توزیع عمده پودر پسته کوهی نارس در یزد

 پودر پسته کوهی نارس از جمله با خاصیت ترین مواد می باشد که از پسته های کوهی که صددرصد طبیعی هستند به دست می آید، این پودر دارای خواص درمانی زیادی می باشد و در درمان بسیاری از بیماری ها کارساز است. این پودر به عنوان چاشنی همراه با بسیاری از شیرینی ها و نوشیدنی ها قابل استفاده است. 

توزیع عمده پودر پسته کوهی نارس در یزد

تهیه پودر پسته کوهی نارس در منزل

تهیه پودر پسته کوهی نارس در منزل   آیا می دانید پسته وحشی چیست؟

پسته وحشی یکی از با خاصیت ترین پسته های کوهی است که در حال حاضر کشت نمی شود و در کوه های مناطق زاگرس و البرز درختانش وجود دارند.

این پسته در مناطق مختلف نام ها متفاوتی دارند اما اغلب مناطق آن را با نام بنه می شناسند که در حالت نارس نرم است اما در حالت رسیده پوست کلفتی دارد و استفاده از آن اندکی دشوار است؛ به همین علت معمولا آن را در حالت نارس آسیاب کرده و به صورت پودر پسته نارس استفاده می کنند. 

برای تهیه پودر پسته در منزل این میوه را در حالت نارسی برداشت می کنند و بعد از پاک کردن و جداسازی ضایعات آن را شسته و خشک می کنند، به این ترتیب بهداشت آن را رعایت می شود، آنگاه این محصولات را در حالت خشکی آسیاب می کنند و پودر حاصل را در قالب بسته بندی مناسب و بهداشتی عرضه می کنند. 

خاصیت  پودر پسته نارس بسیار زیاد است؛ به همین علت بسیار مورد توجه واقع می شود و در شکل های مختلفی از آن استفاده می شود. 

فروشگاه معتبر پودر پسته کوهی نارس

فروشگاه معتبر پودر پسته کوهی نارس هنگام خرید مناسب ترین پودر پسته کوهی نیازمند کسب آگاهی ها و اطلاعات کافی در مورد پودر پسته کوهی اصل است.
 امروزه به علت این که افراد زیادی به تولید پودر پسته کوهی مشغول هستند، تولید انواع پودر پسته کوهی با هر کیفیتی با انواع برندهای مختلف انجام می شود و در بازار توزیع می شود به طوری که خریدار را سر در گم کرده و محصولات خوب و بد را نمی تواند به خوبی تشخیص دهد. 

 همان گونه که مستحضر هستید، فروشگاه پودر پسته کوهی نارس با تولید بهترین و مرغوب ترین انواع پودر پسته کوهی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا با کیفیت ترین پودر های پسته را برای خریداران فراهم آورد. 

در این فروشگاه امکان خرید بهترین محصول برای مصرف کنندگان در اقصی نقاط ایران از راه های مختلفی امکان پذیر است و نیاز مشتریان در اسرع وقت به دست آنها خواهد رسید. 

همچنین قیمت پودر پسته کوهی در مقایسه با خواص فراوانی که دارد، برای خریداران بسیار مناسب و حتی ارزان در نظر گرفته می شود؛ به گونه ای که افراد با صرف حداقل هزینه های ممکن می توانند بهترین پودر ها را خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. 

1

  1. سلام
    بنده در یزد قنادی دارم، میخواستم که از پودر پسته کوهی برای درست کردن شیرینی هایم استفاده کنم، چون تعریف پودر پسته کوهی شما را شنیدم تصمیم گرفتم که از شما پودر پسته کوهی را خریداری بکنم.
    ممنون🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما