در کشور ما می روید به همین دلیل ایران به عنوان تولید کننده مغز بنه پسته شناخته می شود

تولید کننده مغز بنه پسته | کارخانجات فراوری انواع خشکبار در کشور

کارخانجات فراوری مغز بنه پسته در کشور

کارخانجات فراوری مغز بنه پسته در کشور همانطور که گفته شد گونه های مختلف درخت پسته کوهی در ایران می روید و به همین دلیل بعد از کشف خواص فراوان این محصول جادویی کارخانجات فراوری مغز بنه پسته در کشور ما افزایش چشمگیری پیدا کرده و افراد زیادی به سمت تولید و فراوری و فروش و صادرات این میوه وحشی باارزش روی آورده اند.

این کارخانجات با روش های مختلف و استفاده از دستگاه های گوناگون به فراوری میوه بنه پسته پرداخنه و مغز آن را از پوست آن با روشی بهداشتی جدا می کنند.

تولید مغز بنه پسته در بسته بندی های شیک

تولید مغز بنه پسته در بسته بندی های شیک تولید مغز بنه پسته در بسته بندی های شیک و شکیل توسط کارخانجات فرآوری این محصول صورت می گیرد. این کارخانجات با دستگاه های مدرن و پیشرفته به بسته بندی مغز بنه پسته پرداخته و این محصول مقوی را در بسته بندی های مختلف با حجم ها و اندازه های مختلف و به صورت بهداشتی و دور از آلودگی روانه بازار کرده و به دست شما مشتری عزیز می رسانند. شما می توانبد برای دیدن انواع بسته بندی این محصول به صورت آنلاین و در فضای مجازی اقدام کنید.

پرفروش ترین انواع مغز بنه پسته در کشور

پرفروش ترین انواع مغز بنه پسته در کشور انواع مختلف درخت پسته کوهی در ایران وجود دارد که تولیدکنندگان بعد از برداشت محصول و فرآوری آن را روانه بازار می کنند. پرفروش ترین انواع مغز بنه پسته در کشور بیشتر از استان های کرمانشاه،کردستان،کرمان و … بدست می آید. برای خرید مغز بنه پسته ارزان راه های زیادی پیش روی شما قرار دارد که یکی از بهترین و آسان ترین آنها بازدید از سایت هایی است که این محصول را به فروش می رسانند. با مراجعه به این سایت ها می توانید قیمت مغز بنه پسته و کیفیت آن را با دیگر تولیدکنندگان مقایسه کنید.

تهیه مغز بنه پسته زیر قیمت بازار

تهیه مغز بنه پسته زیر قیمت بازار فروشندگان مغز بنه پسته این محصول با ارزش و مفید را از طریق راه های گوناگون به دست مشتریان عزیز می رسانند که می توانیم به چند نمونه از آن اشاره کنیم:

  1. عرضه مستقیم به بازار و فروش از طریق عطاری ها و خواربارفروشی ها
  2. عرضه در نمایشگاه های مواد غذایی
  3. فروش از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین

برای تهیه مغز بنه پسته زیر قیمت بازار پیشنهاد ما به شما بازدید سایت ها و فروشگاه های آنلاین می باشد که باعث تسهیل در روند سفارش و خرید و جلوگیری از اتلاف وقت شما می شود.

موارد استفاده مغز بنه پسته

موارد استفاده مغز بنه پسته طریقه مصرف پسته کوهی بدین صورت است که یا از روغن بدست آمده از مغز آن استفاده موضعی و خوراکی می کنند یا مغز آن را در آجیل و به صورت بو داده در غذاها استفاده می کنند برای تهیه مغز بنه پسته پوست محکم آن را باید شکافت تا به این میوه پرخاصیت دست یافت. موراد استفاده مغز بنه پسته و خواص آن بسیار زیاد بوده در این گفتار کوتاه نمی گنجد و مجبوریم به ذکر چند مورد بسنده کنیم:

  1. رفع سردی مزاج و متعادل کردن طبع بدن
  2. تقویت قوای جنسی و درمان زود انزالی و سستی کمر
  3. تقویت دستگاه گوارش
  4. درمان اختلال ریه


2

  1. سلام، وقت شما بخیر
    من می خوام برای مغازه ام از شما مغز بنه بخرم، وقتی از خواص بی نظیر مغز بنه مطلع شدم تصمیم به خرید آن کردم.
    اگر برای شما مشکلی ندارد من ۲۰ کیلو از شما مغز بنه میخرم، و مشتریان را متقاعد می کنم که برای سلامتی شان چقدر مغز بنه مفید است.
    ممنون و مچکرم🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای یزدانی
      بله، مغز بنه موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🙏🏻
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما